Galiausiai išsiruošiau pas Emilę. Jau norėjau belstis į duris, tik supratau, kad jos tėvai dar tikrai nebus grįžę.
-Sveika, -įėjau į svetainę. Čia Emilė matavosi suknelę. Kažkokią raudoną. Ji atrodė aptinusi.
-Na laba.. –ji nutęsė tyliai. Kažkokia ji man keista. Prisėdau ant sofos ir žiūrėjau, kaip ji staiposi prieš veidrodį.
-Ši suknelė tau netinka, -pamelavau. Iš tikrųjų nenorėjau, kad mes abi būtumėm su panašiom suknelėm.
-Žinau. –ji teištarė. Tuomet stojo tyla. Tai pradėjo nervinti, tad kas gi daugiau nutrauks ją, jei ne aš.
-Kaip vakaras? Na žinai, su Louis. –paklausiau. Emilė nusišypsojo. Tuomet vėl tapo rimta.
-Gerai. –tuomet ji persivilko kitą suknelę – mėlyną. Kas jai darosi??
-Tau viskas gerai?
-Taip, o kodėl klausi? –ji sumišo. Pavarčiau akis.
-Tiek to, -mostelėjau ranka, -kažko norėjai? Kad prašei užsukti.
-Kvailele, juk šiandien išleistuvės. Reikia pasidažyti, apsirengti. Na žinai, pasipuošti. O tuomet lėkti ten!
-Bet juk tu eisi su Louis.
-Na o tu su Niall. –ji pakėlė antakį. Linktelėjau, -bet pasiruošti vis vien reikia.
-Tu teisi.. einu namo neskubėdama, dar užvalgysiu, tuomet ateisiu pas tave su visais daiktais.
-Lauksiu, -ji pasakė. Tuomet aš išėjau. Kai uždariau duris, lengviau atsidusau. Emilė pasidarė keista. Dar vakar ji ne tokia keista atrodė. Apie šiandieną išvis tyliu. Gal kažkas nutiko? Bet akivaizdžiai ji to man nesako. Arba tiesiog aš prisigalvoju visko. Juk aiškiai matosi, kad santykiai su ja tikrai ne į gerą pusę linksta.
Grįžusi namuose, susitepiau sumuštinį. Mama nepatikliai į mane pažiūrėjo.
-Tau ne darbas? –paklausiau. Ji nusijuokė.
-Tai kad aš gal jau mėnesis kaip atostogų paėmusi. Na, mažiau nei mėnuo.
-Nežinojau. Turim dar duonos?
-Kad vėl susiteptum sumuštinių? Kada paskutinį kart normaliai valgei? Palauk, tuoj kepsnį įdėsiu.
Puiku. Dabar teks sėdėti čia ir valgyti. Mama įdėjo, o aš pradėjau valgyti. Tikrai, jau seniai bevalgiau kažką normalaus. Net skonis pasidarė keistas. Pabaigusi valgyti, pakilau nuo stalo.
-Turiu eiti. Pasipuošti, ir panašiai. –pasakiau. Mama linktelėjo. Pasiėmiau makiažo rinkinį, plaukų garbanotuvą ir panašius dalykus, o tada atėjau pas Emilę. Ši kaip tik kalbėjo telefonu.
-Žinau, bet..Gal tiesiog pamirškim tai, juk nė vienas to nenumatėme. –ji kalbėjo. Pamirškim ką?
YOU ARE READING
Love kills ♥ (Fanfiction with One Direction)
FanfictionIstorija apie merginą, vardu Melisa. Ji lieka pataisoms mėnesiui, tačiau jos geriausia draugė Emilė jai nepadeda mokytis nė kiek. Vietoj jos, Melisa gauna daug geresnį mokytoją - vaikiną, kuriam, rodos, ji neabejinga. Visas mėnuo susipažinti artimia...