2.12 CHRZEST

588 21 16
                                    

*Rok później*

Dzisiaj są pierwsze urodziny Nathaniela i Nicholasa. Będziemy je świętować u nas w domu, ale przed tym jedziemy do kościoła na chrzest, który miał być o 15.

Była, 13 więc pojechaliśmy do Rezydencji Monetów, bo tam miałam spotkać braci. Wjechaliśmy dopiero na posesję i już widziałam jak w drzwiach stoi Tony. Wysiadłam z auta a brat podszedł przytulając mnie na przywitanie.

- Dobra dawać no mi tu mojego chrześniaka. – Powiedział z uśmiechem, który odwzajemniłam.

Wzięłam na ręce Nicholasa, który zasnął i podałam go bratu, który oparł sobie głowę siostrzeńca na swoje ramię. Widok braci z takimi małymi dziećmi jest naprawdę uroczy.

Wzięłam Natha na ręce i weszliśmy do domu, w którym przywitała mnie cała reszta, którzy zawsze się uśmiechali, gdy widzieli mnie z dzieckiem na rękach.

- Hej malutka. Hej Adrien. – Przywitał się Will, który poprawiał właśnie mankiet koszuli.

- Hej Will.

- Cześć! – Krzyknął Dylan z salonu, który zapinał guziki od koszuli.

- No siema! – Zawołał Shane schodzący po schodach, który również poprawiał coś przy koszuli.

- Dzień dobry. – Przywitał się Vincent, który przyszedł znikąd poprawiając jednocześnie krawat.

- Hejo.

- Cześć mały. – Podszedł Shane ściskając delikatnie dłoń Nathaniela na przywitanie.

- Ces – Odpowiedział synek, na co się uśmiechnęłam patrząc na jego słodką buźkę.

- O jak słodko. Zawsze uwielbiam jak się tak wita.

- Uja!

- No to ja tak. Chodź do mnie. – Rzekł Shane i odebrał ode mnie syna, który przytulił się do Shane'a.

O 14.30 Wyjechaliśmy z domu i pojechaliśmy do kościoła.

Ceremonia odbyła się a po niej tak jak było ustalone pojechaliśmy do naszego domu.

To znaczy chcieliśmy..

Los postanowił na coś innego..

__________

270 słów

Przepraszam że taki bardzo krótki rozdział. To już jest 3 rozdział który wstawiam więc postanowiłam że dzisiaj wstawię ten i potrzymam was w niepewności co się wydarzy do jutra.

Papaaa ♥️

Opowieści Hailie Monet//FAKE//ZAKOŃCZONE Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz