Prieš mane stovėjo mano didžiausias košmaras. Galvojau, kad jo atsikračiau baigdama mokyklą.. bet ne.
-Koks sutapimas, -vaidinamai nusijuokiau, -man laikas.
-Palauk, -sustabdė mane Ana už rankos, -nejaugi nieko nepirksi? Ar taip vargingai gyveni, kad negali nusipirkti paprasčiausio vėrinio?
-Viską aš galiu, pasitrauk. Ko tau čia reikia?
-Na matai, aš čia dirbu.
-Puiku, žinosiu kur nesilankyt.
-Klausyk, -ji sušnypštė. Jos peroksidiniai plaukai net pasišiaušė, -bendrauji su Niall ir Louis?
-Nesupratau? –susiraukiau, -nuo kada tau mano draugai parūpo?
-Aš tiesiog noriu susipažinti. Žinai, jie rodosi televizijoje.. reikia man tokių draugų. –ji ramiai tarė. Nusijuokiau.
-Imsiu šitą, -nusišypsojau ir pasiėmiau. Ana tik suurzgė. http://media.giphy.com/media/sYwBoTnfiaLS/giphy.gif
Galiausiai išėjau iš parduotuvės; jau buvo tamsu. Grįžau namo, nusiprausiau po šaltu dušu, persirengiau pižama ir susirangiau lovoje. Pasidėjau laptopą ant kelių ir naršiau po facebooką, instagramą, twitterį. Nufotografavau savo naująjį vėrinį ir įkėliau į instagram. Daug kas paspaudė širdutę, pakomentavo. Staiga išvydau, kad Niall pakomentavo po mano vėrinio nuotrauka „Tai ką, matau, kad jau ruošiesi mūsų išleistuvėms;)". Nusijuokiau ne tik iš tokio komentaro, bet ir iš to, kad jis niekada nieko nėra pas mane pakomentavęs. XXI amžius, o aš taip nedažnai laiko praleidžiu prie kompiuterio, net keista. Atrašiau „Na taip;)", nes visiškai nemokėjau bendraut internetu. Užverčiau laptopą. Tuomet sušlaviau kambaryje išsibarsčiusius rutuliukus, nes aš tokia tinginė, kad jų niekada tikriausiai nebūčiau sušlavusi; ir galiausiai užmigau.
KETVIRTADIENIS.
Niall iš pat ryto parašė žinutę, kad neičiau viena į mokyklą, bet jo palaukčiau. Taip ir padariau – ryte jau stovėjau prie savo namų ir laukiau jo. Buvau apsirengusi balta palaidine ir mėlynais šortukais. Išvydau ateinantį Niall. Jis priėjo prie manęs, apsikabino, pabučiavo į žandą. Lyg mes būtumėm pora.
-Kažkam nuotaika šiandien gera? –juokiausi, kai ėjome link mokyklos. Niall mostelėjo ranka.
-Paskutinė diena mokykloje, tai žinai, -nusijuokė jis. Susidėjau rankas ant klubų.
-Pala pala, nori pasakyti, kad džiaugiesi, kad pagaliau nebereiks eiti į mokyklą ir manęs mokyti?
-Ne, baik tu. Džiaugiuosi, kad pažinai muziką kitaip. Kad mokeisi iš širdies. Kad nepasidavei. Ir tikiu, kad ryt parodysi viską, ką gali, Melisa. –jis nuoširdžiai tarė. Nuleidau galvą, tuomet linktelėjau.
-Tu teisus. Aš liksiu skolinga tikriausiai. –nusijuokiau. Niall taip pat nusijuokė.
-Ryt pažiūrėsim. Nagi, eime. Paskutinę dieną reikia iš peties paplušėti!
YOU ARE READING
Love kills ♥ (Fanfiction with One Direction)
FanfictionIstorija apie merginą, vardu Melisa. Ji lieka pataisoms mėnesiui, tačiau jos geriausia draugė Emilė jai nepadeda mokytis nė kiek. Vietoj jos, Melisa gauna daug geresnį mokytoją - vaikiną, kuriam, rodos, ji neabejinga. Visas mėnuo susipažinti artimia...