אני מצפה למלא תגובות על הפרק הזה. תהנו!
~~~
מ: אדוארד
אני בשירותים, השארתי את הדלת פתוחה בשבילך.אל: אדוארד
אתה בטוח? אמא שלך לא תחשוב שזה מוזר?מ: אדוארד
אני לבד בבית.
רק בבקשה תנעלי אחרייך או שאבא שלי יהרוג אותי.אל: אדוארד
חחחחחחחחח
אין בעיה.כמה שניות לאחר מכן, היא צעדה אחרי מפתן הדלת – ונעלה אחרייה את הדלת כמבוקשו של אדוארד.
"נעלתי!" צעקה אל החלל הריק.
"תודה!" היא חייכה לעצמה.
"אני לוקחת לי כוס מים!"
"תעשי מה שאת רוצה! אני שתי דקות יוצא!" צעק חזרה."באודין!!! אתה רוצה גם?" צעקה לאחר דקה.
"לא, אני יודע שתרעילי לי את המים!"
"איזה סמים לקחת? תן לי גם!" היא שמעה את הדחת המים, את הדלת נפתחת, וראתה את אדוארד לאחר כמה שניות בפתח המטבח."רוצה תה?" שאל, ועקף אותה על מנת להרתיח מים בקומקום.
"אני אשמח. תודה." היא חייכה, ומיהרה להוסיף – "רק בתנאי שלא תרעיל אותו."
"אני בריטי, אישה. זה נגד האופי שלי." הם צחקו."איך הלך לך המבחן?" היא שינתה נושא.
"מזעזע. זה יהיה נס אם אקבל עובר."
"עד כדי כך?"
הוא נאנח. "אני פשוט לא מצליח לקלוט את השפה."
"אבל זה דומה לאנגלית..."
"אבל הכל נשמע אותו דבר. כאילו – זה סקסי והכל, אבל בואי. גם מה נסגר עם המספרים?" היא צחקה.
"אני בטוחה שהלך לך יותר טוב משאתה חושב."
"אני מקווה שאת צודקת.""איך אתה מרגיש?" היא שינתה נושא בשנית.
"אני מצליח לנשום מהאף, אז חל שיפור." הוא אמר ומשך בכתפיו, אך לא לפני שהגניב מבט אל קמיל, שמנסה להסתיר את חיוכה. הוא חייך מעט בעצמו."איך היה היום שלך?" שאל בעודו מוזג מים חמים אל הכוסות.
"אה. סילביה דיברה איתי היום. המחנכת שלי." אדוארד הסתובב סוף סוף, כוסות התה המוכנות בידיו.
"מה רצתה?" הוא הושיט לה את כוס התה שלה, ונשען על השיש מאחוריו.
"יש מחר פעילות לשכבה שלי ולשכבה שלך." הסבירה, ונעצרה על מנת ללגום מעט מהתה שלה. "ממ, זה ממש טעים!" הוא חייך.
"תודה. רוצה עוגיות? אמא שלי הכינה אתמול." נזכר לפתע, והתקדם מעט אל השולחן. הוא הניח את כוס התה שלו על השולחן, פתח את הקופסה, וצפה בקמיל בעוד היא הניחה את כוס התה שלה על השולחן גם כן והתיישבה על אחד הכיסאות. הוא התיישב על הכיסא למולה.
"אז מה סילביה רצתה?" הוא חזר לנושא. ולגם מעט מכוס התה שלו.
"אה." היא חייכה חיוך השומר סוד, "שאתלווה אליך."
"באמת?" הוא חייך, והניח את הכוס על השולחן.
"כן! כי הכל יהיה בצרפתית והם צריכים מישהו שיתרגם לך הכל."
"זה מעולה והכל, אבל למה דווקא אותך?" הוא הרים את כוסו, וחייך כשראה את מבטו המעוצבן של קמיל.
"כי אני היחידה עם אנגלית מושלמת. וצרפתית מושלמת." הוא צחק.
"אני כבר לא יכול לחכות. מה עוד היה לך היום?"
YOU ARE READING
לא רק ידידים
Romance"לא יכול לקרות בינינו כלום. הרי אנחנו רק ידידים." הוא, שבדיוק עבר עם משפחתו לצרפת, לא ציפה שהאדם הראשון במעגל החברים החדש שלו תהיה נערה יפה שהכיר בספריית התיכון. אך מהרגע הראשון, לא היה לו ספק שהיא מיוחדת. והיא, לא ציפתה שהנער החדש בבית ספרה ינפץ את...