-Bėk tu mergužėle greičiau! –sušuko bobutė ir toliau trankė. –Kaip tau ne gėda vaikeli grobti gražias mergaites!
-Kad graži, sutinku. –nusijuokė Niall. –baikit mane mušti!
-Ne, ne, jūs ne taip supratot! –patraukiau bobutę nuo Niall. –jis manęs negrobė!
-Ai, tai jis tavo vaikinas? Nu tai elkitės gražiai vaikai, išeinu. –tarė bobutė ir patraukė tolumon; galiausiai pranyko. Žvilgtelėjau į Niall.
-Viskas gerai?
-O turėtų būti blogai? –nusijuokė jis. –tikiuosi mėlynės nebus. –tarė jis. Pavarčiau akis.
-Gerai bent kad aš ant žemės. –pasakiau. Pradėjome eiti šaligatviu. –ji pagalvojo kad mane pagrobei! Matai koks tu blogas! –sukikenau. Niall nusišypsojo ir pažiūrėjo į dangų. –prisėskim ant suoliuko.
-Kažkas atsitiko? –Niall surado suoliuką ir atsisėdo. Mostelėjau ranka.
-Pavargau. Nuo tavęs bėgau, spiegiau, kritau, gelbėjau.. tikriausiai daug kalorijų sudeginau.
-Skaičiuoji kalorijas? –nusijuokė Niall.
-Kas jums visiems pasidarė? Noriu ir skaičiuoju. –prisitraukiau kojas arčiau savęs.
-Melisa, tu nesupranti kad esi ir taip plona? Išvis, man keista apie tai kalbėti.
-Aš stora! –susiėmiau už galvos. –whatever, tiesiog baikim šitą temą, nes nenoriu pyktis.
Stojo tyla. Tyla. Tyla. ........ atsistojau ir pakračiau plaukus. Niall toliau sėdėjo.
-O dieve! –sušukau. –susipurvinau baltas zebro timpas ir dar ties užpakaliu! Atrodau... siaubingai! –pradėjau valytis timpas. Tada susiėmiau už galvos. –nužudyk mane...
-Kas? Ką pasakei? –atsistojo Niall. Parodžiau pirštu į savo kojas. Tada Niall pradėjo žvengti.
-O gad, dabar pradės juoktis dėl to, kad pamiršau apsiauti batus, ir esu su šuniuko šlepetėmis. Noriu priminti bernužėli, kad tu mane tiesiog išnešei iš Emilės namų šitaip atrodančią, tad kaltinu tave.
Niall pradėjo dar labiau juoktis. Pavarčiau akis ir mes pajudėjome link mano namų.
-Ė, žmogau kur gyveni? –nusijuokiau. –jei iš viso gyveni.
-Namuose. –nusijuokė Niall. –ten toliau reikia eiti. O va ir tavo namai.
-Davai leisk permiegot pas tave, nes mama užmuš?.. –nusijuokiau. –juokauju. Einu miegot, nes pavargau. Ata.
-Iki! –nusijuokė jis ir pamojavęs nuėjo tolyn. Giliai atsidususi ir apsimiegojusi įėjau į namus. Mama manęs kaip tik laukė prie durų.
YOU ARE READING
Love kills ♥ (Fanfiction with One Direction)
FanfictionIstorija apie merginą, vardu Melisa. Ji lieka pataisoms mėnesiui, tačiau jos geriausia draugė Emilė jai nepadeda mokytis nė kiek. Vietoj jos, Melisa gauna daug geresnį mokytoją - vaikiną, kuriam, rodos, ji neabejinga. Visas mėnuo susipažinti artimia...