•54•

673 38 104
                                    

Pov. Polska
Zima minęła strasznie szybko, mamy już prawie koniec marca. Wiosna jest niby piękna, wszystko zaczyna kwitnąć, robaczki wracają do życia, ale wolałem zimę, gdy wszystko było przykryte białym puchem, i ten klimat świąt. Siedziałem właśnie w moim gabinecie razem z Włochami.

-[Włochy] Hmm w ostatnim czasie często u ciebie jestem, ale trzeba wykorzystać to że nadal tu jesteś.-uśmiechnęła się.

Przez ostatni miesiąc zacząłem nosić szersze ubrania aby zakryć mój brzuch, jednak to już prawie 4 miesiąc..

-[Polska] Zjadłbym coś.-mruknąłem.

-[Włochy] Dopiero co jedliśmy drugie śniadanie.. ale w sumie ja też. Na co masz ochotę?

-[Polska] McFlurry z frytkami..

-[Włochy] Już się robi.-uśmiechnęła się szeroko.- Kurde jak tak będę z tobą wszystko wpierdalać to też będę wyglądać jak w ciąży.. albo pójdzie mi w cycki-

Włochy wyciągnęła telefon po czym zamówiła jedzenie.

-[Włochy] W ogóle to jak się czujesz?

-[Polska] Nie najgorzej, tak myślę.

-[Włochy] Kurwa nudno tu jest.-jęknęła.

-[Polska] Mi to mówisz?-zaśmiałem się.

Po chwili ktoś wszedł do środka, była to Francja.

-[Francja] A ty znowu tu?

-[Włochy] A ty czego chcesz?-spojrzała na nią wrogo.

-[Francja] Pologne masz leki przeciwbólowe?

-[Włochy] Weź od razu całe opakowanie.

-[Francja] Nie śpieszy mi się na tamten świat.

-[Włochy] Szkoda.

Podałem kobiecie tabletkę wraz z kubkiem wody.

-[Francja] Słyszałam że jesteś w ciąży.-spojrzała na mnie.

-[Polska] Nawet jeśli to co?

-[Francja] Jesteś pewien że jest niemca? Może zdradziłeś go z tym twoim przyjacielem, lub ze Szwecją.

-[Polska] Nie zdradziłbym niemca.

-[Włochy] Dobra Francja wypierdalaj i nie interesuj się tak ich życiem prywatnym bo kociej mordy dostaniesz. Chociaż nie, ty już wyglądasz jak jakaś kaszanka.

-[Francja] Wiesz co opinie zachowaj dla siebie.

-[Włochy] Jestem szczera.-wzruszyła ramionami.

-[Francja] Chodzisz z kobietą bo żaden facet cię nie chce.

-[Włochy] Ale ty masz ból dupy, tam są drzwi.

-[Francja] A ty nie masz nic do roboty?

-[Włochy] Nie kochanie, już wszystko mam zrobione.

-[Francja] Mhm ta.

-[Włochy] No tak, a teraz idź wykonywać swoje obowiązki.

Francuzka podeszła do drzwi po czym je otworzyła, dyskretnie pokazała Włochom środkowego palca po czym wyszła.

-[Włochy] Tego palca to wsadź se w dupę.

Drzwi trzasnęły a na korytarzu słyszeliśmy oddalające się stukanie szpilek.

-[Włochy] Chuj jej w dupe i kawał szkła.

Po jakimś czasie nasze jedzenie dotarło, siedzieliśmy z Włochami przy moim biurku maczając frytki w lodach. Po chwili ktoś wszedł do pomieszczenia.

~Doktorek~GerPolOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz