•38•

808 41 98
                                    

Pov. Polska
Gdy się obudziłem czułem jak ktoś bawi się moimi włosami, uśmiechnąłem się delikatnie sam do siebie. Po chwili poczułem ciepły oddech na mojej szyi.

-[Polska] Niemcy łaskoczesz mnie.-zaśmiałem się.

Odwróciłem się przodem do mojego ukochanego, jednak to nie on był ze mną w łóżku.. przestraszony odsunąłem się przez co spadłem z łóżka.

-[Polska] CO JEST DO CHOLERY?!

-[Szwecja] Widzę że już nie śpisz.-uśmiechnął się.

-[Polska] KURWA CHŁOPIE CO TY ODPIERDALASZ?!

-[Szwecja] Spokojnie~

-[Polska] Gdzie jest Niemcy?! I co ja tu robie!?

-[Szwecja] Niemcy zapewne jest w swoim pokoju, a ty sam tu przyszedłeś w nocy.

-[Polska] Że co? Kurwa jakim cudem.

-[Szwecja] Nie wiem, chyba byłeś w łazience i pomyliły ci się pokoje.-zaśmiał się.

-[Polska] I nie mogłeś mi powiedzieć?!

-[Szwecja] Nie.

-[Polska] Ty jesteś serio jakiś pieordolniety, ja wychodzę.

Wstałem z podłogi po czym podszedłem do drzwi, te były zakluczone.. po chwili chłopak złapał mnie za ręce i przygwoździł do drzwi.

-[Szwecja] Jaki jestem? Powtórzysz?

-[Polska] Pierdolnięty! Zostaw mnie!

Staliśmy w takiej pozycji że nie mogłem się ruszyć ani nic zrobić..

-[Szwecja] To przez ciebie taki jestem.-zaśmiał się przerażająco.

-[Polska] Szwecja wypuść mnie..

-[Szwecja] Bo co?

-[Polska] Bo zacznę krzyczeć!

-[Szwecja] Spokojnie nic ci nie zrobię~

-[Polska] O co ci chodzi, chcesz mnie wyeliminować czy coś aby być z Niemcem?

-[Szwecja] Na początku chodziło mi o niemca, ale ty jesteś lepszym celem.

-[Polska] Co..?

-[Szwecja] Nie bój się skarbie~

-[Polska] Nie mów tak do mnie!

Szwed złączył nasze usta w dość długi pocałunek, próbowałem się jakoś wyrwać ale gdy tylko zacząłem się wiercić ten umacniał uściski na moich dłoniach..

-[Szwecja] Hmm chyba się nie wyspałeś.

-[Polska] O czym ty gadasz?

-[Szwecja] Spokojnie, coś na to zaradzę.-uśmiechnął się podejrzanie.

Szwecja wyciągnął z kieszeni jakąś szmatkę po czym przyłożył mi ją do twarzy. Próbowałem się jakoś wyrwać ale skurwiel był w cholerę silny.. po chwili odpłynąłem.

-[Szwecja] Dobrych snów słońce.-było to ostatnie co usłyszałem.

Pov. Niemcy
Gdy się obudziłem zauważyłem że Polen'a nie ma obok mnie w łóżku. Zapewne poszedł do toalety i zaraz wróci. Chłopak nie wracał już 10 minut.. poszedłem do łazienki zobaczyć czy tam jest, nie było go tam.. Poszedłem do pokoju Włoch, bez pukania wbiłem do środka przez co obudziłem kobiety.

-[Włochy] Kurwa Niemcy czego chcesz tak wcześnie?-powiedziała zaspana.

-[Niemcy] Jest tu Polen?

-[Włochy] No nie wiem a widzisz go tu?

~Doktorek~GerPolOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz