•61•

652 36 103
                                    

Pov. Austria
Gdy skończyłem ozdabiać ciało Węgra malinkami zjechałem do jego spodni, ściągnąłem pasek po czym zsunąłem z niego spodnie.

-[Austria] Chyba masz mały problem tam na dole~.-przygryzłem wargę.

-[Węgry] To chyba będziesz musiał mi pomóc~

-[Austria] Z wielką chęcią.

Ściągnąłem z niego bokserki po czym przybliżyłem twarz do jego przyjaciela, spojrzałem na Węgra z uśmiechem na twarzy. Wysunąłem język po czym zacząłem Niem toczyć kolka wokół główki członka Węgra.

-[Węgry] Mm..-wymruczał.

Po chwili włożyłem jego przyjaciela do ust kontynuując robienie kołek wokół jego główki, Węgier pojękiwał cicho zasłaniając buzie rękoma. Zacząłem lekko poruszać głową w górę i w dół. Węgier oparł się na łokciach i zacisnął lekko ręce na pościeli. Zacząłem poruszać głową coraz szybciej.

-[Węgry] A-Austria..

Po jakiejś chwili poczułem ciepłą ciecz w moich ustach, wyciągnąłem członka z ust po czym połknąłem wszystko co miałem w ustach.

-[Austria] Słońce nie zakrywając ust~

Odpiąłem pasek po czym ściągnąłem z siebie spodnie, z kieszeni wyciągnąłem prezerwatywę po czym położyłem ją na bok.

-[Austria] Trzeba cię najpierw rozciągnąć.

Ośliniłem dwa palce po czym włożyłem je do dziurki Węgra, ten przez mój czyn odchylił głowę do tyłu. Zacząłem poruszać palcami aby go rozciągnąć. Gdy stwierdziłem że jest już gotowy wyciągnąłem palce. Ściągnąłem z siebie bokserki po czym sięgnąłem po prezerwatywę, założyłem ją na mojego przyjaciela po czym złapałem za biodra Węgier unosząc je ku górze, założyłem sobie jego nogi na barki a ręce położyłem na jego udach, wszedłem w niego powoli przez co ten mocniej zacisnął dłonie na pościeli i jęknął.

-[Austria] Postaram się być delikatny słońce.-posłałem mu czuły uśmiech.

Ten cały zarumieniony odwrócił głowę. Zacząłem się w nim powoli poruszać, na spokojnie mamy przecież całą noc jeszcze przed sobą.

-[Węgry] Mmm..~

Przygryzłem wargę po czym trochę przyspieszyłem, Węgier cicho pojękiwał co jakiś czas.

-[Węgry] Możesz t-trochę szybciej..

Uśmiechnąłem się szeroko po czym przyspieszyłem. Zacząłem się poruszać w nim znacznie szybciej co doprowadziło do głośniejszych jęków.

-[Węgry] A-Ahh..!~

Jego jęki mnie nakręcały, przyspieszyłem bo po co się ograniczać. Chłopak zacisnął ręce mocno na pościeli a jego głowa poleciała do tyłu. Słyszałem jak ciężko dyszał, po chwili poczułem jak w coś uderzyłem, chłopak jęknął głośno po czym jego oddech przyspieszył.

-[Węgry] Mm.. Au..stria..~

Teraz moim celem było jak najczęściej uderzać w jego czuły punkt, kilka razy mi się nawet udało. Poczułem że zaraz dojdę więc złapałem mocniej za uda niższego.

Pov. Węgry
Austria złapał mocniej za moje uda, po chwili poczułem ciepłą ciecz rozpływająca się po moim podbrzuszu, chwila..

-[Węgry] A-Austria..?-wypowiedziałem zdyszany.

-[Austria] Hm?

Chłopak również był zdyszany, wyszedł ze mnie po czym starł sobie pot z czoła.

~Doktorek~GerPolOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz