<LOVE KILLS. Chapter 92>

68 4 0
                                    

-Bet jis dar tik ir prasideda, -mirktelėjau jam ir pabučiavau jį. Jis atsakė į mano bučinį.

-Tu atrodai pritrenkiamai, - tarė jis ir atsistojo nuo žemės, - eime, susirasime tuos du, ir keliausim.

-Eime.

Vakaras buvo be galo gražus. Mėnulis švietė taip skaisčiai, kad norėjosi tik užsimerkti ir pradėti šokti mėnesienoje. Emilė su Louis ėjo priešais mus. Niall mane laikė už rankos.

-Žinai, - sušnabždėjo jis ausin, - šis vakaras bus nepakartojamas. Pamirškim, kas buvo.

-Aš seniai pamiršau, -mirktelėjau jam, -be to, sužinosiu, kaip man su muzika sekėsi.

-Aš tikiu, kad viskas bus labai gerai. O jeigu ne, aš dar su jais pasikalbėsiu, -nusijuokė jis. Nusišypsojau.

-Eime į vidų? –paklausė Emilė. Linktelėjau. Įėję į mokyklos vidų, priėjom salę. Iš ten sklido tranki muzika.

-Gal pasikabinam paltus pirmiau, tada eisim pažiūrėti kaip man sekėsi muzika? –paklausiau. Visi sutiko.

-Prašom, merginoms pirmenybė. –tarė Louis ir atidarė mums duris. Padėkojom ir įėjom į vidų. Salė buvo milžiniška ir graži – išpuošta blizgučiais, viršuj kabėjo disko rutulys, mirgėjo šviesos ir panašiai.

-Gal aš einu pasiklausti pas kokį mokytoją dėl muzikos, -sušukau ir nuėjau link direktoriaus. Iš paskos man ėjo Niall, -ei, o ko tau reikia?

-Man įdomu, juk mokiau tave, -nusijuokė jis. Palingavau galvą.

-Labas vakaras, kur galima sužinoti praeito egzamino rezultatus? –paklausiau. Direktorius linktelėjo.

-Štai ten, -mostelėjo jis ranka, - visi atestatai su rezultatais, parašais, ir panašiai. Tuojau mes juos įteiksim visiems, bet dar ne visi susirinko.

Daugiau nebeklausiau, ką jis burbėjo. Nuskuodžiau link savo atestato.

-Niall, man baisu, -pradėjau ieškoti savojo atestato tarp keliasdešimties. Niall stovėjo už manęs ir tylėjo, -Niall?

-Taip? –jis tyliai paklausė. Toliau kuičiausi po lapus, bet vis dar neradau. Pradėjau nervuotis.

-Man baisu. Kur gi tas prakeiktas...

-Atsisuk, -jis pasakė. Ko jam reikia? Aš baisiai juk nervuojuosi. Giliai atsidusau ir atsisukau. Niall mane pabučiavo ir nusišypsojo.

-Niall, man ne tai dabar galvoj, -jau ruošiausi apsisukti, kai jis mane suėmė per liemenį.

-Išlaikei devynetui, Mele, -jis nusišypsojo. Išpūčiau akis.

-Niall, tu dievas. Tavo dėka išlaikiau muziką. –ištariau. Mintys tarsi atsijungė.


***

Nepamirštam vote vote vote!!!


Love kills ♥ (Fanfiction with One Direction)Where stories live. Discover now