-Žiūrėkit! Jeigu šiandien kažkuris iš mūsų suvalgys 5 porcijas ledų, visa grupė valgys nemokamai! –sušuko Emilė.
-Matom. –nusijuokiau. –bet niekas iš mūsų to nedarys, tad eime kažko užsisakyti.
-Aš galiu. –tarė Niall. Pažvelgiau į jį su „wtf" žvilgsniu ir nusijuokiau.
-Juokauji? 5 porcijos yra daug. Bent jau aš negaliu suvalgyti daugiau nei dvi!
-Tu gal anoreksikė? –nusijuokė Emilė. pažiūrėjau į Emilę „facepalm" žvilgsniu.
-Emilė teisi, 2 porcijas gali suvalgyti net maži vaikai. –nusijuokė Niall. Pavarčiau akis.
-Jo, aš suvalgau daugiausiai 3,4. –iškišo liežuvį Emilė. –tu gi ir taip plona, gal kūdiniesi?
-Ei ei, kalbėkim ne apie mane. Niall sakė kad gali suvalgyti 5 porcijas. Aš netikiu. –pasakiau.
-Aš tikiu. –nusijuokė Louis. –jis maisto maniakas.
-Aš irgi netikiu! Nuo 5 aš apsivemčiau. Gal kas nori lažintis? –nusijuokė Emilė.
-Iš ko? –pakėlė antakius Louis. Visi pradėjome galvoti.
-Darom taip. Jei mes laimim, jūs gatvėje čia sudainuojat serenadą. –nusijuokiau.
-O jeigu mes laimim, jūs sušokat tradicinį anglų šokį! –pradėjo juoktis Louis. –Lažinamės?
-O dieve, juk tai siaubingas šokis! –sušukau. Tada pažvelgiau į Emilę.
-Lažinamės. Vis vien laimėsim, taip? –Emilė žvilgtelėjo į mane. Linktelėjau. Niall ir Louis pradėjo juoktis.
-Eime. –Louis paragino Niall'ą. –noriu greičiau pamatyti kaip jos šoka. –jiedu nusijuokė, ir Niall užsiregistravęs nuėjo prie stalo, prie kurio sėdėjo visi 5 dalyviai, norintys laimėti.
-Tikriausiai žinote, kad porcijos kurias gausite yra milžiniškos! –nusijuokė šio konkurso organizatorė.
-Cha, dabar tikrai nelaimėsit! –iškišau liežuvį ir Niall nusijuokė. Vedėjai paskelbus startą, visi dalyviai pradėjo valgyti. Mes su Emile ir Louis pasitraukėme toliau ir viską stebėjome. Praėjus šiek tiek laiko, Niall jau valgė ketvirtą porciją, tuo tarpu kiti buvo suvalgę 2-3. Pažvelgiau į Niall. Visai neatrodė, kad jis tuoj vems. Atrodė, kad tai jam įprasta.
-Niall, varyk! –sušuko Louis ir iškėlė rankas į viršų. Niall baigė valgyti priešpaskutinę porciją, ir paėmė paskutinę.
-O ne... –palingavau galva ir išsižiojau. –negi jis...
-O taip. –nusijuokė Louis ir pradėjo skanduoti Niall vardą. Niall valgydamas, pažiūrėjo į mus. Pakračiau galvą, kad nebevalgytų. Žvilgtelėjau į paskutinę porciją: buvo likę vienas kąsnis. Nurijau seiles. Niall linksmai suvalgė viską ir vedėja paskelbė nugalėtoją. Užsidengiau burną ranka.
-Štai šiam vaikinui nugalėjus, nemokamai mūsų ledais vaišinsis jo draugai! Paplokime! –sušuko vedėja.
YOU ARE READING
Love kills ♥ (Fanfiction with One Direction)
FanfikceIstorija apie merginą, vardu Melisa. Ji lieka pataisoms mėnesiui, tačiau jos geriausia draugė Emilė jai nepadeda mokytis nė kiek. Vietoj jos, Melisa gauna daug geresnį mokytoją - vaikiną, kuriam, rodos, ji neabejinga. Visas mėnuo susipažinti artimia...