Sveiki visi. Aš vardu Melisa, bet visi mane vadina Mel. Man yra 17 metų, vis dar lankau suknistą mokyklą. Išgyventi čia pastaruoju metu tapo neįmanoma. Bet dabar ne apie mokyklą. Esu ilgų rudų plaukų, žiauriai juos dievinu ! visada eidama pas kirpėją, prašau patrumpinti plaukus vos, vos, nes jeigu jų netekčiau... baisu pagalvoti, nes tai mano, kaip merginos, turtas. Turiu rudas akis. Mėgstu dėvėti džinsus ir atrodyti stilingai ... nors nesu iš turtingųjų, gyvenimu nesiskundžiu. Gaunu gerus rūbus, na, žinoma, ne firminius, bet užtat gražius. Tiesiog myliu savo bliuskutę „YOLO“ ir spalvotas timpas. Tai dabar ant bangos, todėl daug kas manęs ir nekenčia, bet daug kam ir patinku. Ypač berniukams. Tačiau šiems šansų nesuteikiu. Na, galima paflirtuoti su jais, bet ne daugiau. Kol kas. Mokslai man sekasi gan gerai. Na, išskyrus muziką. Taip, taip, žiauriai nesiseka muzika. Mokytoja tokia griežta, kad jos bijau. Gaučiau gal ir diplomą kaip vos ne geriausia gimnazistė, bet man atrodo kad iš muzikos išsivesiu neigiamą, nes visiškai nepažįstu natų, ir aš neperdedu. Turiu mamą ir nekenčiamą patėvį, kuriam aš esu daiktas. Turiu ir tikrą tėvą, bet jis gyvena kitur. Retkarčiais pas jį nuvažiuodavau, gan tolokai, bet dabar manęs ten niekas nenuveža. Arba dėl to kad niekas nemoka vairuoti, arba dėl to kad mama vis dar kažką jam jaučia. Tai jei myli, kam skirtis ?? nesuprantu. Viskas meilėje aišku : gyveni laimingai su mylimuoju ir vaikais iki mirties. Vuolia. Ir jokių skyrybų. Bet vos tik užsimink mamai apie tėtį, tuoj pradės isterikuoti kad jam aš nerūpiu. Bet aš žinau kad aš jam rūpiu ! turiu geriausią draugę Emilę, ji yra blondinė. Esame truputį pakvaišusios. Mylime vakarėlius ir naktis palapinėse su hipiais, kurie mums papasakoja apie žolytę. Sakau, gal kada reiks pabandyt .. bet kol kas šias mintis veju tolyn. Kol kas man tinka ir alkoholis.
Šiandien kaip visada sėdėjome valgykloje su Emile ir valgėme. Ir vėl jis šiandien verkė. Man truputį jo pagailo. Jis vardu Niall. Mano nuomone, jis gan gražus. Blondiniški plaukai (beje, dažyti) , mėlynos akys, ir tas angelo veidas... gana, man jis net nepatinka. Šiandien jis verkė dėl merginos. Paskalos greit plinta. Pasirodo, jis pamatė savo merginą su gražuoliu Louis . Bet Louis net negražus ! rudi plaukai, ir visada vilki dryžius. Jis yra mokyklos gražuolis. Kiekviena mergina norėtų būti jo, bet jis su nė viena nedraugauja. Jis tik pamerkia akį, o merginos iškart jau galvoja kad jam patinka. Susiprotėkit, merginos, ar jam bent kažkas patinka ? taigi, kaip ir sakiau, Niall mergina (draugauja tik porą savaičių) žinoma myli Louis. Kas jo nemyli. Na, aš. Taigi, jis pamerkė akį, sužavėjo ją, ir ji iškart puolė į jo glėbį. Niall tai pamatė. Ir metė iškart ją. Kaip ir Louis. Negi ji tikėjosi, kad Louis bus su ja ? taigi dabar ji nei Louis mergina, nei Niall. Taip jai ir reikia, ji neverta Niall. Niall vertas gražios, protingos merginos, tokios kaip, hm, aš. Ak, mintys eikit šalin, man Niall nepatinka ! Tik truputį.
-Tai va, Melisa, tau greit bus 18 ... Žodžiu, mes dabar dvyliktokai, žinai ką tai reiškia ? kad mes tuoj baigsim šitą mokyklą ir galėsim daryti ką norim ! ketinu tapti dizainere garsia. Būsiu kaip gucci ! Taigi vasarą ketinu bandyti siūti ! o tu ką veiksi Melisa? Melisa ? Alio... Melisa? Ko tu taip žiūri į Niall ? Melisa ? –Emilė kalbėjo .
-Ką ? A ? Į Niall? Baik jau tik, aš tik šiaip dairiausi, žinai, šiaip ... –kažką susukau.
-Melisa. Manęs neapkvailinsi. Įsižiūrėjai Niall? Ir tik nereikia meluoti. –įtariai į mane žiūrėjo Emilė.
-Įsižiūrėjau??? Juokauji gal ... prfff jis ir aš ? –bandžiau juoktis bet nelabai gavosi.
-Tiesos neišvengsi. O kuo tau blogai Niall ? mes esame geriausios draugės, matau kaip žiūri į jį.
-Emile.. Niall yra, na, ne man skirtasis. Niall gražus, manau, bet kiti taip nemano. Aš nenoriu būti išjuokta, todėl jokių Niall. Nenoriu susigadinti reputacijos paskutiniais mėnesiais. Beje, jis man nepatinka ! –atsistojau ir išėjau.
<***>
(Gife matome Melisą.)
Daugiau nei metai, kaip nesu užbaigusi šios istorijos, bet įkėliau, ir tikriausiai greit iškelsiu, nes nenoriu sulaukti neigiamų komentarų..:) Įvykių greit nedėstau, palieku intrigą, rašau aiškiai. Nesu viešinusi šios istorijos niekur, bet dabar kilo noras :D Tikiuosi Jums patiks! bent tikiuosi, kad vienas žmogus perskaitys :')
p.s. gal kas žinot, kaip prisegt nuotrauką? :')
YOU ARE READING
Love kills ♥ (Fanfiction with One Direction)
FanficIstorija apie merginą, vardu Melisa. Ji lieka pataisoms mėnesiui, tačiau jos geriausia draugė Emilė jai nepadeda mokytis nė kiek. Vietoj jos, Melisa gauna daug geresnį mokytoją - vaikiną, kuriam, rodos, ji neabejinga. Visas mėnuo susipažinti artimia...