54

209 15 20
                                    

"נו, אז מה את אומרת?" שאלה אמילי, מניחה את הקפה שהכינה לקמיל מולה בעודה מנסה לשחד אותה.
"זה לא קצת מוקדם מדי?" קמיל שאלה בעודה לוגמת מכוס הקפה. אמילי משכה בכתפייה.
"ממש חשוב לי שתכירי אותו. כאילו, גם אמא והכל אבל בעיקר את." הסבירה אמילי בעודה מתיישבת בכיסא הסמוך לקמיל. קמיל חייכה מעט, תחושת חמימות מילאה את ביטנה. ולשם שינוי, לא בגלל הקפה. "את יכולה להביא גם את אדוארד. נעשה דאבל – דייט או משהו." אמילי המשיכה.
"אז זה רשמי ביניכם? ממתי?"
"משבוע שעבר בערך. הייתה לי, אמ – תקרית... עם ג'נט וז'קלין, ומפה לשם אנחנו ביחד." קמיל פערה את עינייה בהפתעה.
"מה? את לא יכולה להפיל פצצה ולהמשיך כאילו לא אמרת הרגע משהו מאוד מאוד חשוב." קמיל אמרה ברצינות, אך חיוך סורר עלה על פנייה. אמילי נאנחה.

"אני והנרי ישבנו בקפיטרייה, וג'נט וז'קלין התיישבו מולנו. זרמתי עם זה, ובהתחלה הכל היה נראה בסדר עד שהן התחילו לפלרטט איתו. מולי. ומן הסתם, הוא לא זרם איתן והבהיר להן שהוא בקטע שלי, אבל הן לא קיבלו את זה יפה בטענה שהן 'אף פעם לא ראו אותנו מתנשקים'." היא סימנה מרכאות עם אצבעותייה. "ואז הוא נישק אותי." קמיל פערה את פיה בהלם, ואפילו הניחה את כוס הקפה חזרה על השולחן.
"ואז?"
"ואז דיברנו. הוא אמר לי שהוא אוהב אותי."
"אמרת את זה בחזרה?" אמילי חיכתה כמה שניות, ואז הנידה בראשה.
"לא. אבל נישקתי אותו."
"רגע, אז לא אמרת לו שאת אוהבת אותו אבל את רוצה שהוא יפגוש את אחותך?"
"כן?" הגיחוך יצא מקמיל לפני שהספיקה לעצור אותו.
"אני לא חושבת שזה רעיון טוב."
"את אדוארד פגשנו הרבה לפני שבכלל התחלתם לצאת." אמילי ציינה.
"נכון, כי אדוארד היה החבר הכי טוב שלי לפני זה. והוא גם השכן שלנו, זה קצת היה בלתי אפשרי שלא תפגשו אותו בשלב מסויים."
"זאת לא הפואנטה! אני ממש רוצה שתפגשי אותו."
"למה?"
"כי הדעה שלך עליו חשובה לי." קמיל נאנחה בכניעה.
"דאבל דייט, אמרת?" חיוך רחב מצא את מקומו על פנייה של אמילי, והיא הינהנה בשמחה. "מתי?"
"חשבתי לעשות את זה לפני הצימר."
"אמילי, הצימר מחר."
"אני יודעת."
"ועכשיו תשע בערב." היא הוסיפה, אך אמילי רק בהתה בה.

קמיל נאנחה שוב, ושלפה את טלפונה מכיסה.

אל: אדוארד
היי
עסוק?

"לא כדאי שנעשה את זה אחרי שנחזור מהצימר? שיחכה קצת. את באמת לא צריכה לזרז דברים."
"אנ –" צליל ההתראה המעיד על הודעה נכנסת קטע את אמילי.

מ: אדוארד
בשבילך? אף פעם לא.
קרה משהו?

אל: אדוארד
אתה יכול בבקשה לבוא לכמה דקות?
אמילי צריכה לדבר איתך.
כאילו
היא לא
אבל היא כן

מ: אדוארד
חחחחחחח
דקה אצלך.

"בנושא אחר, הצימר הזה בא לי ממש בטוב." אמרה קמיל, לוגמת מעט מהקפה שלה.
"כן, אה?"
"סב מביא את מדלן?"
"אני חושבת שכן."
"אוו! אגב, מה את חושבת עלייה?"
"היא נראית קצת מתנשאת." מילמלה אמילי, מושכת בכתפייה. "מה דעתך?"
"היא אחלה. כאילו, לא דיברתי איתה הרבה אבל אני ממש מחבבת אותה."

לא רק ידידיםWhere stories live. Discover now