Šiandien sekmadienis, ačiū Dievui, niekur nereikia skubintis. Reikia būtinai prisiminti, kas vakar įvyko. Ir kodėl Harry šalia manęs gulėjo? Nejaugi mes...? Ne, negali būti. Stabtelėjau ir pasižiūrėjau į veidrodį. Buvau visa susivėlusi, makiažas nubėgęs, o jau kaip galvą skauda... Staiga mane kažkas palietė, tad greit atsisukau.
-Harry? Ką tu čia..? ką aš?
-Ei, ar viskas gerai? –jis kiek sutriko. Mačiau jo veide sumišimą.
-Aš.. aš..-kažką lemenau. –aš ne tokia.. aš negeriu! –kažką mostagavau rankomis. Netyčia užkliudžiau stiklinę ir ši dužo. Harry staigiai pribėgo prie sudužusios stiklinės, o aš tik atbulai traukiausi. –Aš tikrai, atsiprašau.. –staiga prisiminiau Niall. –o Dieve.. –kažką vėl rankom mostagavau. Harry greit pribėgo ir pagriebė už rankų.
-Melisa, pažiūrėk į mane, viskas gerai. –Harry skvarbiomis akimis žiūrėjo į mane. Nieko nelaukdama apsikabinau jį. Jis mane stipriai suspaudė. –Eime į virtuvę, vaistų išgersi.
-O tėvai? Kur jie? O Gemma? –ėjau, bet kojos pynėsi.
-Miega kažkuriame iš kambarių. Gemma irgi virtuvėje, parašė man žinutę. Štai ir ji, -mostelėjo jis ranka link kiek tolėliau esančios sofos.
-Aš einu pas ją. –ėjau link Gemmos. Harry linktelėjo ir nuėjo suieškoti vaistų. Prisėdau prie Gemmos.
-O, sveikutė. –Gemma nusižiovavo. –kaip vakarykštė naktis?
-Siaubas. Neprimink. –užsidengiau veidą. Gemma nusijuokė. –Kas? Kas yra?
-Na, na, nebūk tokia paniurusi. Vakar su mano broliuku siautei. –Gemma sukikeno.
-Ša! –žvilgtelėjau į Harry ar jis nieko negirdėjo. –Kas buvo, tas. Pamiršk. O jei primindinėsi, geriau patylėk.
-Gerai jau gerai. Nusiramink. –Gemma užsisuko. –Beje, išvažiuojam mes po poros valandų. Tomas jau išėjo.
Aš nedrąsiai palinksėjau. Gemma pakratė pečiais. Harry atėjo pas mus ir krestelėjo ant sofos, paduodamas man tabletę su vandeniu. Aš padėkojau ir atsigėriau. Tvyrojo tyla. Galvojau, kaip čia greičiau laiką prastumti, tad pasiūliau pažaisti domino. Taip kažkaip prastai ir praleidom laiką. Pradėjus temti, Gemma su Harry susirinko savo daiktus ir sėdėjo svetainėje. Anne tarpdury kalbėjosi su mano mama ir patėviu ir smagiai juokėsi.
-Gemma, Harry, keliaujam! –sušuko ji linksmai. Žvilgtelėjau į šiuos du draugus, kurie išvedė mane iš kelio.
-Oj jūs, -sukikenau, -atsiprašau, kad šiandien esu TOKIA, na, matot, kokia. Bet! Vis vien dėkoju už visą laiką. –nuleidau akis žemyn. Gemma priėjo prie manęs stipriai apsikabino, tada pakštelėjo į žandą. Tuomet priėjo jis.
-Na ką, gražuole, susimatysim! –sušuko Harry ir pakėlė mane į orą. Suspiegiau.
-Baik gi! –pradėjau juoktis. Jis mane paleido ir nužingsniavo su Gemma. Linksmai nušokavau iki kambario ir šokau į lovą. Puikus savaitgalis. O dabar vėl prie darbo. Juk paskutinė savaitė muzikos pataisų. Eh, dar reikia nepamiršti ir Niall... apie ką būtent dabar ir nenoriu galvoti, tai apie Niall.
YOU ARE READING
Love kills ♥ (Fanfiction with One Direction)
FanfictionIstorija apie merginą, vardu Melisa. Ji lieka pataisoms mėnesiui, tačiau jos geriausia draugė Emilė jai nepadeda mokytis nė kiek. Vietoj jos, Melisa gauna daug geresnį mokytoją - vaikiną, kuriam, rodos, ji neabejinga. Visas mėnuo susipažinti artimia...