Rytas. Antradienis.
Mokykloj buvo nuobodžiau nei tikėjausi. Fizikos mokytoja irgi buvo šiek tiek nusivylusi mūsų fizikos atsakymais.
-Žinau kad galėjot ir geriau. –tarė švelniai mokytoja. –šį kartą noriu paploti Anastazijai, nes ji geriausiai išlaikė egzaminą! Visi atsistokime ir jai paplokime!
Mokytoja per daug tikėjosi iš mūsų, nes niekas neatsistojo tik pati Anastazija, o plojimai buvo menki.
-Am... –truputį sumišo mokytoja. –tikėjausi didesnių plojimų...
-Aš irgi!! –sušuko Anastazija. Gosh, kaip aš jos nekenčiau. Pamaiva. Tėvai jos turtingi taigi spėju jie sumokėjo kad jų dukra gerai išlaikytų egzaminą. O gal ji ir gerai parašė, nes jai sekėsi fizika. Nežinau, neįdomu. Tegu ji tik greičiau atsisėda į savo vietą ir leiskit toliau mums nuobodžiauti. Egzaminas parašytas, daugiau neverta stengtis.
-Nesvarbu. Svarbiau tai, kad neturime ką veikti. Tad kitą pamoką kuri bus ketvirtadienį eisime į lauką nes praneša lietų, tai stebėsime žaibą. Nepamirškite pasiimti botų ir lietpalčių arba bent skėčių!
Beveik visi sudejavo. Tik ne aš, nes man patiko lietus. Žinoma tik tada, kai esu jam pasiruošusi. O kai jis netikėtai mane užklumpa, negaliu net susivaldyti. Pasibaigus pamokoms su Emile čiuožėme į valgyklą, nes šiandien čia galėjome nusipirkti free bulvyčių! Jas pagamina retai, tad užsisakiau didelę porciją:
-Aš norėčiau didelę porciją bulvyčių ir apelsinų sulčių. –pasakiau padavėjoms. –ką tu imsi, Emile?
-O kaip tau atrodo? Žinoma kad bulvyčių. –nusijuokė ji. –na, bet mažą porciją, o gerti tai tikriausiai arbatos.
Linktelėjau jai ir nusipirkę ėjome link stalų atsisėsti. Emilė man sušnabždėjo:
-Žiūrėk, ten Niall.
-Aha. –burbtelėjau. –pataisau: ten Niall ir Louis. L-o-u-i-s. –pabrėžiau. Emilės akys sužibėjo.
-Matau matau! Bet tau Louis nerūpi, tad jo net neminėjau. Gal nori atsisėsti prie jų?
-Prie jų?? Juokauji. –atsisėdau prie laisvo staliuko. –aš ne kokia prisitrynėlė.
-Ir vėl vaidini nepasiekiamą. –nudūrė akis Emilė ir pradėjo valgyt.
-O gal tokia ir esu, mm? –pradėjau valgyti bulvytes. –beje, visai nenoriu būti kaip jos. –parodžiau pirštu į grupę merginų. Jų grupelė užsivadino „katytės“. Vemt verčia nuo tokio pavadinimo. Jų grupėj buvo trys merginos: ta pati Anastazija, Silvija ir Katrė. Anastazija turi ilgus peroksidinius plaukus, žydras kaip jūra akis (kad sužavėtų vaikinus, o oš tikrųjų tai yra lęšiai) ir yra vidutiniško storio. Silvija turi „rižus“ plaukus, žalias akis ir yra apkūni kaip paršelis. Na o Katrė turi juodus plaukus, juodas akis ir yra anoreksikė, o jos oda baltut baltutėlė. Visos jos skirtingai atrodo, tačiau turi tą patį panašumą: yra fyfos ir tyčiojasi iš kitų. Na, Katrė (beveik visi ją vadina vampyre) šaiposi nedažnai, nes ir mokykloje būna retai nes kaip jau sakiau yra anoreksikė. Labiausiai nekenčiu Anastazijos, o manęs labiausiai nekenčia Silvija. Manau todėl, kad esu graži ir gaunu daug vaikinų dėmesio, ne taip kaip ji – apkūni, rūkanti, besikeikianti ir nemadinga. Oh gosh, jos artėjo prie mūsų.
YOU ARE READING
Love kills ♥ (Fanfiction with One Direction)
FanfictionIstorija apie merginą, vardu Melisa. Ji lieka pataisoms mėnesiui, tačiau jos geriausia draugė Emilė jai nepadeda mokytis nė kiek. Vietoj jos, Melisa gauna daug geresnį mokytoją - vaikiną, kuriam, rodos, ji neabejinga. Visas mėnuo susipažinti artimia...