53*

172 13 6
                                    

רק מזכירה ש * בשם הפרק מעידה על פרק מיני... תהנו 3>

~

הוא נשם בחדות ומשך את שפתייה אליו, אך הוא לא הצליח לעצור את עצמו מלקטוע את הנשיקה על מנת להוריד את חולצתה במהירות. הוא מיהר להוריד גם את חולצתו, ולהחזיר את לשונו אל פיה של קמיל. הוא כבר לא חקר את פיה, אלא את גופה. ידיהם הלכו לאיבוד אחת בשנייה, בניסיון נואש להתפשט כמה שיותר מהר. לגעת. להרגיש. לחקור. קמיל לא יכלה שלא לשים לב שבניגוד ללילה הראשון שלהם ביחד, כשירד לה, הפעם לא היו ניצוצות באוויר. רק זיקוקים של התרגשות ולהבות של תשוקה.

היא התמלאה תחושת ביטחון כאשר הניחה את ידה על איברו הקשה של אדוארד מבעד לבוקסר השחור שלו. היא זו שגרמה לזה. הוא משתוקק כל כך אלייה.
"קמיל... אל תחצי גבולות." הוא אמר בשקט.
"למה לא?"
"כי אם תמשיכי ככה אני לא יודע אם אני אצליח לשלוט בעצמי..." עיניו ירדו אל ידה, שנצמדה לאיברו עוד יותר. הוא הרגיש את עיניו כמעט מתגלגלות בעוד אנחה שקטה עזבה את פיו.
"ומה אם זה מה שאני רוצה?"
"את עוד לא מוכנה לזה."
"בטח שכן." היא זקפה את כתפיה. "למה אתה חושב שאני לא?"
"אהובה שלי, את קצת חסרת ניסיון... אני לא רוצה להבהיל אותך." הוא אמר ברוך, מניח את ידו על ידה והזיז אותה מאיברו אל חזהו.
"אני קוראת ספרים. אני לא תמימה כמו שאתה חושב. ואני בטוחה שאני אוכל להתמודד עם זה. לא, אני רוצה את זה."
"את לא יודעת מה את מבקשת."
"אני כן." הוא נאנח ביאוש, מניח את מצחו על מצחה בתבוסה.

"אתה סומך עליי?"
"הכי בעולם." הוא ענה ללא היסוס.
"ואני עליך. אתה רוצה את זה?"
"יותר מהכל. ממה אתה מפחד?" היא שאלה בשקט, משרטטת עיגולים על ידו עם אגודלה.
"אני לא רוצה לפגוע בך."
"אז תן לי להיות בשליטה. תן לי לגרום לך להרגיש טוב. כמו שאתה גרמת לי." פאק.
"את לא צריכה לבקש פעמיים." הוא צחק ונשק עדינות לשפתייה.

הפעם, הוא לא עצר אותה כאשר הרגיש את ידייה מטיילות על גופו. היא השאירה שבילים של עיקצוצים נעימים בכל מקום בו נגעה. היא לא עשתה את זה בשבילו. לא רק בשבילו. היא נהנתה להרגיש את עורו החמים מתחת לאצבעותייה, את קווי המתאר של גופו מתקשים למגעה. כל כולו התקשה למגעה. בתשוקה. בזעקה אילמת. היא ידעה שהיא לא תצליח לגרום לו להתחנן. להגיד בבקשה. היא הכירה אותו טוב מאוד בשביל לדעת שהוא עקשן, ושתלטן. אבל הוא הכיר אותה מספיק בשביל לדעת שגם היא. ועמוק בפנים, שניהם ידעו שלמרות שהם אמרו שהיא תהיה בשליטה, הוא ילחם על כל טיפת שליטה. אבל גם היא.

עיניו צפו בה בזהירות, בוחנות כל צעד שלה. הוא רצה לראות עד כמה הנערה התמימה שלו באמת תמימה. חלק גדול בו רצה שהיא תפתיע אותו. אותו חלק גם רצה לקחת את זה לאט. אבל חלק גדול אף יותר לא רצה להפסיק לעולם.

לא רק ידידיםWhere stories live. Discover now