<LOVE KILLS. Chapter 76>

113 7 0
                                    

PIRMADIENIS.

C'mon, ši savaitė paskutinė, pasistengiu, ir viskas. Atsiskaitysiu muziką. Nežinau, kas tuomet bus..Pasikėliau iš lovos ir apsirengiau sijoną ir raudoną palaidinę. Pavėliau plaukus ir leidau jiems lengvai kristi man ant akių. Pasiėmiau kuprinę ir nuėjau į svetainę. Namai buvo tylūs, „tėvai", matyt, po pagirių miegojo. Išgėriau stiklinę apelsinų sulčių ir nužingsniavau link mokyklos. Išvydau Niall sėdintį mokytojo kėdėje. Jis atrodė taip... uhh. Bet būtent jo aš dabar nenoriu matyti. Po šio savaitgalio jaučiuosi tarsi nusikaltėlė, kuri išdavė vaikiną, nors jis net ne mano vaikinas. Nuleidau akis ir atsisėdusi prie stalo išsitraukiau knygas.

-Sveika, Melisa. –nusišypsojo Niall. Žvilgtelėjau į jį ir nusišypsojau taip pat. Tik kiek suvaidintai. –tai kaip, kartosimės šią savaitę viską ir rašysim egzaminą puikiai pasiruošę?

-Mhm, -nusijuokiau. Atsiverčiau knygą, bet Niall ją iškart užvertė.

-Šiandien apsieisime ir be knygų! –sušuko Niall ir pažėrė visą krūvą lapų. Giliai atsidusau.

-Nejaugi tai...?

-Taip, tai mini testai, -pertraukė mane Niall, -neišsigąsk, jie nesunkūs. Jeigu mokeisi, lengvai įveiksi. Be to, aš tau padėsiu, nes aiškinsimės viską, ko nemoki. Tikrai nenorėčiau, kad neišlaikytum egzamino.

-Ou, na gerai..

-Melisa, kažkas yra? Neatrodai labai laiminga. Na, bent jau su manim palyginus. –nusijuokė Niall. Prikandau lūpą. Juk nesakysiu jam, kad visą šį savaitgalį šėlau su seksualiu vaikinuku, gėriau ir bučiavausi, ir dar bala žino ką dariau.. Pertraukiau savo mintis.

-Ne ne, viskas gerai, tiesiog.. namuose problemos. Bet viskas laikina. –nusišypsojau. Niall linktelėjo. –pradėkime.

Taip porą valandų ir praleidome. Sprendėme testus, tik man tai nebuvo nė kiek įdomu. Kaip aš galiu susikaupti, kai jis sėdi šalia, ir tarsi ryja mane akimis, lyg žinodamas, kas vyko šį savaitgalį? Ką aš čia paistau, jis, žinoma, nieko nežino. Čia tik mano laki vaizduotė taip sugeba. Bet vis vien sunku susikaupti. Galiausiai baigėme mūsų darbą ir jau norėjau eiti iš mokyklos, kai Niall mane pasivijo. Na taip, jis kaip visada eis su manimi. Kaip tik džiaugčiausi tokia jo palyda, bet ne šiandien. Ak, sušiktas savaitgalis ir jo prisiminimai persekios mane visą laiką.

-Tai gal norėtum susitikti šiandien? –tarp kitko jis paklausė, kai toliau ėjome gatve. Kokia saulėta diena.

-Am, na žinai.. –nutęsiau. Kaip čia išsisukus? –šiandien pabūsiu viena. Kaip jau sakiau, problemos šeimoje.

-Mm.. na gerai, suprantu. –rodos, kiek nuliūdo Niall, -tikiuosi, viskas greitai išsispręs. O, štai ir tavo namai.

-Taip, ačiū, kad kaip visada palydi, -apsikabinau jį. Jis šiek tiek sumišo, bet taip pat apsikabino mane, -iki! –dar spėjau sušukti ir nubėgau į namus. Greitai užtrenkiau duris ir atsisėdau ant žemės. Tokia vaidyba manęs netenkina. Nors, kita vertus.. apsikabinau Niall, kas tikrai praskaidrino bent trumpam nuotaiką. Išsitraukiau telefoną ir surinkau Emilės numerį. Ilgai negalvojusi, sumaigiau žinutę. Būtina susitikti. Nors ir melavau Niall...

„Sveika, Emile. Jau atbėgu pas tave, tad paruošk kokių kokteiliukų, nes reikia man išsipasakot! –Melisa"

Love kills ♥ (Fanfiction with One Direction)Where stories live. Discover now