Pov. Polska
Przebudziłem się w środku nocy przytulony do niemca, zachciało mi się pić więc wstałem z łóżka. Wcześniej zrobiło mi się gorąco pod tą grubą kołdrą więc rozebrałem się do bokserek a z powodu tego że jest ciemno nie widzę gdzie położyłem moją piżamę, nie chciałem też zapalać światła aby nikogo nie obudzić. Na krześle dostrzegłem białą koszule niemca więc ją na siebie założyłem. Wyszedłem z pokoju, nie wiedziałem gdzie jest włącznik światła więc musiałem iść po ciemku, po chwili poczułem jak doszedłem do schodów. Zszedłem po schodach w dół cały czas trzymając się barierki. Po jakimś czasie w końcu udało mi się znaleźć kuchnię, tylko jedno pytanie, gdzie w tym domu są poukrywane włączniki światła..? Co nieco widziałem przez blask księżyca wpadający do domu przez okno, otworzyłem jedną z szafek po czym wyciągnąłem z niej kubek, po chwili usłyszałem za sobą czyjeś kroki więc szybko odwróciłem się w stronę dźwięków, ktoś wszedł do kuchni, i na moje szczęście tym kimś nie był cesarstwo niemieckie.-[Austria] Polen? Co tu robisz o tej porze?
-[Polska] Chciało mi się pić.-zaśmiałem się.
-[Austria] A już się lepiej czujesz? Węgry był zmartwiony twoim stanem.
-[Polska] Tak, już jest dobrze.-uśmiechnąłem się.
-[Austria] Zajebistą masz piżamę powiem ci.-zaśmiał się.
-[Polska] Ty stoisz przede mną w gaciach w ananasy.
-[Austria] Ciepło tu jest.-wzruszył ramionami.-Też przyszedłem się napić, ale ja tą butelkę wody wezmę całą.
Austriak wziął pełną butelkę wody po czym podszedł do lodówki.
-[Austria] No co? Wiesz jakie dobre było ciasto? Chcesz kawałek?
-[Polska] Nie dzięki.-zaśmiałem się.
-[Austria] Dobra to ja spadam.
Austria wziął ze sobą butelkę wody i kawałek ciasta po czym wyszedł z kuchni, ja natomiast nalałem sobie wody do szklanki po czym wypiłem ją duszkiem. Chwilę jeszcze popatrzyłem na niebo przez okno po czym postanowiłem wrócić do swojej sypialni. Znów po ciemku wdrapałem się po schodach po czym poszedłem prosto korytarzem. Ziewnąłem po czym wszedłem do mojego pokoju, ściągnąłem koszulę niemca po czym położyłem się obok niego w łóżku. Przytuliłem się do niego, czułem jak się na mnie patrzy.
-[Polska] Nie śpisz Niemcy?-mruknąłem.
Nie dostałem odpowiedzi, odkleiłem się od jego torsu po czym spojrzałem mu prosto w oczy, to nie był Niemcy..
-[Polska] O kurwa!
Szybko odsunąłem się od mężczyzny z którym obecnie leżałem w łóżku, niestety odsunąłem się aż za daleko przez co spadłem z łóżka.
-[Polska] Ała kurwa..
Ja doskonale wiem do kogo się przed chwilą przytulałem.. to nie Niemcy tylko jego dziadek..
-[Polska] Ja.. przepraszam pana.. musiały mi się pomylić pokoje, wie pan jest ciemno i w ogóle..
Starszy mężczyzna zszedł z łóżka po czym pomógł mi wstać.
-[CN] Bez ubrań wyglądasz jeszcze lepiej.
-[Polska] Że co?-spojrzałem na niego zdziwiony.
Nie wiedziałem czy się przesłyszałem ze zmęczenia czy może jednak nie..
-[CN] Twoje ciało jest jeszcze bardziej delikatne niż sobie je wyobrażałem.
-[Polska] Czemu wyobrażał pan sobie moje ciało..?
CZYTASZ
~Doktorek~GerPol
RomancePolska, chłopak który ma zaledwie 22 lata. Nie przelewa mu się, mieszka sam w jednym ze starszych i tańszych bloków ponieważ z jego pensją pielęgniarza na najniższym szczeblu nie zarabia dużo, pracuje on w jednym ze szpitali w mieście. Po spotkaniu...