Gerai, kad namuose buvo mama. Dabar manęs negalėjo išnaudoti niekas. Paruošiau namų darbus, prisėdau prie kompiuterio. Išėjau pavaikščioti ir prasiblaivyti. Grįžau namo kai jau temo. Namuose radau likutį sidro, tai išgėriau. Kambary surūkiau cigaretę, nes senai jau tai dariau, ir pravėdinau kambarį, bei leidau smilkalams užlieti visą namą. Turėjau laiko pamąstyti . Pirmiausiai šokiai. Žinoma, merginai kviesti kažką negražu. Lauksiu kol mane kas nors pakvies, o vėliau iš visų pakvietusių gal išsirinksiu vieną kurį, gal ir ne, bet juk dar toli. Tada, muzika. Žiauriai nesiseka. Reikės mokintis. Vėl įsijungiau kompiuterį. Parašė Emilė.
„Ar žinai, kad Louis dalyvaus „X faktoriuj“? nerealu! –Emilė.
„Hm. Visko gali būti.“ –atrašiau. Lyg man jis rūpėtų. Gal ir gražus jis, bet ne mano skonio.
„Na tai tu turėtum dar šį tą žinoti... Niall irgi dalyvaus ten!! Ūūū ką manai dabar???“ –Emilė. Suklusau. Niall dalyvaus ten? Aš šoke. Ta prasme „WOW“. Keista net kažkaip. Tikrai.
„Ką manau? Manau, kad tas vaikinas ne iš kelmo spirtas.“ –atrašiau.
„Skaitai mano mintis. Ne kiekvienas ten sugeba dalyvauti, o per apklausą jį priėmė.“ –Emilė.
„O iš kur tu viską žinai?“ –paklausiau. Tikrai buvo įdomu. Visada naujienas iš jos ir sužinau.
„Na juk paskalos greit sklinda, ypač čia, internete J“ –Emilė.
„Tai gal jau pakeisi apie jį nuomonę rimtai?“ –atrašiau.
„Laikas parodys, ar per atrankas kurios vyks šį savaitgalį jį atrinks, beje, jo balsas visai nieko!“ –Emilė.
„Na reikės žiūrėti šį savaitgalį „x faktorių“.“ –tikrai reikės ...
„Beje, dar kai kas. Kiek žinau, tai jam reikėjo numesti 10 ar kiek ten kilogramų, nes kitaip išvis jį būtų išmetę. Aš nežinau ar čia tiesa, bet turėtum tu žinoti, juk dažnai į jį žiūri. Nors ir man pasirodė jis per lieknas..“ –Emilė.
„Tu teisi, pastebėjau jo lieknumą ir ..na man atrodo jis turi raumenų :D“ –parašiau nors buvo kiek gėda.
„Na va, jau ir raumenis pastebėjai. Ką dar pastebėjai?;DD... Aš juokauju. Gerai, lekiu namo.“ –Emilė. Nieko nebeatrašiau. O tai kur ji buvo? Nesvarbu. Reikės žiūrėti rimtai tą faktorių. Bet kodėl jis pats nieko nesakė... visi ir taip tik šiandien sužinojo. Kas bus rytoj? Jį užgaulios? Nemanyčiau, visgi ta laida ne juokai, ir jei jis pateks ten, gali būti tarp geriausiųjų ir gražuolių nors ir paskutinius šiuos mėnesius. Juk Louis taip pat ten dalyvaus. Ar jis jau matė Niall? Ir ką jis galvoja? Juk Niall turi gerą balsą, jeigu taip jau Emilė net parašė, o juk ji buvo prieš Niall. Ak, pastaruoju metu per daug kartų vartoju vardą Niall. Bet kas jis man? Niekas, o tuo labiau aš jam niekas irgi. Tikriausiai jis mano kad esu pasikėlusi kalė. Bet tokia nesu, juk esu protinga, jis tai žino, pats mane pagyrė už biologiją. Staiga gavau dar vieną žinutę iš Emilės.
„Nežinau, ar tu žinai, bet...Niall buvo išmestas iš praeitos mokyklos, todėl jam jau yra 18 o gal net ir daugiau... Beje, dar kai kas blogiau... Louis buvo taip pat išmestas iš mokyklos! Negaliu patikėti. Jam dabar yra 21 ar 22 įsivaizduoji? Numirt galima, jis jau vyras....“ –Emilė. Sustingau. Reikėjo laiko apdoroti informaciją. Niall paliktas... Jam berods ar ne 19 dabar? Na gerai, bet Louis! Jam ar ne 22 bus šiais metais? Negaliu patikėti. Štai tau ir gražuolis atskleidė savo tapatybę. Štai tau ir abu gražuoliai atskleidė tapatybę. Užmigau, galva tiesiog neišnešė.
<***>
Žodžiu,čia gali būt biškį nuklydimų nuo tikro 1D gyvenimo, tad atleiskit! tada jų nelabai pažnojau. Myliuuu:>
YOU ARE READING
Love kills ♥ (Fanfiction with One Direction)
FanfictionIstorija apie merginą, vardu Melisa. Ji lieka pataisoms mėnesiui, tačiau jos geriausia draugė Emilė jai nepadeda mokytis nė kiek. Vietoj jos, Melisa gauna daug geresnį mokytoją - vaikiną, kuriam, rodos, ji neabejinga. Visas mėnuo susipažinti artimia...