1.GünUyandım mı?
Sabah mı oldu?
Neden üstümden tır geçmiş gibi hissediyorum?
Dün gece ne oldu? Kafatasım neden kırılmış gibi ağrıyor?
Bir daha asla içmeyeceğim. Bir daha asla içmeyeceğim.
Öyle sersemim ki düşünemiyorum bile.
Sanki kafamın tepesinde yıldızlar uçuşuyor.
Birkaç tıkırtı sesi.
Derin olmalı. Ne arıyor ki odamda? Gözlerimi açmam gerekiyor. Kesinlikle.
Kesinlikle bir daha asla içmeyece...
2.gün
Uyandım mı?
Uyanık mıyım?
Ne kadar zamandır uyanığım?
Başım çok ağrıyor.
Tanrım! Bir daha asla içmeyeceğim. Dün ne oldu? Ah!
3.gün
Saat kaç oldu?
Ne kadar süredir uyuyorum. Kalkmalıyım artık.
Derin'e düğünde neler kaçırdığımı sormalıyım.
Bir daha içmeyeceğim!
Gözlerimi zorladım. Açılmıyorlardı.
"Hadi bakalım," dedi bir adam sesi kulağıma doğru. "Hadi bakalım Gece. Aç artık gözlerini."
Tanımıyordum bu sesi. Neredeydim ben? Dün gece ne olmuştu? Evde olmadığım kesindi. Ne yapmıştım? Hayvan gibi içmiştim. Onat beni uyarmıştı ancak onu dinlememiştim. Çok içmiştim ve... Olamaz, kimin evindeydim şuan?! Ne halt yemiştim?
Umarım çok içtiğim için Onat'da kalmışımdır. Umarım yabancının biriyle bütün gece sevişmemişimdir. Umarım! Beynime ne olmuştu? Kafamın içinde sis fırtınası vardı sanki.
Düşündüm. Hatırlamaya çalıştım.
En son ne oldu? Düşün, Gece. Düşün. Tutun bir şeye ve çek ki gerisi gelsin.
Şarap.
Şarap?
Şarap...
Düğün.
Evet! Evet, düğün!
Düğüne gittim.
Kahretti beni. Sonra... sonra.
Boğaz!
Boğaz'ın önünde ağladım.
Bir adamla tanıştım ve...
Çakıl taşları.
Takı merasimi.
Seda... Ege... Ege'ye ilk defa onu sevdiğimi söyledim. Ve Ege bana kalbinde olduğumu söyledi. Canım çok yandı ve çok fazla içtim... İçtim ve sonra... sonra?
Sonrası yok.
Hadi devam et Gece. İyi gidiyorsun. Sonra ne oldu? Tutun. Tutun haydi!
Boşluk.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KASIRGA
RomanceYETİŞKİN OKURLAR İÇİN UYGUNDUR! İlk yayınlanma tarihi: 05.07.2017 Tekrar yayınlanma tarihi: 12.12.2022 "Şunu unutma. Ben şehri yıkıp geçen kasırgayım ama sen, yerinden bile kıpırdatamadığım bir kuş tüyüsün. Bir kuş tüyü kadar hafifsin, üflesem uçars...