<LOVE KILLS. Chapter 40>

187 10 0
                                    

PO SAVAITĖS.

Mini testas. Oho, koks „mini". Klausimų gal 5. Na, o juk aš nieko nemoku. Sėdžiu čia ir rašau tą testą. Galiausiai nunešiau lapą, parašiusi 4 atsakymus. Penkto niekaip nesugalvojau! Niall tikrino mano testo atsakymus.

-Ir kaip - labai blogai? -susijaudinau.

-Ką tu, tu teisingai atsakei į 3 klausimus! O tai jau šis tas, lyginant prieš tai, kai nieko nemokėjai! -nusijuokė Niall. Aš išsižiojau. Atsistojau ir pradėjau šokinėt iš laimės.

-Aaa kaip jėga! -nusijuokiau. Pribėgau prie Niall ir jį apsikabinau. Jis kiek sutriko, galiausiai ir aš supratau ką padariau, tad greit jį paleidau ir pasiaiškinau:

-Netyčia. „Emocijos" man didžiulės! -nusijuokiau. Jis tik nusišypsojo.

Galiausiai ėjome kaip visada po mokyklos kartu.

-Gal norėtum užeiti pas mane? -nedrąsiai tariau. -na žinai, galėtumėm pasimokyti.

-Žinoma. -nusijuokė Niall. Giliai atsidusau.

-Mano namai negražūs, mama mano keista ,o patėvis bjaurus. Ai, ir aš pati ne gražuolė. Su niekuo gali nesisveikinti, į nieką nežiūrėti, vis vien mes nenormalūs. -tariau ir galiausiai nusijuokiau.

-Tikiu kad tavo namai gražūs, tavo mama normali ir tave mylinti, tavo patėvis, hm. -nusijuokė Niall. -nesvarbu. Tu esi graži, tik to nežinai, ir aš kuo greičiau noriu viską pamatyti, su visais pasisveikinti.

-Dėkui. -nusijuokiau. Atidariau tyliai duris ir įleidau vidun Niall. Iškart prisistatė mama.

-Melisa, lab... o! -sušuko mama. -kas šis jaunuolis? -mama atrodė sutrikusi.

-Aš Niall Horan, malonu susipažinti. -Niall nusišypsojo. Mama irgi nusišypsojo, tik kiek nevykusiai.

-Eime. -nusivedžiau Niall į savo kambarį, nespėjus mamai ko nors pasakyti. Galėjau nuspėti mamos veidą. Greit įėjus į kambarį uždariau duris ir žvilgtelėjau į kambarį. Greit ant lovos išmėtytus rūbus sudėjau į spintą.

-Gali sėstis. -nusijuokiau. Niall linktelėjo.

-Tu man melavai. Melavai dėl visko, nes tavo namai gražūs, mama irgi. -Niall prisėdo ant lovos.

-Oh.. malonu girdėti. -tariau kai sukišau kitus daiktus į stalčius. Mano kambarys atrodė gan keistai: lova buvo prislinkta į šalį, prie sienos; priešais lovą stovėjo TV ant stalo; iš lovos kairės buvo langas maždaug per vidurį, o iš dešinės buvo lentyna, rašomasis stalas su laptopu; sienos iškabinėtos mano ir Emilės nuotraukomis; priešais drabužių spinta, ir galiausiai durys, esančios prie spintos. Kiek keistoka, bet nesiskundžiu.

Išsitraukiau vadovėlius ir prisėdau prie Niall. Kaip žadėjom, truputį pasimokinom. Tačiau truputį, nes Niall laukė kažkokios repeticijos. Kadangi esu smalsi, tiesiai šviesiai to ir paklausiau.

Love kills ♥ (Fanfiction with One Direction)Where stories live. Discover now