-15- SARHOŞ

3.2K 149 204
                                    


Bu arada yeni kapağımız nasıl? Yorumlarınızı bekliyorum...

Ari Abdul - Stay
Paloma Faith - If Loving You Was Easy

Keyifli okumalar!

"Bir öpücük, kelimeler gereksiz olduğunda konuşmayı durdurmak için doğa tarafından tasarlanmış hoş bir numaradır."
- Ingrid Bergman

"- Ingrid Bergman

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Fısfısla. Ovala. Köpürt. Ovala. Telle. Fısfısla. Çıkmadı. Tekrar ovala. Köpürt. Ovala. Telle. Çıktı!

Elimi alnıma götürüp tersiyle alnımda biriken ter damlalarını silerken yorgunlukla derin bir nefes aldım ve boşta olan elimle bir yudum su içmek için dolaptan bir bardak çıkardım.

Temizliğe girişmemin vakti miydi, bilmiyordum ama aklımı başka türlü dağıtamıyordum. Gerçi şu anda da düşüncelerimden kurtulabilmiş değildim ama en azından beni boğan duygu yoğunluğumun ve içimdeki anlamsız öfkenin hıncını mutfak tezgahındaki lekelerden çıkarabiliyordum.

Bütün evi dip bucak temizlemiş, halıları yıkamaya göndermiştim. Ev ayağa kalkmıştı ve annem fenalık geçirerek söylene söylene dışarı kaçmıştı. Abim de salondaki koltuğa kurulmuş, arada sırada bana kaçamak bakışlar atarak telefonundaki bir savaş oyununu oynuyordu.

Abim bir gün önce gelmişti. Kapıdan içeri girdiğinde onu o kadar büyük bir kucaklamayla karşılamıştım ki kollarımın arasında boğulacağına dair tuhaf sesler çıkarmıştı. Onu çok özlemiştim ve burada olması beni iyi etkileyen faktörlerden biriydi. Tahmin ettiğim gibi çok zayıflamıştı ve annemin yemeklerine öyle bir saldırmıştı ki mide fesatı geçirmediğine şükretmiştik.

Her zamankinin aksine bu sefer üstüme düşüyordu ve Çin'den getirdiği garip çayları içmem için beni zorluyordu. Bu konuda ondan bıkmak üzere olsam da çaylar pek de fena değildi.

İki gündür abimle olabildiğince çok zaman geçirmeye çalışıyordum. O kadar çok film izlemiştik ki abim, sayesinde kültürlendiğime dair bayat bir espri bile yapmıştı.

Düşüncelerimi geri plana ittiğim iki günün sonunda bugün; gözlerimi temizlik! diyerek açmıştım.

Temizlik benim için bir çeşit terapiydi ve bu durumlarda dip köşe temizlik yapmak bana iyi geliyordu.

Doldurduğum suyu kana kana içip bardağı makineye koydum ve elimde tuttuğum bezi suyun altında yıkayıp iyice sıktım.

Kaan'ın beni öpüp, resmen aşkını ilan ettiği o günden bu yana iki gün geçmişti. Ne düşüneceğimi ve ne yapacağımı bilemediğim için onunla iletişime geçmiyordum. İki kere aramıştı ve arada bir mesaj atıyordu ama onu hep yanıtsız bırakıyordum.

KASIRGAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin