⚠️Figyelem⚠️ Ez a rész egyesek számára felkavaró lehet és tartalmaz durva zavaró részleteket! Pontatlan is lehet, sajnos még mindig nincs orvosi diplomám, vagy életem át hasonlót, de igyekeztem át adni legjobb tudásom szerint. Kellemes olvasást!
Ő a képernyőt nézi, ahol megint valami új rész van a kedvenc sorozatából, de én csak őt tudom nézni. Az aranyhaját, a hatalmas szempilláit és az epres illatú szájfénnyel bekent dús ajkait.
Boci szemei rám vándoroltak ezzel elkapva, hogy figyelem őt.
-Miért nézel így rám? -kuncogja el magát, amire csak megrántom a vállam.
-Te vagy a legszebb lány, akit valaha láttam! -felelem egyszerűen, amire elpirul.
-Ez nem igaz, a nővéred százszor szebb nálam! -tűri aranyosan hátra egyik tincsét.
-Igen, gyönyörű, főleg miután, halszagú lehelettel és kócos fejjel kilép reggel a hálóból. -fintorodok el, amire ismét csengő hangon kacag rám.
-Apropó nővéred, mit beszéltettek? Jutottak valamire az üggyel? -kérdi és hangjában érzem az együtt érzését. Rose végig mellettem állt még ezekben a nehéz időkben is és én borzalmasan hálás vagyok neki ezért. Bármit elmondhattam neki, sose ítélkezett felettem, vagy a testvérem felett.
-Igen, azt mondta van még pár elintézni valójuk de, után jönnek is haza, de rendelhetünk kaját! -mosolyodok el, ahogy a lánynak felcsillan a kajára szeme, majd rólam az asztalon heverő mobilomra vezette tekintetét.
Én is készülékemre néztem.
Simon
-Már megint a hokis pali? -húzta fel szemöldökét a lány, amire fáradtan bólintottam.
-Szerintem bejössz neki! -húzza tovább a fejem, amire megforgattom a szemem és hevesen kezdek el tiltakozni.
-Tuti nem! Ugyan már biztosra veszem, hogy a vele egykorú hosszú hajú topmodeleket kedveli, akiknek olyan kaecsú a lábuk, hogy teljesen mindegy mit vesznek fel jól áll nekik! -fintorodok el.
-Ráadásul nekem is más tetszik...-kezdek el idegesen játszani rövid sötét hajammal, amire az elsötétülő képernyőmre pillantott.
-Azért vedd fel, lehet Anneval kapcsolatosan van e valami baj! -néz rám komolyan, amire egyetértésem jelélül én is elkomolyodok, majd telomat felvéve vissza hívom Simont.
-Addig én is felhívom, anyát, hogy rendelünk kaját nem kell főznie! -mosolyog szelíden, majd hogy ne zavarjuk egymás hívásást, a konyhába sétál én pedig megállítva a sorozatot várom, hogy Simon felvegye.
-Szia Ki! -köszön vidáman, amire elmosolyodok, nem túl sok ember van akivel ahányszor beszélek, annyiszor ilyen komolyan még is vidámsággal és huncutsággal teli hangnemmel kommunikál velem, mintha csak mindig mosolyogna.
-Szia Simon! -ejtem ki én is jókedvűen nevét.
-Minek köszönhetem, hogy a sztár kapus keresett? -húzom tovább az agyát, mert az első találkozásunk óta ezzel cukkolom; a szórakozó hely ahol Cameron után, nyomoztunk, elég lepukkant és ízléstelen volt, amit ő szóvá is tett, erre meg kérdeztem tőle, hogy a sztár játékosoknak ez a hely szinte aluli-e. Igazából Ryannek szántam a kérdést, de ő hallotta meg amire felemelt szemöldökkel nézet le rám, hozzám se szólt addig a pillanatig, aztán hirtelen realizálta, hogy én is ott vagyok.
Azóta ő a legrendesebb srác sógor után, akit csak valaha ismertem és örültem, hogy összehaverkodtunk, szeretek vele beszélgetni. Jó társáság!
YOU ARE READING
Fagyos Páros
RomanceAnne Carter a lány aki egyetlen egy ballövés miatt megnehezíti a saját sikerének útját. Amúgy sincs egyszerű sorsa nehezen kezelhető húgával és a családja apró darabokra hullásaval, de úgy tűnik sose kedvelte őt a végzet, vagy mégis ? Az álmához ve...