-Klausau? –nusijuokė mama. –kur tu, dukra?
-Jūs namo? –paklausiau. –nes aš grįžčiau jau. Aš dar esu su savo draugais.
-Taip taip, veskis juos čia, mes visi kartu čia sėdim, ir Anne yra. –tarė mama. Girdėjosi muzika. Na va, visi švenčia! Kažką numykiau mamai ir padėjau ragelį. Įsidėjau telefoną į galinę šortų kišenę.
-Viskas gerai, mano mama pati girta. –nusijuokiau. –jūs eisit su manim, nes ir jūsų mama pas mus.
-Valio! –sušuko Gemma. Pritariamai linktelėjau. Netrukus jau buvome prie mano namų. Mostelėjau ranka.
-Eikit, eikit, sveteliai. –nusijuokiau. Įėjome į vidų. Nusiaviau batus ir iš jų pabiro smėlis. Su koja jį išsklaidžiau ir liepiau visiems sekti paskui mane. Deja, mums reikėjo pereiti per svetainę, iš kurios sklido muzika ir juokas.
-Galim nueiti ir pasirodyti, kad grįžom. –nusijuokė Harry. Pakračiau galvą.
-Ir taip jie matys, kad grįžom. Eime į mano kambarį, galėsim ryt jiems moralą išrėžti, kaip mes geri vaikai leidom šeštadienį be alkoholio , ir užtikom juos girtus. –nusijuokiau. Visi įėjo į kambarį. –jauskitės, kaip namuose!
-Turi gert? –Gemma iškart ėjo prie reikalo. Palinksėjau ir pakračiau galvą vienu metu.
-Na, aš pati neturiu, bet jei mūsų tėvai geria, vadinasi, jie tikrai turi. –pakėliau antakį. –kuris iš mūsų eis ir paims?
-Eik tu, Mele, tu ne tokia girta, kaip mes. –pasakė Tomas. Atsidusau. Jie visi sėdėjo ant lovos, o aš stovėjau.
-Pauostykit. –priėjau prie jų. –Labai neša?
-Ne, kvepi taip skaniai, kaip pakalnutės kvepia gūdžiam miške. –su sarkazmu išrėžė Harry. Pavarčiau akis.
-Tiks ir toks kvapas, romantike. –mirktelėjau jam ir greit nubėgau į svetainę. Gal kiek ir per greit. Visi sužiuro.
-O! Melisa, kokia tu graži. Nors ir neseniai matėmės, -sukikeno Anne. –kažko reikėjo?
-Ne, ne, atėjau tiesiog pasisveikinti. –nusišypsojau. Tikriausiai atrodžiau kaip didžiausia prietranka.
-Kokia mandagi, puikiai išauklėjot. –Anne linktelėjo. –Harry su Gemma čia?
-Taip. –prisėdau ant fotelio, už kurio matėsi keli buteliai kažkokių gėrimų. Man taip reikia bent vieną pačiupti.
-Jie liks čia, mes jau taip nutarėm. –tarė mano mama. Linktelėjau. Staiga specialiai numečiau grandinėlę nuo rankos ir norėjau ją pakelti nuo žemės, rodos, kiti jau nebekreipė į mane dėmesio, tad lengvai paėmiau du butelius šampano ir susikišau po marškiniais. Tylomis išsliūkinau iš svetainės ir grįžau į kambarį. Gemma iškart pašoko nuo lovos ir pribėgo prie manęs. Išsitraukiau iš po marškinių butelius ir pakračiau juos rankose.
-Aš myliu tave! –sušuko Gemma ir stvėrė butelius iš manęs. Jie greitai iššovė ir mes toliau tęsėme savo fiestą. Šampanas liejosi per kraštus, Gemma laižėsi su Tomu be perstojo, mes su Harry daug juokėmės ir darėm nesąmones. Jau neatsimenu, kaip viskas baigėsi, bet ryte atsibudusi šalia savęs ką pirmiausia išvydau – tai Harry. Greit nubėgau į tualetą ir gerai apsivėmiau. Dieve, kas vakar buvo?
YOU ARE READING
Love kills ♥ (Fanfiction with One Direction)
FanficIstorija apie merginą, vardu Melisa. Ji lieka pataisoms mėnesiui, tačiau jos geriausia draugė Emilė jai nepadeda mokytis nė kiek. Vietoj jos, Melisa gauna daug geresnį mokytoją - vaikiną, kuriam, rodos, ji neabejinga. Visas mėnuo susipažinti artimia...