-34- YALAN

2.1K 127 191
                                    

Hello! Çok uzun bir bölüm olmadı ama sizi bölümsüz bırakmak istemedim. Umarım beğenirsiniz ❤️

Ramsey - Slave
PLAZA - Use Me
Aaryan Shah - I'm Not Allowed to Die Anymore
Sertab Erener - Belki De Aşk Lazım Değildir

Keyifli okumalar!

"Belli bir amaçla söylenen yalan, en ahlaksız yalan biçimidir ama en çok o işe yarar."
-Finley Peter Dunne

Ertesi gün bütün enerjimi yataktan kalkmak için sarf ettiğimden dolayı ölü gibi hissediyordum

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Ertesi gün bütün enerjimi yataktan kalkmak için sarf ettiğimden dolayı ölü gibi hissediyordum. Uyanmak işkence gibiydi çünkü sabaha kadar kara kara düşünmekten uyuyamamıştım.

Bütün gece ne yapacağımı düşünüp durmuştum. İşler hiç beklemediğim kadar karışmıştı. Dünki ihaleden sonra bazı şeylerin değişeceğinin farkındaydım. Kabul etsem de etmesem de artık aynı tarafta değildik.

En azından o böyle sanıyordu. Ona ihanet etmek, onun karşısına geçmek gibi bir düşüncem asla yoktu ama dışarıdan öyle göründüğünün farkındaydım.

Onun karşısında asla duramazdım. Bunu dün ihalede Baran Bey'i durdurmaya çalışırken aslında Kaya'yı gözetmek istediğimi fark edince anlamıştım. Baran Bey'in durmasını istemiştim çünkü o artırdıkça Kaya da artıracaktı. Nitekim öyle de olmuştu.

Elimi yüzümü yıkayıp dişlerimi fırçaladım ve giyinmek üzere yatak odasına geri döndüm. Dolabın karşısına geçtiğimde hâlâ ağzım beş karış açık bir şekilde esniyordum.

Dolaptan bej rengi, saten bir gömleği ve siyah, İspanyol paça bir kumaş pantolonu alıp yatağa attım. Sonra da seçtiğim kıyafetlere bir süre bön bön baktım. Kesinlikle bu düzen değişmeliydi. Kot pantolon derhâl resmileşmeliydi.

Bugün Arıkan'a geçmeden önce büroya uğrayacaktım. Oradan da adliyeye geçecektim. Yoğun ve koşuşturmalı bir gün olacaktı. Nasıl yapacağım merak konusuydu çünkü benim enerjim yerin dibindeydi. Kolumu bile kaldırmaya hâlim yoktu.

Tişörtü çıkarıp gömleği üzerime geçirirken telefonum çaldı. Aramayı cevapladım ve telefonu kulağımla omzumun arasına sıkıştırıp gömleğimin düğmelerini iliklemeye devam ettim.

"Lavin?"

"Gece sen ne yaptın?!"

Lavin'in sesi oldukça telaşlıydı.

Kaşlarımı çattım. "Ne yapmışım?"

"Magazindesin!" dedi sesindeki panik dalgasını saklayamayarak. "Az önce kanaldaki magazin muhabirleri dün gittiğin ihalenin haberini yayınladı ve ben engel olamadım!"

Bir an boş bulunup, "İhalenin magazinde ne işi var?" diye sordum ama hemen ardından yaşadığım aydınlanmayla gözlerim iri iri açıldı. "Magazinde miyim?!"

KASIRGAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin