<LOVE KILLS. Chapter 2>

572 25 0
                                    

Kitos pamokos buvo tiesiog nuobodžios. Daugiausiai piešiau sąsiuviny nesąmones.  Paskutinė pamoka buvo mano nekenčiamiausia ir pati blogiausia pamoka. Muzika. Sėdėjau ir kaip visada ruošiausi kontroliniam darbui. Visą laiką norėjau tapti dainininke, bet tiesiog nieko nemokėjau. Bandžiau įsiminti natas, tokias kaip aštuntinės, ketvirtinės ir panašiai.

-Žinote, kad kontroliniam darbe bus ne tik muzikos detalių, bet ir datų. Turėsite prisiminti ir kada Bachas gimė ir kiti, visas datas, bei žymius kūrinius. Žinoma, paskutinėje užduotyje paklausę kūrinio, turėsite parašyti kas tai  per kūrinys. –aiškino mokytoja. Dejavau. Žinojau kad liksiu vasarą pataisoms. Dažniausiai vasarą (birželio mėnesį) mokomės to, ko nemokėjom (kaip įmanoma išmokti per vieną mėnesį viską, jeigu per visus metus nieko neišmokai?) , tada rašomas atsiskaitymas, jeigu jį išlaikai, tuomet laisva, o jei ne, tada mokiniesi visą vasarą, taip pat gali būti net paliktas antriems metams. Paprastai mane mokintų muzikos mokytoja (ne mane vieną, nes daug kas išsives neigiamą) , tačiau gali būti taip, kad kuris nors net iš mūsų klasės mokinys (gerai mokantis muziką) mus mokintų, nes taip leidžia įstatymas. Žinoma, ir mokytoja retkarčiais mokintų. Būtų faina, jeigu mane mokintų Emilė, nes jai sekasi muzika. Tačiau ji pati atsiprašė manęs ir pasakė, kad neketina vasarą mokinti vaikų, tegu tai daro kiti, nes ji turi domėtis ne muzika, o dizainu. Labai ačiū tau Emile. Neklauskit geriau kodėl aš nemoku muzikos jei mano geriausia draugė galėtų mane bet kada išmokinti. Taip būna visada –atrodo, susitinki mokintis muzikos, galiausiai mėtaisi pagalvėmis ir žiūri filmus.  TAIGI, kontroliniam darbui prasidėjus, parašiau datas. Datos man buvo gerai žinomos. Tuomet kita užduotis buvo visokios natos ir panašiai, taigi ją praleidau. Paskutinė buvo klausymo užduotis. Viską išklausę, pradėjome rašyti. Žinoma, prirašiau nesąmonių, nors girdėjau kad 5b atsakymas „oratorija“ . nežinau kas tai, bet man tinka. Visgi sėdžiu gale, galėčiau pažiūrėti kam per petį arba paklausti, nes Emilė irgi nėra tikra, ar tai oratorija ar kas ten. Staiga mano petį kažkas bakstelėjo. Atsisukau ir pamačiau kad tai Niall bakstelėjo man ! Gerai, gerai, aš nesidžiaugiu.

-Nemoki muzikos ? Galiu pasakyti atsakymus, jei reikia. –šiltai nusišypsojo. Senai jau tokį bemačiau.

-O galėtum ?... na, jeigu gali, tai prašau pasakyk .. –nusišypsojau. Niall pasakė man atsakymus.- Ačiū labai ....

-Nesiseka muzika ? Keista, nes tai pati lengviausia pamoka pasaulyje ! –nusijuokė jis ir pamačiau jo kabes.

-Umm, na taip, kai kuriems.... –nuraudau ir greit nusisukau. Jam sekasi muzika ? keista, nes ne visiems berniukams ji sekasi. Na, žinau kad dar Louis ji labai sekasi.  Nes Emilė tik apie jį ir kalba.

-Ooooo kažkas nuraudo .... –nusijuokė Emilė. Kumštelėjau jai į petį liepdama užsičiaupti, tačiau pati nusijuokiau. Skambučiui suskambus, nunešėme ir ant stalo padėjome lapelius. Apsirengėme paltus nes truputį buvo šaltoka. Juk dar tik balandis. Na, balandžio paskutinės dienos. O čia juk Londonas.

-O tu žinojai kad Niall yra airis? –nusišypsojo Emilė kai ėjome susikibusios už parankių namo. –Taigi, tau nebaisu kad tavo vaikai bus pusiau airiai pusiau britai ?

-EMILE !! –užrėkiau ant jos ir kumštelėjau kiek stipriau. –Sakiau kad man reikia važiuoti autobusu o ne eiti su tokia pamišėle ! Ir baik čia kalbėt, tu net nežinai ar man jis patinka ar ne ! tai gal jau gana ?

-Okey , okey, tik jau nereikia čia kelt scenų ... –nusišaipė ji. –vis dar gali pasivyti tą autobusą mokyklinį. Tik reikės pabėgioti truputį. –nusijuokė Emilė. Pakštelėjau jai į skruostą, kai atsisveikinome. Kadangi man namai dar tolokai, teko eiti vienai pėsčiomis. Greit išvydau ir savo namus. Pravėriau duris.

<***>

Truputį perpratau visą šitą wattpad'o techniką, ir jau galiu įkelti net gif'us! Tai va, labai dėkoju visiems, kas skaito:) Pradžia truputį banaloka, bet dabar, kai rašau gal 70 dalį, tai net man pačiai truputį patinka:3 Tai va, ačiūū!;* kita dalis tikriausiai rytoj:)

Love kills ♥ (Fanfiction with One Direction)Where stories live. Discover now