<LOVE KILLS. Chapter 77>

127 8 0
                                    

Nieko nelaukdama apsivilkau raudoną pižamą su taškiukais ir pasišokinėdama nulėkiau iki Emilės. Kadangi jos namus buvo galima beveik pasiekti slampinėjant kampais, tikriausiai niekas manęs nematė. Pribėgusi prie durų net nespaudžiau skambučio, o su visu trenksmu įlėkiau pro duris.

-Emileeeeeee! –uždainavau. –kaip man nesiseka.. kur tu? –nušuoliavau iki svetainės. Ir būtent tą akimirką pasigailėjau čia atėjusi... prieš save išvydau ne ką kitą, bet... Ant sofos sėdėjo Louis su Niall, o Emilė tuo tarpu gėrė sultis ir juokėsi. O aš stovėjau čia, priešais juos, su savo juokinga pižama. O jie visi sužiuro į mane.

-Melisa? –atsistojo Niall, -sakei, kad niekur šiandien neisi iš namų?

-Aš... uhm.... –nuleidau akis žemyn. Rodos, Emilė suprato , į kokią keblią padėtį patekau ir iškart atsistojo.

-Gal mes einam, Louis, į mano kambarį, parodysiu, ką vakar nusipirkau. –Emilė paėmė Louis už rankos ir nesuprantamai pažvelgė į mane. Tuomet jie išėjo, o aš toliau stovėjau nuleidusi akis su savo kvaila pižama.

-Melisa? Aš nesuprantu, šiandien tu visai kitas žmogus! –Niall vis dar buvo pakilęs nuo sofos.

-Aš esu ta pati Melisa. Kvailė ir..

-Prasideda. Gal galim tai nukelti kiek vėliau? Kodėl man melavai! –sušuko Niall. Toks jo tonas mane erzino.

-Gal ramiau truputį? –susinervavau. Niall susiėmė už galvos.

-Jeigu nepatinku ir visai nenori manęs matyti, taip ir sakyk. –jis pasiėmė nuo sofos savo telefoną ir pradėjo eiti link manęs. Galvojau, kad jis sustos prie manęs.. bet jis mane praėjo ir jau ruošėsi atidaryti duris.

-Palauk, Niall, neišeik! –susizgribau kažką pasakyti. Niall atsisuko į mane abejingu žvilgsniu.

-Na? Jei galvoji, kad daugiau nemokysiu muzikos, nesijaudink.

-Ne! Aš visiškai ne apie tai.. Dieve, kokia aš tragiška.. –susiėmiau už galvos ir jaučiau, kaip tuoj pravirksiu.

-Ei, viskas gerai? –Niall pribėgo prie manęs. Šis vaikinas tiesiog negali pykti ant manęs. O aš ant jo..

-Aš tiesiog atsiprašau. Iš tikrųjų, norėjau su Emile pasikalbėti apie viską. Juk supranti? Mergaitiški pokalbiai.. o su tavim nėjau, nes nenorėjau tavęs nervuoti savo „puikia" nuotaika.. –išlemenau ir toliau nuleidau akis. Rodos, Niall suminkštėjo. Jis savo rankomis apglėbė mano pečius. Mano skruostu nuriedėjo ašara.. Nenorėjau, kad taip nutiktų. Nenorėjau išvis su Harry prasidėti, bet vis tas alkoholis! O tuo labiau pyktis su simpatija.. Mh, simpatija.. Niall nušluostė mano ašarą, tuomet aš pakėliau į jį akis. Jo akys blizgėjo, jis buvo taip arti, jog galėjau jausti jo širdies dūžius. Staiga mes pradėjom vienas link kito artėti. Nejaugi mes pasibučiuosim? Bet jeigu jis man patinka, tuomet viskas okei? Okei. Tuomet tikrai nenutrauksiu šios akimirkos. Staigiai jį pabučiavau. Ir ne paprastai.

EMILĖS AKIMIS

Su Louis nemaloniai girdėjome, kaip jie barasi. Kad ir kiek bandėme garsiau kalbėti, balsai vis neužtilo. Galiausiai stojo tyla. Supratę, kad reikėtų mums pasirodyti, išėjome iš kambario. Staiga iš lūpų išsprūdo aiktelėjimas.

-Ou! –netyčia sušukau pamačiusi, kaip Niall ir Melisa bučiuojasi. Staiga jie atsitraukė vienas nuo kito. Ups?

Love kills ♥ (Fanfiction with One Direction)Where stories live. Discover now