ŠEŠTADIENIZZZZ
Pramerkiau akis. Emilės nematyti. Todėl atsikėliau, užsidėjau minkštą kombinezoną ir susirišau plaukus į uodegą. Nuėjau į virtuvę ir radau ten savo mamą bei patėvį.
-Labas rytas. Emilė išėjo? –paklausiau, kai pyliausi arbatą.
-Žinoma, juk jau tuojau bus pietūs. –nusišypsojo mama. –Šiandien grįšime vėliau. Atvažiuoja Anne ir jos vaikai.
-Bus ir Gemma ir Harry čia??? –pakėliau antakį. Mama palinksėjo.
-Jie greitai bus čia. Galėsite ką nors paveikti. Be to, Gemma sakė kažkokį draugą atsiveš, tai jums tikrai bus įdomiau keturiems. –pamirksėjo mama. –jie žino adresą, ateis čia. Gal pasiruošk?
-Mamyt, juk tai tik Gemma. –nusijuokiau. –kam čia ruoštis?
-Na, bus ir Anne sūnus Harry, sakė jis labai gražus berniukas. –nusijuokė mama. Pavarčiau akis ir nupėdinau į kambarį. Užsidėjau mini šortus, marškinius, ir converse sportinius batelius.
-Šortukai? Galėjai užsidėti suknelę, tą kur nupirkau per gimtadienį.
-Man taip patogiau, todėl nesikabinėk. –nusižiovavau ir atsiguliau ant sofos. Kažkas mamai paskambino ir ji pradėjo kalbėtis telefonu. Galiausiai baigė ir atsisuko į mane.
-Jie jau čia. Mes važiuojam jų pasitikti, greit grįšim. –tarė mama ir pasiėmė rankinę. Patėvis nuėjo iš paskos. Galiausiai išgirdau kaip užsitrenkia durys, todėl likau viena. Susiraičiau keista poza ant sofos. Mano galva kone buvo ant žemės, kojos ant sofos atlošo; užsidėjau ausinuką ir klausiau muzikos, todėl nejučiomis pradėjau siūbuoti kojomis. Užsimerkiau, ir pradėjau dainuoti. (https://www.youtube.com/watch?v=xdeFB7I0YH4) ♫♪♫ Staiga kažkas pradėjo tempti mane už kojų. Nukritau ant žemės ir pažvelgiau į viršų : tai buvo Harry ir Gemma! O už jų stovėjo dar kažkoks vaikinas.
-Gemma!!! -sušukau ir puoliau ant jos. Ji pradėjo juoktis. –na jūs ir nesveiki, aš vos infarkto negavau!
-Mes nenorėjom tau trukdyti, matai, gražiai visgi dainavai. -mirktelėjo man Harry. Aš susigėdau. Gemma man pristatė savo draugą Tomą. Aš su juo susipažinau.
-O kur jūsų mama? –tarp kitko paklausiau.
-Na ji su taviškiais kažkokiame restorane. Mums jis pasirodė nuobodus. –nusižiovavo Gemma.
-Na tikriausiai... bet dabar neturime ką veikti. –patempiau lūpą.
-Turime! Mes žinok viską suplanavome. –nusijuokė Gemma. –kur tavo šaldytuvas?
-Tenai.. –pirštu parodžiau link virtuvės pusės. Visi nuėjo į virtuvę, tad aš iš paskos. Nelabai supratau kas vyksta, nes jie iš šaldytuvo pasiėmė ledų dėžutę, vynuogių pakelį.. pakėliau antakį.
-O! Štai ir grietinėlė! –sušuko ji. –ko taip žiūri? Viskas gi gerai, pasiruošk. Važiuosim prie jūros!
YOU ARE READING
Love kills ♥ (Fanfiction with One Direction)
FanfictionIstorija apie merginą, vardu Melisa. Ji lieka pataisoms mėnesiui, tačiau jos geriausia draugė Emilė jai nepadeda mokytis nė kiek. Vietoj jos, Melisa gauna daug geresnį mokytoją - vaikiną, kuriam, rodos, ji neabejinga. Visas mėnuo susipažinti artimia...