<LOVE KILLS. Chapter 94>

59 3 0
                                    

LOUIS AKIMIS.

-Kur tie balandėliai prapuolė.. –nusijuokė Emilė. Stovėjome toliau nuo salės vidurio, kad galėtume susikalbėti.

-Balandėle tu balandėle, nesirūpink taip dėl jų, -nusijuokiau, -šiandien Niall priblokš Melisą.

-Kodėl? –paklausė Emilė. Jos geltoni plaukai plaikstėsi, kai pro mus kažkas praeidavo.

-Nesirūpink, geriau pakalbėkime apie mus, -Dieve, kokią aš čia nesąmonę pasakiau. Gana man to šampano.

-Apie mus? –nusijuokė Emilė. Staiga ji surimtėjo, -gerai, kalbėkim apie mus.

-Ehm,.. –nutęsiau. Tada nusijuokiau iš savo apgailėtinos situacijos.

-Louis, jei tu dėl tos nakties – nesijaudink, aš niekam nesakiau ir nesakysiu. Man pačiai kiek gėda...

-Viskas gerai. Nekalbėkim apie tai dabar.

EMILĖS AKIMIS.

Po to, kai priminiau jam tą naktį, jo nuotaika subjuro. Kodėl aš taip padariau?

-Louis, nepyk, kad sugadinau nuotaiką.

-Ne, nepykstu, -tarė jis ir išsitraukė iš kišenės telefoną, o tada jame pradėjo kažką naršyti. Rimtai?

-Kaip mažas vaikas, -burbtelėjau ir nusisukau. Gerai, kad ši minia tokia didelė, jis manęs neras. Nors, kita vertus, kaip aš čia rasiu Melisą?

MELISOS AKIMIS.

-Niall, aš pavargau, -nusijuokiau. Nuo šokimo taip pasidarė karšta, -galime trumpam išeiti į lauką?

-Žinoma, -tarė jis. Lauke buvo tikrai vėsu. Truputį pastovėjome, pažiūrėjome, kaip kiti rūko, ar dar kažką daro.

NIALL AKIMIS.

-Eik į vidų, sušalsi, -tariau jai, o pats galvojau kaip pristatyti staigmeną.

-Tai eime kartu.. –rodos ji kiek suglumo. Pastūmėjau ją link durų. Staiga suskambo mano telefonas.

-Aš tuoj ateisiu, va, kaip tik man kažkas skambina. Pakalbu ir ateinu, -mirktelėjau jai. Ji nusišypsojo ir nuėjo į vidų. Atsiliepiau telefonu. Skambino Zayn. –Zayn? Kodėl tokiu laiku skambini?

-Greit drožk į lauką ir lauk mūsų, mes beveik jau čia. –paskubom tarė jis. Nieko nesupratau.

-Ką čia šneki? Niekur aš neisiu. –jau norėjau padėti ragelį, kai Zayn tarė:

-Bro, šiandien X faktorius.


***

Net neįsivaizduoju, kiek čia "akių" buvo :DD



Love kills ♥ (Fanfiction with One Direction)Where stories live. Discover now