YAZARIN ANLATIMI İLE...iki yanardağ karşı karşıya gelmişti.
Birinin alevi diğerinden daha kuvvetliydi.Halk biraz geriye çıkmış lavların üzerine gelmesdinden korkar gibi büyük patlamayi seydediyorlardı.
Ayaz ile yiğit kurda dönüşmüş Arenin işaretini bekliyordu.
Asena'da Arastan bir hamle bekliyordu.
En ufak bi belirti.
Baştan beri intikam uğrunaydı herşey.
Bu dünyada bütün canlıların sahip olduğu ortak tek bi duygu olsa oda öfke olurdu. Bütün canlılar bu duyguyu tatmışti çünkü.
"Sona geldik Aras" diyerek onun konuşmasına dahi müsade etmeden bir Saniyede kurda dönüşerek arasın üstüne atladı Aren.
Gözcüler dört bir yanı sarmıśtı. Aren kadar olmasada Arası destekleyen bir çok vampirde vardı.
Yiğit vampirlerin kokusunu alır almaz Arenin etrafında dönmeye başladı.
Gözcülere hırlayarak işaret verdi.
Ayaz ise Asenanın üstüne atlayarak oda savaşa katıldı.
Esin seslerden ve hissetiklerine dayanarak yiğitin nerde olduğunu, Arenin hangi hamleyi yaptığını Ayaz'ın ise neden hırladığını biliyordu.
Hoş, Figede Ayaz'ın neler hissettiğini biliyordu.
....
"Tamam merak etme" diyerek telefonu kapattı Ayaz, Figeni kendi evine getirerek çok büyük bir hata yaptığının bir kere daha farkına varmıştı.
"Aslında siz köpeklerin sadık olması lazım ama sen bana ısıracak gibi bakıyorsun"
"Öyle mi neden acaba?"
"Bilmem sana zararımda yok ki?"
"Hiç, hiç zararın yok figen doğru söylüyorsun" diyerek Figenin oturduğu koltuğa yöneldi Ayaz.
"Ayrıca dua ette benim gibi biri var evinde, şuna bak erkek evi olduğu ne kadarda belli hiç temizlemez misin sen bunu? Sevgilin görse neder acaba?"
Ayaz'ın yüzünde çapkın bir gülüş belirdi.
"Sevgilim yok, biz eşlerimizi bir anda seçeriz ve ömrümüzün sonuna kadar ona bağlanırız bir anda olur her şey" diyerek ufak bi açıklama yaptı Ayaz. Figeni aklına bir soru takılmıştı.
"Hmm peki nerden biliyorsunuz eşiniz olduğunu?"
Ayaz beklemeden cevap verdi.
"Onu ilk gördüğümüzde garip hissederiz sonradan sonraya onun hissetiklerini hissederiz, ardından onunla yatarîz"
"Höst öküz! Ne kadar ayıp yatmak matmak!"
Ayaz güldü. Figenin bu konuda utandığını hissediyordu.
"Sordun anlattım. Utanmana gerek yok"
"Ne utanicam be!"
Bu sefer sinirlendiğini hissetmeye başlamıştı.
"Figen"
"Ne?"
Kurtlar, ne kadar hayvan olarak köpek cinsinden olsada erkek oldukları için odun olurlardı.
Erkek işte hepsi aynı.
"Nasıl diyeceğimi bilmiyorum ama hissetiklerini hissediyordum"......
İşte tamda böyle başlamıştı aralarındaki bağ. Aynı Aras ile Arenin ettiği kavga gibi soluksuz.
Devin, oda hissediyordu. Arenin sinirini iliklerine kadar hissediyordu.
Dışarıya çıkıp bir güçle o kavgayı engellemek istiyordu.Arasın arkasındakiler Arenin sayısız korumalarıyla boğuşurken Asena Ayaza bir pençe savurdu.
Yiğitin Ayazı itmesi ile Yiğite geldi pençe.Esin,
"Devin, burada kalın ve asla dışarıya çıkmayın! Aren yaşatmaz beni sakın!" Diyip Figen ile onu evde bırakıp bir hışımla bahçeye indi.Asena, yiğit'e nasıl bulaşırdı?
