<LOVE KILLS. Chapter 19>

290 12 0
                                    

-Aaa... jau supratau ką čia veikėte. –Gemma nusišypsojo. Aš tik nerangiai žvilgtelėjau į Gemmą.

-Tikrai? –nudžiugau kad ji viską suprato, kad tarp mūsų nieko nebuvo, kad viskas yra GERAI.

-Taip taip... supratau puikiai... netrukdysiu jums balandėliai, tik Harry, nebūk per daug grubus ir toliau tęskite viską tik man nuėjus nes nenoriu matyti tai ką darėte ir dar darysit. Užteks  10 minučių? –Gemma linksmai kalbėjo. Išsižiojau ir išpūčiau akis. Puikiai supratau apie ką ji kalba iš to įniršio pradėjau drebėti.

-GEMMA!!! Tai tikrai ne tai apie ką pagalvojai! O dieve... Harry, dink iš mano kambario nes aš nuoga!

-Ei, ei, gi sakiau kad jums netrukdysiu, galit ką tik norit daryt, aš jus suprantu. –mirktelėjo man Gemma. Susiėmiau už galvos ir radusi savo palaidinę, ją užsivilkau, tuo tarpu Harry gražinau jo marškinius.

-Harry, gali dingti iš mano kambario? Oi, iš Gemmos, nes aš čia kambario neturiu... –pasižiūrėjau į Harry. Jis tik nusišypsojo lyg jam patiktų ši susiklosčiusi situacija ir užsivilkęs marškinius išėjo. Žvilgtelėjau į Gemmą.

-Eime į apačią sutvarkyti elektros tinklų. –šaltai tariau ir praėjusi pro Gemmą nulipau į svetainę. Ji tik įtariai šypsodamasi ėjo man iš paskos. Atsisėdau ant sofos ir atsidusau. Gemma tik prisėdo prie manęs.

-Harry! –sušuko Gemma. Netrukus Harry jau buvo prie mūsų. –eik sutvarkyk elektros tinklus, gerai? Gal įsijungs šviesa... –Harry tik linktelėjo ir išėjo ar į lauką, ar dar kur, tiksliai nepamenu, nes buvau nudūrus akis į grindis.

-Tai ką mergyt, smagu jums ten buvo? –nusijuokė Gemma. –žinau, sutrukdžiau, bet galėsit viską  pabaigti...

-Gemma! –pertraukiau ją. –kiek galiu kartot kad nieko tarp mūsų neįvyko! –sušukau.

-Tuomet kas tarp jūsų buvo, mm? Kodėl jūs nuogi buvot? Kaip tai paaiškinsi? –Gemma apipylė mane klausimais. Tada jai pradėjau viską pasakoti kas įvyko, nuo pat pradžios iki pabaigos. Rodos ji manimi netikėjo. Mačiau tai puikiai. C‘MON, negi tikrai buvo taip blogai??? Netrukus prie mūsų prisidėjo Harry, kuriam nepavyko sutvarkyti šviesos. Taigi, audra lauke šėlo toliau, kol mes nejaukiai sėdėjome tyloje. –reikia tau pakloti lovą.

-Ką? Tu man čia sakei? –žvilgtelėjau į Gemmą, toji tik linktelėjo. –reikia, nes neįsivaizduoju kur miegosiu.

-Galim miegoti kartu, na žinai, lova mano didelė. –Gemma pasižiūrėjo į mane. Sunkiai ją mačiau, nes norėdama sutaupyti šviesos, ji kol kas išjungė šviestuvą su saulės baterijomis. Linktelėjau. Išgirdau Harry prunkščiant.

-Kažkas blogai? –paklausė Gemma. Aš taip pat nieko nesupratau.

-Ta prasme miegosit kartu? –Harry nusijuokė. –kaip miela, gal ir aš galiu su jumis miegot, panelės? –Harry su sarkazmu paklausė. Gemma nesmarkiai jam spragtelėjo į galvą.

-Tu mažas ištvirkėli. –palingavo galvą Gemma ir atsistojo. –padėsi atnešti pagalvę ir patalynę didesnę? –Harry tik linktelėjo. Aš nuėjau į Gemmos kambarį. Netrukus čia prisistatė ir Harry su patalyne.

-Tu gi žinai kad tarp mūsų nieko nebuvo! –sušukau jam. –taigi nebandai skleist melo! –sušnypščiau jam. Jis tik nusišypsojo taip ir nieko nesakydamas, kol galiausiai visi paklojom lovą. Padėkojom vieni kitiems.

-Tuomet eikime miegoti, rytoj galėsim pasikalbėti. –tarė Gemma ir Harry išėjus, sulipome į lovą. Užmigome.

***

Aw, koks gražus skaičius, 20. Myl :*

Love kills ♥ (Fanfiction with One Direction)Where stories live. Discover now