<LOVE KILLS. Chapter 25>

248 11 0
                                    

Sutarėme susitikti 3h, o iki 3 valandos buvo likę tik 15 minučių. Greit nubėgau į viršų. Staigiai persirengiau rūbus į mėlynus aptemptus džinsus bei baltą palaidinę. Susirišau plaukus į kasą ir pasiėmiau pinigų. Nulipus į apačią, pamačiau mamą.

-Labas dukra, kažkur eini? –mama prisėdo ant kėdės.

-Na taip.. su Emile susitikti. –droviai nusišypsojau.

-Su Emile?.. žinai, aš juk tavo mama, galėtum pasakyti kad eini susitikti su vaikinu...

-Jokio aš vaikino neturiu! –pavarčiau akis. –aš einu. Grįšiu vakare.

-Iki 8h. Gerai? –mama žvilgtelėjo mano pusėn. Linktelėjau, atseit „whatever“ ir išėjau. Galiausiai priėjau Emilės namus. Ji jau laukė lauke. Man visad patiko jos baltas namas.

-Labas dar kartą. –nusijuokiau ir apsikabinome. –kirpykla?

-Aha. –Emilė nusijuokė ir patraukėme link kirpyklos. Apsikirpome galiukus. Tada nuėjome pasidaryti manikiūrą. Brangiai sumokėjau, bet tikiuosi kad nagai laikys netrumpai. Tada nuėjome į „starbucs“ ir užsisakėme kavos išsinešimui. Ji buvo karšta tad vaikščiojome mieste su kava ir juokėmės. Taip užsisvajojom kad netyčia atsitrenkėm į kažką ir abidvi vienu metu parkritome ant žemės ir išpylėme kavą.

-Omg ŽIAURIAI atsiprašau, aš... –pakėliau akis ir pamačiau prieš save Niall. Ir Louis. Susižvalgėme su Emile ir išsižiojome. –ammm... –kažką sumekenau. Niall padėjo atsistoti man, o Louis Emilei.

-Mes labai atsiprašom kad į jus atsitrenkėm. –atsiprašė Niall. Kava kažkur voliojosi ant žemės išsipylusi, na, o Niall su Louis truputį buvo apipilti kava. Bet ne tiek jau ir daug.

-Tai mes atsiprašom. –išsižiojau. –mes jus apipylėm ir mes kaltos, suprantat? –nusijuokiau.

-Na mes juk atsitrenkėm į jus, o jūs mus apipylėt. Gal greičiau esam visi kalti, taip? –juokėsi Louis.

-Tikriausiai. –nusišypsojau. Emilė tiesiog lydėsi, na o aš neturėjau kur dėti akių. –ką tuomet darom?

-Mes nenorim likti skolingi. –vėl nusijuokė Louis. –darom taip: mes jums nuperkam kavos, o jūs.. ai, jūs gi neišplausit mūsų marškinių bet nesvarbu. –visi nusijuokėm. –eime į starbuksą?

-O jūs niekur neskubat? –paklausiau.

-Tikrai ne. Tiesiog vaikščiojom, galvojom gal kur į sporto klubą nueiti. –Louis paaiškino.

-Oho, kaip ir mes, tik mes būtumėm ėję ne į sporto klubą, o į kokį makdonaldą. –nusijuokiau.

-Tai eime? –Niall paklausė. Linktelėjau. Ėjome visi šaligatviu, šiaip ne taip susitalpinom. Ėjom taip: Emilė, Louis, Niall, aš. Aš buvau arti Niall! Užėjome į starbuksą.

-Jūs merginos palaukit, mes tuoj nupirksime jums kavos. –mirktelėjo mums Louis ir abudu  nuėjo link kasos. Tuo tarpu mes su Emile užsiėmėme staliuką keturiems ir atsisėdome. Abidvi susižvalgėme.

Love kills ♥ (Fanfiction with One Direction)Where stories live. Discover now