<LOVE KILLS. Chapter 31>

218 12 0
                                    

Mes išsižiojom ir nusijuokėm.

-O ką mums veikti dabar? —paklausė Louis.

-Galite eiti namo. —nusišypsojo mokytoja. Atsisveikinome ir visi nuėjome į valgyklą. Keista, tačiau sudėjome kuprines prie to pačio stalo, vadinasi, valgysime visi kartu. Iš tos minties nusišypsojau.

-Ką imsite? —klausiamai į mane pažvelgė darbuotoja.

-Amm duokit man miltinių blynų su karamele. —tariau. Susimokėjau pinigus ir su lėkšte patraukiau link mūsų stalo. Visi jau sėdėjo ir valgė. —skanaus! —sušukau. Visi nusijuokė ir padėkojo. Emilė užsisakė tą patį ką ir aš. Louis užsisakė kažkokios keptos mėsos, na o Niall.. Niall užsisakė visko. Ir blynų, ir kotletų, ir salotų, ir dar bala žino ko.

-Oho. Neapsivemsi? —nusijuokiau.

-Tikrai ne. —nusišypsojo Niall ir toliau valgė.

-Maisto maniakas. —sušnabždėjo Louis taip, kad visi išgirstumėm. Visi nusijuokėm. Išskyrus Niall.

-Jūs man visi pavydit. —iškišo liežuvį Niall. Pradėjome juoktis. Sakyčiau, linksma mums čia buvo.

-Žinot, rytoj sužinosim geografijos atsakymus. Na ar išlaikėme ir panašiai. —tariau vis dar valgydama.

-Tu teisi. Duodu šimtą procentų kad neišlaikiau. —pakratė pečius Louis. Emilė jam su alkūne stuktelėjo.

-Ei, nekalbėk taip! —nusijuokė ji. Kažkas tarp jų mezgasi.

Rytas. PENKTADIENIS pagaliau.

Aaah, galiu nebesijaudinti, pagaliau laikau lapus su atsakymais. Pala, o gal kaip tik dabar ir reikia jaudintis? Gerai, verčiam lėtai.. paskutinis puslapis... ir... hm. Išlaikiau normaliai. Truputį geriau nei normaliai. Galiu džiaugtis, taip? Tačiau kažkodėl man viskas jau NUSIBODO.

Paskutinės dienos kaip aš mokinukė, jau pamažu baigiasi. Gegužės vidurys. Jau einantis į pabaigą. Dar liko parašyti: matematikos, anglų,  biologijos, , muzikos, ir kitus egzaminus. Ne per daug kaip 15 dienų???

*PO SAVAITĖS.*

Na štai, liko 5 dienos iki mokyklos pabaigos. Nors apie kokią pabaigą aš čia šneku? Liko parašyti muzikos kontrolinį, kurio neišlaikysiu, ir liksiu mėnesiui pataisų. Tuomet išleistuvės ir viskas.

Tikriausiai visiems įdomu kaip išlaikiau egzaminus... hm. Visi pažymiai vienodi: parašiau geriau nei normaliai. Kai kuriuos net puikiai! Žinau kad gaučiau kaip ir diplomą, jei ne muzika. Gash... jos ir teliko egzaminas. Visgi būtų faina tapti dainininke. O gal ir ne.


<***>

Labaai neįdomi dalis, o aš kaip visada - įkelsiu daugiau dalių vienu metu. stay tuned;)

Love kills ♥ (Fanfiction with One Direction)Where stories live. Discover now