3."koku"

26.6K 1.1K 141
                                    

Sağ elimi başıma atıp ovuşturdum. Gözlerim yavaş yavaş açılıyordu.

Yine bir yataktaydım. Ama sanki bu yatak daha yumuşaktı.

Gözlerimi açtığımda tahta tavanla karşılaştım. Burası bildiğim bir yer değildi.

Önceki uyandığım yerden çok farklıydı.

Yatakta doğrulup,oturur pozisyona geçtim. Ben nerdeydim?

En son tekrar bayılmıştım.
Bir dakika Aren nerdeydi?
Yada esin.
Yada o sarışın çocuk yiğit.

YADA BEN NERDEYDİM!

Adım seslerini duymamla kalbimin atma hızı dahada arttı.

Bir kaç adım sesi...

Sonra kapım açıldı.

Aren.

"Korkma,kalbin çok hızlı atıyor. Biraz rahat ol" dedi elindeki su bardağı yatağın yanındaki sehpaya koyarken.

"Korkmuyorum. Kalbimin hızlı attığınıda nerden çıkardın?" Diye sordum.
Kendince erkeksi bir kahkaha attı.
"Kalp ritmini duyuyorum" dedi.

Bir dakika ben daha demin neden bayılmıştım?
Beni kim kovalamıştı?
Esinler neydi?
Aren?

AAAAA! BUNLAR KURT ADAMLARDI!

ben bunu nasıl atlardım.

"Neden şu kalbinin ayari yok. Bi hızlanıyor bi yavaşlıyor. şuan çok, çok hızlı." Dedi. Sanki kurt adam değildi ve kalp ritmimi duymuyor gibi normal bir konudan bahsediyordu.

"Bak tamam. İnanmadığını biliyorum ama 2 gün sonra dolunay var dönüşme günümüz." Dedi. Bir şeyleri mantığıma yatırmaya çalışıyor gibi.

"O zaman, dönüştüğüm zaman bana inanıcağını biliyorum" diyip yatağa oturdu.

Ben hâlâ şoktaydım. Aren bir kurt adamdı.

"Öncelikle adın ne? Daha adını bile bilmiyorum sana nasıl hitap edecem?"

Gözlerinin içine baktım. Mor gözlerinin dünyada tek olan gözlerinin içine.

"Devin" dedim bir soluk vererek.
"Devin" dedi adımı tekrarlayarak.

İsmimi onun ağzından duyunca bir garip hissetmiştim.

"Herşeyi baştan anlatmak isterim." Diyip söze girdi.

"Şimdi ben kurt adam değilim. Ben Alfayım, ve benim bir eş seçmem lazım. Bu eş seçme olayıda dolunaydan önce olması lazım. Yani 2 günüm var. Biz Alfalar eşlerimizi kokularından tanırız." Diyip dudaklarını yaladı.
Dirseklerini dizlerine dayayıp,ellerini birbirine kenetledi.

"Yanlış anlamanı istemiyorum ama ben eşimi buldum. Bu kısma gelmeden öncede şunu açıklamak isterim. Murat, benim can düşmanım, yada şöyle söyliyim, kendini Alfa sanan bir ucube" dedi. Derin bir nefes alıp tekrar söze atıldı.

"Seni kovalayanda Murattı, benim bölgeme girmişti. Aslında ben bölgeme girdiği için ceza kesmeye gelecektim. Ama senin kokunu alınca işler değişti. Senin üzerine atlayacakken ben kaptım ve yere fırlattım onu. Baya bir zarar verdim ona. Sen o sırada bayılmıştın. Aldım yiğitin evine getirdim. Biliyorsun ondan sonrasını, ordada bayılınca kendi evime getirdim." Dedi. Sonra gözlerini bir iki saniye kadar kapali tutup tekrar açtı.

"Seninle olan kısım ise şu, kokun. Alfalar eşlerini kokularindan anlarmış demiştim ya. İşte senin kokun benim olduğunun göstergesi. Kokun beni kendine çekiyor. Beni sarhoş ediyor. Nasıl söyleyeceğimi bilmiyorum ama ben eşimi buldum. Ve o sensin." Dedi.

Riskli dedi tecrübe.

Ruh Eşi Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin