KITĄ DIENĄ – ŠEŠTADIENĮ.
Oras vis šiltesnis. Juk dabar birželis – vasara! Hm, su mumis eis Niall, tad turiu pasipuošti. Žinoma, imsiu suknelę ar sijoną, bet nelabai puošnų, juk čia tik ledainė. Todėl iš spintos ištraukiau džinsinį švarkelį ir gražią baltą suknutę. Priderinau auksinį diržą ir juodus batelius ant platformų. Pasidažiau blakstienas ir susirišau plaukus į kuodą. Paėmiau nedidelę delninukę, nepuošnią, bet mielą. Žvilgtelėjau ė veidrodį: atrodžiau pasakiškai. Tikrai turėjau sužavėti Niall!
Mano mintis pertraukė nauja žinutė.
„Tu kaip nori Mele, bet aš rengiuosi puošniai. Tik nežinau ką rinktis! Gal derinamės abidvi? –Emilė."
„Aš jau apsirengiau! Balta suknelė, džinsinis švarkas, juodos platformos, delninukė. –Melisa"
„PAVYDAS. Imu ilgą sijoną irgi, tik bliuskutę kitokią ir batus ant kablų. Atsiųsk foto, kaip atrodai! –Emilė"
„Še, turėk. http://www.ledi.lt/media/images/vasara/00_dzinsiniai_svarkeliai_0.jpg Baisiai atrodau! Kaip manai, Niall nepasibjaurės manimi? –Melisa."
„Atrodai tobulai! Ką, Niall parūpo? Žinau, kad tau jis patinka ir tu man dėkoji nes susitiksi su juo! –Emilė"
„oh, pamiršk tai ką sakiau. Juk nenoriu atrodyti baisiai prieš vaikinus. Viskas. –Melisa"
„Žinau tave. Nesvarbu. Paskubėk, Louis pas mane, Niall kaip tik beldžia į duris. Laukiam! –Emilė".
Kadangi viską buvau apsirengusi, greit čiupau delninukę ir nulėkiau link durų. Patėvis sėdėjo svetainėje.
-Oo sexule kaip atrodai! –sušuko jis. Išpūčiau akis ir greit išbėgau iš namų. Kai parsiradau prie Emilės durų, mano širdis pradėjo plakti stipriau. Kodėl aš taip jaudinuosi? Paskambinau į duris. Jas atidarė Emilė.
-Labas Mele! Nuostabiai atrodai. –sukikeno ji. –Louis ir Niall svetainėje. Na mes ir pasipuošėm!
-Tikrai, atrodom panašiai! –nusijuokiau. Emilė pradėjo eiti link svetainės, tad sekiau paskui ją. Ji įėjo į svetainę, o aš dar likau koridoriuj. Nedrąsiai ištiesiau koją į priekį ir įėjau į svetainę. Pakėliau akis ir pirmiausia į ką žvilgtelėjau, buvo Niall. Jis taip pat pažvelgė į mane, ir trumpą sekundės dalį mūsų akys susitiko; tuomet aš greitai nusukau žvilgsnį į Emilę ir pažvelgiau į visus, bei pasisveikinau.
-Sveiki. –nusišypsojau. –jau galime eiti...
-Žinoma, eikime jau! –nusijuokė Emilė ir Niall su Louis atsistojo. Jie pradėjo eiti link manęs (na, už manęs buvo koridorius, kuris baigėsi durimis į lauką), tad greit pirma išėjau į lauką. Vaikinai išėjo ir atsistojo šalia manęs; tuo tarpu Emilė užrakino duris ir įsikibo Louis į parankę. Aš pasitraukiau į šoną, tačiau visi ant šaligatvio netilpome, tad man ir Niall teko eiti už jų.
-Labas.. –nusijuokiau. –į kurią ledainę visi einam?
-Nežinau. –nusijuokė Niall. –bet tikiu, kad ten pasakiški ledai. Bent jau taip sakė Emilė. žinai.. gražiai atrodai...
-Amm.. dėkui. –nusijuokiau kiek nevykusiai, tačiau viduje buvau labai laiminga. –tu irgi gražiai atrodai.
Niall tik nusijuokė ir netrukus mes priėjome ledainę. Didžiulis užrašas skelbė, jog šiandien vyksta įdomūs dalykai.
YOU ARE READING
Love kills ♥ (Fanfiction with One Direction)
FanficIstorija apie merginą, vardu Melisa. Ji lieka pataisoms mėnesiui, tačiau jos geriausia draugė Emilė jai nepadeda mokytis nė kiek. Vietoj jos, Melisa gauna daug geresnį mokytoją - vaikiną, kuriam, rodos, ji neabejinga. Visas mėnuo susipažinti artimia...