-Laba diena, –pasisveikinau, -kur pasirašyti, kad atsiėmiau siuntinį? –iškart ėjau prie reikalo. Paštininkas suglumo tiek, kad iš jo rankų iškrito rašiklis. Tik tada susivokiau, kad aš vis dar su pižama.
-Uhm, pižamų vakarėlis! –išsisukau. Paštininkas padavė pasirašyti ir įteikė siuntinį. Tuomet vis dar sumišęs išėjo. Nespėjau nueiti iki savo kambario su dėže, kai gavau žinutę. Įėjau į kambarį, dėžę padėjau ant lovos ir išsitraukiau telefoną. Jau vakaras, kas galėtų man tokiu laiku rašyti?
„Šiandien vilkėjai labai gražią pižamą. ;) –Niall". Uhm? Kodėl man tai nuskambėjo kiek ir.. na žinot, dirty? Arba tiesiog aš čia per daug pošla ir jis norėjo pagirti mano pižamą.
„Ačiū. :D – Melisa". Bet kitą kartą tikrai prieš jį jos nesivilksiu. Tegu ji toliau guli mano stalčiuje.
„Žinai, aš čia mąsčiau apie išleistuves, kurios vyks jau už 5 dienų. Tad pagalvojau, kad gal tu norėtum eiti su manim? -Niall". OH MY GOD. Jis mane pakvietė į išleistuves. Aš nualpčiau, jeigu ne...
„Norėčiau, bet negaliu. Neturiu suknelės...-Melisa". Mama tikrai neduos pinigų.. o šiaip net ir neprašyčiau. Atsidusau iš nevilties ir atsiguliau ant lovos, tik staiga susitrenkiau ranką į dėžę. Ak taip, dėžė. Visai pamiršau! Pradėjau ją pakuoti. Galiausiai atidariau ir pabiro putplastis –balti rutuliukai, tarsi sniegas. Visus juos išbėriau ant žemės ir jie pasklido po visą kambarį. Tikrai nešluosiu, taip net gražiau. Ant pačio dėžės dugno gulėjo... ak, nuostabi suknelė. https://40.media.tumblr.com/fcb7ef4d40088f7be471290b3a6a8e9c/tumblr_nq6ss5PwPU1r0hbwko1_1280.jpg Paėmiau ją į rankas. Ant suknelės buvo lapelis. Garsiai perskaičiau jame esamą turinį: „Mano Melisa, kviečiu Tave į išleistuves. Žinau, kad neatsisakysi, nes yra didelė tikimybė, jog tapsime karaliumi ir karaliene šių išleistuvių. Myliu – Dominikas." Na čia ir lemtingas posūkis, kai tave į išleistuves kviečia mūsų mokyklos gražiausias vaikinas. Ir jis man atsiuntę gražiausią suknelę. Ir aš kai ką gražaus sugalvojau! Išsitraukiau telefoną.
„Tu su bet kokia suknele atrodytum gražiai! Bet čia tavo pasirinkimas, nors gaila.. –Niall". Nusijuokiau.
„Žinai ką, sutinku! Suknelę radau, viskas tobula –Melisa". Ah, kokia aš gudri laputė.
„Puiku, rytoj susimatysim -Niall". Atsidusau iš laimės. Dominikas labai nesupyks. Su juo eis bet kuri. Nusijuokiau iš savo minčių. Suknelę pasidėjau į spintą, dėžę trenkiau kampe, o putplasčio nesušlaviau. Kritau į lovą ir kadangi buvau su pižama, iškart užmigau. Ši diena negalėjo būti dar tobulesnė!
ANTRADIENIS.
Kaip visada, muzika manęs su nekantrumu laukia. Truputį pasikartojome viską. Man buvo sunku žiūrėti paprastai į Niall. Matėsi, kad jam taip pat. Na, kaipgi nebus sunku, kai mes pasibučiavom, o dabar šeštadienį kartu eisim į mūsų išleistuves.
Išsitraukiau slapčia telefoną ir sumaigiau Emilei žinutę. Juk ji nežino, kad ir aš eisiu į išleistuves.
„Sveika, atlėk pas mane po kokių 10min! – Melisa". Staiga išgirdau Niall balsą. Jis stovėjo prie pat manęs.
-Na na, argi gražu naudotis telefonu pamokų metų? –jis nusijuokė. Pavarčiau akis. –Eime.
Štai stovim vėl prie mano namų ir vėl žiūrim viens į kitą. Tik šįkart atsisveikinant neapsikabinam. Pasibučiuojam.
YOU ARE READING
Love kills ♥ (Fanfiction with One Direction)
FanfictionIstorija apie merginą, vardu Melisa. Ji lieka pataisoms mėnesiui, tačiau jos geriausia draugė Emilė jai nepadeda mokytis nė kiek. Vietoj jos, Melisa gauna daug geresnį mokytoją - vaikiną, kuriam, rodos, ji neabejinga. Visas mėnuo susipažinti artimia...