<LOVE KILLS. Chapter 5>

399 25 0
                                    

-Gerai ir vėl .. kokie yra genai? Šitą turite žinoti visi. –mokytoja pažvelgė į mus. Aš ir vėl sušukau:

-Dominuojantys ir recesyviniai! –mokytoja atsiduso ir tarė:

-Ir vėl balas tau vienai, Melisa. Gal jūs miegat? Atsakinėkit visi! Kokie yra dauginimosi būdai? –žinojau atsakymą, bet delsiau. Mokytoja sakė atsakinėti visiems. Bet kadangi visi tyli, tai ...

-Lytinis ir netylinis! Lytinis vyksta tarp...

-Gerai, Melisa, žinau, tu viską moki. Gana, gauni 10-tuką. O jūs visi tinginiai, mokinkitės iš Melisos! Einu atsinešiu dienyną, palaukit. –ir išėjo. Visi pritariamai sušvilpė man. Jaučiausi pakylėta. Jaučiausi ypatinga. Jaučiausi geresnė už juos visus. Man buvo vienas malonumas atsakinėti į pačius lengviausius klausimus.

-Ohoho Melisa, tavo grožis ir protas varžosi tarpusavyje! Nebežinau, ar tu gražesnė ar protingesnė! –visi pritariamai suplojo. Sulaukiau daug pagyrimų iš vaikinų, na, ir iš merginų, bet ne visų. Žinoma, Niall taip pat mane pagyrė, o tai nežinia kodėl, bet man buvo tarsi medus ausims. Regis pritrenkiau jį. Na, ir kitus visus. Mokytojai grįžus, man įrašė pažymį, ir pradėjome naują temą apie lytinį gyvenimą ir brendimą. Daug berniukų tiesiog žvengė iš nuotraukos, esančios biologijos knygoje, kur buvo pavaizduota nuogas vyras ir moteris. Taip pat išgirdau žodžius, kurie mane pribloškė: „lažinuosi, kad Melisa atrodo žymiai geriau.“ O kitas jam atsakė „nepermiegojęs su ja nesužinosi.“ Nuleidau akis. Emilė pritariamai linktelėjo kad viską išgirdo.

-Neimk taip į širdį, juk tai berniukai... jiems tik tai ir galvoje. –Emilė padrąsino mane. Nusišypsojau. Ji teisi. Suskambo skambutis. Šį kartą nutarėme važiuoti autobusu, nes abiem skaudėjo kojas. Žinoma, su mumis autobusu dažnai važiuodavo mokytoja prižiūrėti tvarką nes dažnai šaukdavome. Kai įlipome į autobusą, mes su Emile pasirinkome sėstis daugiau į galą. Pastebėjau ir Niall. Jis sėdėjo  vienas, bet neatrodė nelaimingas. Kai visi sulipo, autobusas pradėjo važiuoti, o mokytoja atsistojo per vidurį ir pranešė:

-Šių metų birželio 30d. vyks išleistuvės Jums, dvyliktokai. Jos vyks visiems, net ir tiems, kurie turi neigiamą iš kažkokios pamokos. Tik tiems vaikams dar nebus suteiktas pažymėjimas. Taigi, vyks šokiai, turite susirasti partnerį. Vaikinai žinoma merginas, merginos – vaikinus. Apsirenkite kaip eidami daugiau į pokylį, negu į kokią diskoteką. Merginos su suknelėm, vaikinai su kostiumais. Tie, kurie turi neigiamą iš kažkokios pamokos, birželį turės mokintis su mokinių pagalba. Egzaminus pradėsit laikyti nuo šio mėnesio. Tai tiek. –pasakė mokytoja ir atsisėdo į vietą. Kilo šurmulys. Ak, žinoma, daug kas kvies mane. Bet aš nenoriu su nė vienu eiti.. galbūt.

-Melisa! Aš turiu kviesti Louis! Juk aš jį myliu.. –Emilė įsisvajojo. Abi supratome, kad vaikinas turėtų kviesti merginą. O Louis kažin ar kvies ją, na.. o kažin su kuo aš eisiu.

-Emile, lyg nežinotum kad Louis tikriausiai pasikvies į šokius Indijos princesę. –nusijuokiau.

-Na taip, o aš juk ne princesė... –nuliūdo Emilė. Bet juk neverta dėl tų bernų verkti! –O tu su kuo eisi?

-Aš? Tikriausiai viena. Nes antros poros tikrai nerasiu, nes nė vienas vaikinas man nepatinka.

-Tikriausiai nė neverta priminti tau Niall. –tarė ji. Sužaibavau akimis. –rasi tu tą vaikiną, šimtai vien tik tavo. –liūdnai šyptelėjau. Emilė išlipo iš autobuso, nes gyvena arčiau. Važiavau toliau. Pastebėjau, kad ir Niall dar nelipa. Suskaudo mėlynę, uždengiau ją rankove. Netrukus privažiavau stotelę, tačiau Niall vis dar sėdėjo čia.

<***>

Biškį vėluoju įkelt, bet buvo reikalų:D Taigi, tikriausiai įkelsiu dar ir 6 dalį iš karto:)

Love kills ♥ (Fanfiction with One Direction)Where stories live. Discover now