Öncelikle bu 'sizin için' bölümünü hemeb hemen her hikayemde yapıyorum. Satırlarca cümle kurup aklınızı başınızdan almak isterdim.
(Chjsbssjsa) ama tek bir cümle ile kalbinizi çalacam.Sizin için.
Başlayalımmmmm.
........
"Bilmiyorum içimden geldi. Sebebini cidden bilmiyorum ama elimi alnına koydum."
"Dibine kadar geldim. Sadece onun bütün ormani çekmeye yetecek kadar büyük olan nefes seslerini dinledim. "
.....
" "Tabi bu yüzük evlendiğimiz zaman değişecek. Sadece bir zaman takman lazım bunu." Dedi
Anlayarak başımı salladım.Nadide bir parçaydı."
....Aren ilk önce bana baktı, gözlerini gözlerimden çekmeden bana bakarak cevap verdi.
"Seviyorum.".....
"Bir iki adım geriledi.
Bir anda Murat'ın üzerine sıçradığında yine o büyük, görkemli, muhteşem kurda dönüşmüştü."... .
"Neler oluyor söyler misin?(!)" Diyip korkuyla ve hafif bir endişe ile sordum.
Kafasını bana çevirdi.
"Murat. Bunu yapan o"
....
"Doğru söylüyorsun. Çok doğru" dedi sadece. "
.....
Eğlenen yüzü gerildi.
"Hoşt mu?"
Ses tonundaki öfke inşallah ses tonunda kalırdı. Sesi kalınlaşmış üzerime yavaş yavaş gelmeye başlamıştı.
"Hoşt?" Dedi bir kez daha teyit etmek isterce.Onu sinirlendirmiş olmalıydım.
Bu sinir pekte iyi değildi çatılan kaşları ve alnında çıkan damara bakılırsa.
Çene kası zaten sıkıydı ondan hiç bahsetmiyorum. Normalde de sıkıydı da sanki sinirli gibiydi.Sanki mi?
Sırtım sert bir yüzeye değdiğinde arkamda olan duvarın yıkılmasını istedim.
Yıkılmasını ve kaçmamı?
"Aren" dedim ses tonumun cılız çıkmasını engelleyemerek.
"Hoşt derken hani köpeklere hoş denir ya yani bizde senle aramızda şey yapıyoruz ya yani niye-" sağ elinin işaret parmağını dudaklarıma dokundurduğunda susup kalmıştım......
Allah Allah sanki ben yalvardım dizimde uyu diye. Kendi yattı. Hemde rahatça yattı. Üstelik eğer beli falan tutulursa ben masaj da yaparım sanane kızım!
......
"Devin. Ben bu haline daha çok aşık oldum."
......
"Ne yani? Bu kadar güzel olmak benim suçum mu?" Diyip gözlerinin içine baktım.
O kendine has gülüşü ile gülünce ilk yere sonra göz bebeklerime baktı.
"Hayır güzel olmak senin suçun değil ama makyaj yaparak mükemmel olmak senin suçun" dedi.
......
"Çiçek mi diktin?" Dedi gözlerini ovuşturarak.
Aren, çiçekleri kopardığımı değil,
Diktiğimi sormuştu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ruh Eşi
Teen FictionDünyada evcilleştirelemyen tek hayvan kurttur. Eğer bir kurdu hapsederseniz pençeleri ile boynunu kopararak intihar eder "Ruhumun eşi" Kurt, masum bir kızı aşkıyla koruyabiliecek mi? Kız o aşka inanıp kurda sığınabilecek mi? 🤍✨ "Bişi sorucam" diy...