Ayaz soluğunu verdiğinde yiğit yere sürtünmüştü. Ayaz tam Asenanın üstüne atliyacakken esinin kurda dönüşmesi ile durdu. Esin dönüşür dönüşmez Asenanın üstüne atlayarak hırlıyordu.Aren ile Aras köpek gibi birbiriyle boğuşurken Aren kavganın arasında hırlayıp Ayaza, yiğiti içeri götürmesini söyledi.
Ayaz bu kıyametin içinde Areni zar zor duymuştu.
İnsan formuna dönerek yiğitinde dönüşmesini bekledi.
Beklerken etrafına bakınmıştı.
Asena ile esin pençeleri ile yarışıyor Alfa ile aras ise birbiriyle çok büyük bir meydan okumaya girişiyordu.
Halk dahada uzaklasmış, Gözcüler ve korumalar arasın arkasındakilari yenmeye başlamıştı.
Yiğit insan formuna döndüğünde, onh arkasından kollarının altınadan sürükleyip yukarı çıkardı.
Kızlar korkuyla gelen kişiye bakarken içleri rahatlamıştı.
Ayaz,
"Figen yiğit yaralandı tedavi edebilir misiniz?"
Diyerek dışardaki durumun kötülüğünün ne kadar berbat olduğunu anlamalrını sağlamıştı.Figen korkuyla Devine baktığında ikisinde eli ayağı titriyordu.
"Devin! Kendinize gelin herkes iyi yiğiti kurtarmalıyız"
Kurtların tek zayıf noktası silahtı doğru ama bu uzaktan bir etkendi.
Dövüş sırasında eğer aort damarina bir zarar gelirse bu kurtlerın ölümune dahi yol açabilirdi.Devin gözlerini kırpıştırdı.
Soğukkanlı olmalıydi o Alfanın eşiydi şuanda. Küçük kız değil. Alfanın eşi."Tamam. Figen bana makas,buz, birde şu camın önündeki bitkilerden biraz getir"
Devin kendine hızlıca gelebilmişti fakat Figen anlamsızca ona bakıyordu.
Ayaz hemen Figenin titreyen ellerini tuttu.
"Figen, kadınım, dişi kurtdum, kendine gel yiğitin size ihtiyacı var, lütfen" diyerek onu kendine getiriyordu."Figen! Kendine gel!" Diyip Devin müdahale ettiğinde, Devinin sesini Aren duymuş ve Aras ile kavgası a hiç ara vermeden devam ediyordu.
Figen başını sallayarak kendine geldiğinde Devinin dedikleri bilinç altına yerleşmisti.
"Hemen, hemen getiriyorum!" Diyip ilm mutfağa yöneldi.
"Ayaz sende bir kase,su,birde ne bulduysan bütün baharatları getir, nane! Naneyi çok fazla getir!" Diyip koltuğa uzanmış olan yiğitin boynundaki kanayan yaranın derinliğini ölçmek istiyordu.
Dışarda ve içerdi kıyamet koparken,
Bir kurt ulum la sesi duyuldu. Evin dibinden ya Arenden yada Aras gelebilecek bir ses.Bu ses 'son' un sesiydi. Aras veya Arenden biri kaybetmişti.
Herkes Arenin kazanacağını bilsede içlerinde yinede bir korku vardı.
Ayaz, kardeşinin kazanacağını biliyordu.
Tam gülümseyecekken kurt boğan çiçeğinin kokusunu aldı.
Bu koku kurtlar için fazla solunursa ölümcül bir kokuydu.
Cümlemi düzeltmek isterim;
Kurtlar için tek korktucu şey silah değil en önemli şeydi. Geriye kalan iki şey, kavgada aort damarınin zarar görmesi yada kurt boğan çiçeğinin uzun süre solunmasiydı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ruh Eşi
Teen FictionDünyada evcilleştirelemyen tek hayvan kurttur. Eğer bir kurdu hapsederseniz pençeleri ile boynunu kopararak intihar eder "Ruhumun eşi" Kurt, masum bir kızı aşkıyla koruyabiliecek mi? Kız o aşka inanıp kurda sığınabilecek mi? 🤍✨ "Bişi sorucam" diy...