<LOVE KILLS. Chapter 91>

64 3 0
                                    

Staiga Dominikas mane ištempė į lauką.

-Sustok, aš basa! Man šalta! –sušukau, -prašau, nesielk kaip žvėris ir paleisk mane, man skauda.

-Nesielgt kaip žvėris? Tuomet tu nesielk kaip paleistuvė! Kaip tu manai, kam aš tau suknelę padovanojau? Kad eitum su kažkokiu kaimo berneliu į šokius? Tu bent įsivaizduoji, kiek ji kainavo? Ir išvis, tu drįsti mane lyginti su juo? Su tuo, kuris taps išleistuvių karalium? Kuris yra gražus? Kurio visos nori?

-Man viso šito nereikia! Galvoji, man reikia tos tavo suknelės?? –sušukau. Vakaras temo, o man darėsi šalta.

-Gerai, jeigu tau to nereikia, tuomet nusirenk mano suknelę dabar pat. –jis rimtu balsu tarė. Išsižiojau.

-Tau visi namie?? Tikrai neketinu prieš tave nusirenginėti, kvaily. Paleisk mane, kiek galiu kartoti!

-Melisa, tu užknisi. –jis ir toliau tempė mane už rankos, kol priartėjom jo juodą prabangų automobilį. Staiga kažkas prie mūsų pribėgo ir atitraukė mane nuo jo. Nežinau, ar tai buvo Niall, ar Louis, man tiesiog raibuliavo viskas akyse. Kažkas pradėjo muštis. Kai viskas stojo mano akyse, išvydau Dominiką; jis išsitraukė iš mašinos kažkokį laužtuvą ir grasino mums. Apsidairiau: stovėjau aš, Niall, Louis ir Emilė. Ir Dominikas, su laužtuvu. Jis taikėsi trenkti Niall. Greit įsiterpiau tarp judviejų.

-Sustok, pasakiau! –sušukau. Jisai sustojo. Tada pažvelgė į mane ir tyliai sušnabždėjo ausin:

-Šiąnakt karaliaus ir karalienės šokis. Tu šoksi. –akimirkai jau norėjau priešintis, bet tik linktelėjau. Visas susinervavęs jis sėdo į automobilį ir išrūko. Atsisukau į savo draugus. Dieve, Louis stovėjo su kruvinom rankom, o Niall iš alkūnės bėgo kraujas.

-Jums viskas gerai? –prisidengiau burną, -eime į vidų, apžiūrėsim.

-O tau viskas gerai?? –Emilė puolė prie manęs. Linktelėjau ir pajudėjau link jos namo. Visi buvo tokie tylūs.

-Man viskas gerai, čia tik įsipjoviau. –tarė Louis. Emilė nepatikliai pasižiūrėjo ir nusivedė jį prie prausyklos.

-Tau viskas gerai? –žvilgtelėjau į Niall, -ne, negerai, tau bėga kraujas. Pala, paimsiu peroksido.

-Man viskas gerai, čia niekis. Ką jis tau pasakė?

-Štai. –paėmiau peroksido ir vatos, -duok ranką, Niall.

-Melisa, pasakyk, -jis davė man ranką. Pradėjau ją tepti, -mes dabar dviese, niekas daugiau negirdės.

-Jeigu mus su juo išrinks šokių karaliumi ir karaliene, turėsiu su juo pašokti. Bet čia nieko tokio, aš ištversiu.

-Kaip aš nekenčiu, -sumurmėjo Niall. Baigiau tepti žaizdą, -viskas turėjo būti kitaip. Turėjau ateiti, atnešti gėlių, sudainuoti serenadą, -nusijuokė jis, - bet ką padaryti, bet tik ne muštis.

-Aš kalta, atsiprašau..

-Ne, tame ir esmė, kad tai ne tu viską sugalvojai. Tiesiog, vakaras galėjo prasidėti geriau... –tarė. Nusišypsojau.



Love kills ♥ (Fanfiction with One Direction)Where stories live. Discover now