-23- SAPANCA (İkinci Kısım)

2K 110 180
                                    

Keyifli okumalar dilerim🪶

Eloy, Mamie, Michael Miller - Let Me Love You
Clarei, Mxze - Manipulate

"Kefareti, geçen zamanla ödenmiş bir kabahat gerçekten cezalandırılmalı mıydı?"
-Stefan Zweig, Korku

"Kefareti, geçen zamanla ödenmiş bir kabahat gerçekten cezalandırılmalı mıydı?"-Stefan Zweig, Korku

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.



"Tadına bakmak ister misin?"

Bakışlarım Ayla'yı bulurken o, sevecen bir gülümsemeyle abime bakıyordu. Abim önce Ayla'nın önündeki adını bilmediğim tuhaf yemeğe tereddütle baktı, sonra hafifçe gülümsedi. "Lezzetli görünüyor." Çatalını uzatıp biraz alırken bunu yapmak istemediğini görebiliyordum.

Ayla sipariş verirken ne istediğine pek dikkat etmemiştim ama önünde duran yemeği daha önce hiçbir yerde görmediğime ve tatmadığıma emindim. Egzotik bir yemekti. Tuhaf görünüyordu ve lezzetli olduğu konusunda ciddi şüphelerim vardı.

Elimi alnıma götürüp şakağımı ovuşturdum. Kaan'ın az önceki davranışı keyfimi kaçırmıştı. Bana dokunmuyordu. Bunun için bir sebep yoktu ama benden kaçıyordu.

Onu istiyordum, arzuluyordum. Bunu açık açık belirtmiştim. İkimiz de yetişkin insanlardık ve birlikte olmamız için bir engel yoktu. Neden kaçtığını gerçekten anlamıyordum ve asabım bozuluyordu.

Tabağımdaki makarnadan bir çatal daha alırken abimi izlemeye devam ettim. Çatalını ağzına götürdü ve tereddüt içinde bir süre çiğnedi. Sonra yüzünü buruşturmamak için büyük bir çaba sarf ederken Ayla'ya dönüp gülümsedi. "Hmm... Güzelmiş."

"Beğendiysen sana da söyleyelim?" dedi Ayla hevesle.

"Yok yok," dedi abim hızla. Tabağını gösterdi. "Bunu bile bitirebileceğimden emin değilim."

"Adı ne bunun?" diye sordu Tunga tabağa tuhaf tuhaf bakarak. "İğrenç görünüyor."

Ayla ona düz düz baktı. "Mofongo. Ayrıca iğrenç falan da değil."

Tunga yüzünü buruşturdu. "Nerenin yemeği bu?"

"Dominik," dedi Ayla önündeki yemekten bir çatal daha alırken. "Sen ne anlarsın ki?"

Tunga omuz silkti. "Türk mutfağının suyu mu çıktı?" Sonra bir parça ekmeği ağzına tıkıp önündeki köri soslu tavuktan bir tanesine çatalını sapladı ve ağzına atıp ağır ağır çiğnedi.

Ayla ona alaycı bir şekilde baktı. "Salak. Önündekinin Türk mutfağına ait olduğunu mu sanıyorsun?"

Tunga ağzındaki lokmayı çiğnemeyi keserken başını eğip kısa bir süre tabağına baktı, sonra Ayla'ya döndü. "Evet?"

Ayla kahkaha attı. "Sence köri sosu Türk mutfağına mı ait?" Başını iki yana salladı. "İnanılmazsın Tunga."

Tunga omuz silkti. "Güzel en azından. Ayrıca Mokoko gibi tuhaf bir ismi de yok!"

KASIRGAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin