Niall atsiprašė ir įlipo į autobusą. Louis taip pat. Mes su Emile nebesupratome nieko, tačiau irgi sėdome į autobusą, nes šis jau ruošėsi važiuoti be mūsų. Kai visi sulipo, žvalgiausi ir ieškojau jų. Emilė man nestipriai gnybtelėjo ir akimis nuvedė mane link jų. Žvilgtelėjau ir pamačiau, kad jie sėdi už mūsų, ir dar kartu! Negalėjau patikėti tuo, kad jie abu sėdėjo.. norėjau atsisukti į juos ir galbūt pakalbėti, tačiau Emilė mane sustabdė.
-Melisa, ką darai? Taip imsi ir užkalbinsi?
-O ką? –nesupratau kas čia gali būti blogo. –klausyk, aš tik pakalbėti, o ne interviu imti... –Emilė pakilnojo pečius o aš atsisukau į Louis ir Niall.
-Sveiki... –nusišypsojau.
-Labas. –pasisveikino jie abu kartu ir nusijuokė. Rodos, jie šiltai bendravo.
-Tai.. kaip gyvenat? Girdėjau, dalyvavot „X faktoriuje“ ? –linksmai pradėjau klausinėti.
-Dėkui, gerai. Na taip, dalyvavom.. bet nieko čia ypatingo... –nusišypsojo Niall tačiau Louis jį pertraukė.
-Baik jau tu taip droviai, žinoma, kad dalyvavom ir tikrai labai buvo linksma! –nusijuokė jis.
-Mmm tai.. o kodėl jūs susibūrėte į grupę? –šiaip pasmalsavau.
-Taip mums pasiūlė Nicole. Nicole Scherzinger. Tai jos buvo mintis mus suburti kaip grupę. –atsakė Louis.
-NICOLE SCHERZINGER???? –alpau. –Turiu omeny WOW, pasisekė jums.. –išpūčiau akis. –kokie yra kiti vaikinai?
-Tikriausiai jų nepažįsti. –kalbėjo Louis. –Liam, Zayn ir Harry. Bet mes jau gerai sutariam.
-Pala... –bandžiau atgaivinti prisiminimus. –ar tas Harry kartais neturi sesers Gemmos?
-Tiksliai nežinau, bet turi sesę. O gal ir Gemma jos vardas.. o ką? –paklausė Niall.
-Ne, nieko, tiesiog.. na mes esam kaip ir draugės.. nesvarbu. Na tai linkiu sėkmės kitoj atrankoj! –pamerkiau akį. Jie padėkojo, o aš nusisukau. Na taip, pažįstu tą Gemmą. Esam draugės, na bet ne geriausios. Tiesiog senai matėmės. Reikėtų galbūt su ja susitikti, atgaivinti santykius, bei daugiau sužinoti apie šią grupę.
-Tu su jais kalbėjai??? –Emilė išsižiojo. –Ką jie sakė???
-Na taip, kalbėjau su jais, negi su tavim! –nusijuokiau. –šiaip tai aš jų klausinėjau visokių dalykų. Įsivaizduoji, kad ne jie savo noru susibūrė!! Tai buvo Nicolės Scherzinger mintis!!!
-Taip ir galvojau kad ne savo noru! Bet pala, tai Nicolės darbas?.... OMFG.
-Panašiai ir aš reagavau! Beje, tie kiti vaikinai, kaip ten jų vardai... ak, atleisk, visiškai pamiršau. Tik Harry žinau.
-Oh.. nesvarbu. Svarbu tai, kad pavyko šiek tiek sužinoti. Nes girdėjau ką kiti kalbėjo. Atseit jie niekam nesakė.
-Ane? Na matai kaip man pasisekė, nes jie man viską papasakojo. –išdidžiai pasakiau. –Tai ar gali niekam nepasakoti? Jei jie niekam nepasakojo, tai... Tegu pasitiki manimi. –Emilė linktelėjo. Mes atsisveikinome.
<***>
(Nuotraukoje Emilė)
Tai vat ta proga dar vieną dalį įkėliau:3
YOU ARE READING
Love kills ♥ (Fanfiction with One Direction)
FanfictionIstorija apie merginą, vardu Melisa. Ji lieka pataisoms mėnesiui, tačiau jos geriausia draugė Emilė jai nepadeda mokytis nė kiek. Vietoj jos, Melisa gauna daug geresnį mokytoją - vaikiną, kuriam, rodos, ji neabejinga. Visas mėnuo susipažinti artimia...