<LOVE KILLS. Chapter 42>

189 9 2
                                    

Galiausiai Emilė atrašė.



„Pakeliui – Emilė". Ak, ji nuostabų nuostabiausia draugė. Galėjau girdėti, kaip ji eina link mano kambario; pamatyti, kaip ji įeina pro duris ir apkabina mane.

-Na tu ir greita. –nusijuokiau. Ji tik pakratė pečiais ir tarė:

-Draugės bent jau taip daro, ar ne? –nusijuokė Emilė. –sakei reikia pagalbos. Turiu viską, kas tau padės. –Emilė iš rankinės kažką ištraukė. Tai buvo šokoladas.

-Emile... –nutęsiau, spoksodama į šokoladą.

-Padeda. Imk ir visą suvalgyk.

-Nuodėmė. –pažiūrėjau į šokoladą. –Bet reikia pagalbos, tad duokš. –čiupau šokoladą ir pradėjau žiaumoti. Emilė stebėjo mane. –atiduosiu pinigus.

-Nereikia. Lyg man tas šokoladas būtų kainavęs milijoną. –nusijuokė ji. –visad smagu padėti. O dabar pasakok, kas atsitiko.

-Niall, -tariau. –jis buvo čia, o kai mama jį pamatė, kažką nešvankaus pagalvojo, supyko ir bla bla bla.

-Niall? Ką jis čia veikė? –išsižiojo Emilė. pavarčiau akis.

-Mokinomės. Tikrai, muziką. –atsiguliau ant lovos. Emilė atsigulė šalia ir linktelėjo.

-Neįtikinama, bet tikiu. –tada ji atsistojo lyg žaibo nutrenkta. –turiu eiti. Atleisk. Susitinku su Louis.

-Su kuo? –vos nepaspringau šokoladu. –na jūs laiko nešvaistot veltui. –Emilė linktelėjo, ir dar truputį pasėdėjusios, atsisveikinom. Baigiau valgyti šokoladą ir galiausiai nuėjusi į lovą užmigau.

KAŽKELINTADIENIS (LAIKO NUOVOKA – PRARASTA)

Atsikėliau ryte, papusryčiavau, nebekalbėjau su mama ir man šis rytas tapo nuostabiu. Mokykloje mokinomės muziką kaip visada, na o po pamokų ir vėl pėdinau namo su Niall.

-Tavo mama labai pikta ant manęs? –nei iš šio nei iš to paklausė Niall.

-Ant tavęs? –suprunkščiau.- nebent ant manęs. –tariau. Tuomet stojo tyla.

-Atsiprašau. –nusijuokė Niall. Aš jam kumštelėjau.

-Matau kaip gailiesi. –pradėjau juoktis. –iki. Susimatysime pirmadienį.

-Iki. –nusišypsojo Niall ir nuėjo namo. Aš įėjau į vidų ir mane pasitiko patėvis.

-Kas tas bernas? –pakėlė antakį patėvis. Nejaugi negaliu turėt paslapčių??

-Koks tavo reikalas? –sušukau. Tikriausiai blogai padariau rėkdama, nes jis sučiupo mane už rankos.

Love kills ♥ (Fanfiction with One Direction)Where stories live. Discover now