Jis man padavė ledus, ir mes pradėjome vaikščioti keliu. Gatvės buvo beveik pilnos dėl žmonių skaičiaus.
-Taip.. kiek jie kainuoja? –pradėjau knistis po savo mažą rankinę per petį.
-Nejuokauk šitaip, aš juk vaišinu! –nusijuokė Niall. Pavarčiau akis.
-Juk visą laiką nevaišinsi. –atsidusau. Niall nekreipė dėmesio. Hm, na ir daug čia žmonių. Bet kas mane gali pastebėti su Niall. Bet ar man tai rūpi, ypač dabar? –na ir daug atsilikau nuo muzikos.
-Tikrai ne. –nusišypsojo Niall. –dalyvausi išleistuvėse?
-Na tikriausiai, bet dar neturiu su kuo. O tu?
-Tas pats. –nusijuokė Niall. Toliau vaikščiojome gatvėmis. Baigiau valgyti ledus.
-Hm, gal nori užeiti į šį didžiulį prekybos centrą? –paklausiau, kai priešais mus jis išdygo. Niall pakratė pečius, tad aš nieko nelaukdama įėjau ir iškart apsidairiau: 2 aukštai! Ir pilna visokių parduotuvių! Pradedant vaistine, baigiant drabužių parduotuvėmis! Yra net ir filmų salė! Net ir baseinas! Tikrai buvus čia, tik tikriausiai pamiršau, nes čia rojus!
-Niall! Tu tik pažiūrėk, čia juk rojus! –sušukau. –o gad, negi ten pačios Lady Gagos firminiai rūbai?? –greit čiupau Niall už rankos ir įsitempiau į Gagos parduotuvę. Rojus! Tokių išskirtinių rūbų niekur nemačiau! –o, čia juk suknelė iš mėsos! Gaila, kad dirbtinė, nes man atrodo kad Gaga nešiojo tikrą mėsą!
-Šlykštu! –pasibjaurėjo Niall. –ir man čia nepatinka. Nesakyčiau, kad ji nepatinka. Aš nekenčiu apsipirkinėti.
-Aha, aha. Tu tik pažiūrėk, ši parduotuvė nuostabi. –nusijuokiau. Niall pavartė akis ir tiesiog tempte ištempė iš šios parduotuvės. –ei! Na gerai, vis vien dar čia yra 100 parduotuvių.
-Ne.. –sudejavo Niall. –kaip tai gali būti įdomu? Pirkti rūbus? Ir kas tai per linksmybės?
-Man tai įdomu!
-Melisa, nebūk maža. Eikim ten, kur abiem patiktų. –nusijuokė Niall.
-Tu teisus, eikim į H&M drabužių parduotuvę! –sušukau, tačiau Niall mane sustabdė. Nusijuokiau. –juokauju gi!
- Nori nueiti į kiną? Čia juk kino salė yra, taip? –Niall irgi nusijuokė.
-Na gerai, eime. Kokį filmą žiūrėsim? Galim eiti į filmą „saulėlydis" . Girdėjau, labai įdomus, dar tik pasirodė.
-Gerai. Aš sumokėsiu. –tarė Niall. Pertraukiau jo ranką.
-Tu už bilietus, aš už didžiulę dėžę spragėsių ir 2 kokakolos. –tariau, ir greičiau nupirkau, kol Niall nespėjo paprieštarauti. Pasiėmiau spragėsius ir 2 kokakolos, tuo tarpu Niall atžymėjo bilietus. Įėjome į kino salę, ir atsisėdome prie paskutinių vidurinėje eilėje. Padėjau spragėsius per vidurį, jam padaviau kokakolą ir pati sau pasidėjau. Laukėme prasidedant filmui.
YOU ARE READING
Love kills ♥ (Fanfiction with One Direction)
FanfictionIstorija apie merginą, vardu Melisa. Ji lieka pataisoms mėnesiui, tačiau jos geriausia draugė Emilė jai nepadeda mokytis nė kiek. Vietoj jos, Melisa gauna daug geresnį mokytoją - vaikiną, kuriam, rodos, ji neabejinga. Visas mėnuo susipažinti artimia...