Louis su Emile bučiavosi. Aš užsidengiau viena ranka burna, nors dar kabarojau Niall per pečius. Niall mane nuleido, tad šis garsas kai nušokau ant žemės, pabudino du balandėlius ir jie sutrikę vienas nuo kito atsišliejo.
-Amm imkit sulčių, įpyliau... –Emilė prikando lūpą. Vis dar buvau išsižiojusi. Priėjome su Niall prie stalo, atsigėrėme sulčių, ir... atsisukau ties Emile.
-Emile! –sušukau.
-Melisa, Emilė teisi, eikime jau namo. Louis, eini? –Niall pakėlė antakį.
-Hmm tiesą sakant aš dar čia trumpam pabūsiu, bet jūs galit eiti. –tarė kiek nejaukiai Louis.
-Aha.. gerai, einam Melisa. –rodos Niall kiek sutriko.
-Emile! –sušukau dar kartą. Toji nereagavo.
-Eime! –sušuko Niall ir paėmė mane už rankos.
-Palauk! –sušukau ir pažvelgiau į Emilę. Niall pavartė akis ir vėl persimetė mane per petį. –NIALL!!!!!!!!!!!!!!
-Ryt susitiksim. –tarė Niall ir nešdamas mane ėjo link išėjimo. Galėjau stebėti Emilės ir Louis veidus, tačiau pradėjau spiegti kad Niall kad mane paleistų. Galiausiai mes išėjome į lauką; buvo beprotiškai tamsu.
-Ką darai! Paleisk mane! Aš ne žaislas! –nusijuokiau tačiau toliau spardžiausi. –mus pamatys!
-Nuo kada tau rūpi kitų nuomonė? –sukikeno Niall. Hm, vaikinas tiesą sako.
-Ah, tiesiog negaliu patikėti. Na, kad jie bučiavosi. –toliau kabėjau kol Niall nešė mane.
-Taip ar taip tai būtų įvykę. –jaučiau kaip Niall šypsosi. Suraukiau nosį.
-Kur mane neši? –tarp kitko paklausiau. –ir kaip tu nepavargsti! Aš sveriu toną!
-Tikriausiai namo. –nusijuokė jis. –Tu sveri tikriausiai tiek kiek lapelis! Daugiau valgyk!
-Tik jau nereikia. –pavarčiau akis. Trumpam stojo tyla, tada aš pradėjau kažką niūniuoti.
-Gražus tavo balsas.
-Ah ačiū. Bet dainininke netapsiu. –nusijuokiau. –o tai tavo svajonė, tiesa? Kaip sekasi „x faktoriuje"?
-Sekasi neblogai. Tikiuosi patekti į finalą ir laimėti. Finalas vyks dieną po išleistuvių, man rodos.
-Linkiu tau kuo didžiausios sėkmės... –nutilau. Trumpam stojo tyla. Staiga prie mūsų pribėgo kažkokia bobutė ir išsižiojusi pradėjo trankyti Niall rankine.
-Kaip tau begėdi ne gėda vargšes merginas grobti! –senutė toliau trankė Niall rankine tad aš nukritau ant žemės. Gerai, kad nieko nesusižeidžiau. Žvilgtelėjau į Niall – jis rodos norėjo priešintis, bet kelti ranką prieš senutę?... tai būtų buvę didžiausias nusikaltimas. Greit atsistojau nuo šlapios ir purvinos žemės.
YOU ARE READING
Love kills ♥ (Fanfiction with One Direction)
FanfictionIstorija apie merginą, vardu Melisa. Ji lieka pataisoms mėnesiui, tačiau jos geriausia draugė Emilė jai nepadeda mokytis nė kiek. Vietoj jos, Melisa gauna daug geresnį mokytoją - vaikiną, kuriam, rodos, ji neabejinga. Visas mėnuo susipažinti artimia...