-35- YORGUN

2.2K 120 284
                                    


Meg Myers - Breaks My Back
Sena Şener - Kapkaranlık Her Günüm (Gece vibe)
Canozan - Toprak yağmura (Kaya vibe)
Aydilge - Aşk Paylaşılmaz (Tory Schistad fon müziği + slowed) bunu özellikle son sahnede dinlemenizi tavsiye ederim 🫶🏻

"Aşk; iki insanın bilinçlerini birleştirme çabasıdır. Boşuna bir çaba, çünkü insan kendi bilincine mahkumdur."
-Jean Paul Sartre

Atalarımız ne güzel söylemiş, 'perşembenin gelişi çarşambadan bellidir,' diye

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Atalarımız ne güzel söylemiş, 'perşembenin gelişi çarşambadan bellidir,' diye. Yaşadıklarımın, bana yaşattıklarının üzerine ona karşı yumuşamam gerçek bir aptallıktı. Ne beklemiştim ki? Böylesine şerefsiz bir adamın samimiyetine inanmak da ancak benim gibi bir aptalın yapacağı şeydi.

Gerçek bir düzenbazdı Kaya. Gerçek bir yalancıydı. Ona inandığım, Derin'le evlenmesinin geçerli bir nedeninin olduğunu düşündüğüm her an için kendimi tokatlamak istiyordum.

Bana olan yalvarışlarının tek sebebi Kaya'nın doyumsuz bir pislik olmasından kaynaklanıyordu. Başka hiçbir şey değildi. Ondan nefret ediyordum!

Canım yanıyordu ve bu acı yakıcı bir öfkeye evrilmişti. İçimde saf bir öfke vardı ona karşı. Onu bir kaşık suda boğsam anca rahatlardım şu anda. O mükemmel yüzünü dağıtmak istiyordum.

Dün o kapıyı çarpıp çıktığı andan itibaren ikimiz için de her şey değişmişti. Artık karşı karşıyaydık, aynı tarafta değildik ve artık çabalamayacaktı. Bu yalana inanmış mıydı bilmiyordum ama gitmeden hemen önce inanmış gibi görünüyordu. Bitmişti.

Çayımdan bir yudum alırken çiğnedikçe ağzımda büyüyen lokmayı zorlukla yuttum. Abim yüzüme aval aval bakmaya devam etti. "Şaka mı yapıyorsun?"

Derin bir nefes alıp verdim. "Hayır."

Başını geriye atıp inledi. "Gece gerçekten yaptın bunu yani! İnanmıyorum sana!"

Yeterince kötü hissediyordum zaten, şunu yapmasa olmaz mıydı?

"Yapmam gerekeni yaptım," dedim savunmaya geçerek. "Derin'le gerçekten evli olduklarını söyledi. Adama resmen, 'karımı sizden korumak için sakladım,' dedi. Bunu yaparken beni kurtlar sofrasına atmıştı hem de! Kusura bakma ama güvenliğimi sağlamak zorundayım!"

"Güvenliğini ne idiği belirsiz bir adamla sevgili rolü yaparak mı sağlayacaksın?" Abim başını iki yana salladı. "Yapman gereken şey çok basitti. Hepsinden uzak duracaktın."

"Olmuyor!" dedim kaşlarımı çatarak. "Söylemesi kolay. Olmuyor işte. Çıkıyorlar her yerden!"

Telefonum çalınca sustuk. Başımı uzatıp arayana baktım. Lavin arıyordu.

Ekrana bir süre tereddüt içinde bakınca abim homurdandı. "Açsana. Hem yapıyorsun hem vahlanıyorsun."

Ona dik dik bakıp telefonu masanın üzerinden aldım ve aramayı yanıtlayıp kulağıma yasladım.

KASIRGAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin