Przymknęłam delikatnie powieki wsłuchując się w melodię piosenki.
You've got a hold of me.
Uniosłam prawą nogę sunąc czubkiem łyżwy po lodowisku.
Don't even know your power.
Lewą dłonią przesunęłam po ciele szykując się mentalnie do dołożonego tydzień wcześniej Half-loopa.
I stand a hundred feet.
Piosenka płynęła, biel mojej sukni w połączeniu z cekinami i blaskiem reflektorów spowodowała, że poczułam się we właściwym miejscu.
Wypuściłam wstrzymane powietrze, płynnie przechodząc do jazdy. Prawą ręką machnęłam do góry wykonując jednocześnie dodany skok.
But I fall when I'm around you.
Piosenka płynęła, biel mojej sukni w połączeniu z cekinami i blaskiem reflektorów spowodowała, że poczułam się we właściwym miejscu.
Show me an open door.
Zamachnęłam się odrobinę wykonując trzy następujące jeden po drugim obroty.
Then you go and slam it on me.
Pochyliłam się do przodu, zginając lekko prawe kolano, którym już po chwili sunęłam po lodzie.
I can't take anymore.
W ułamku sekundy podniosłam się do pionu kręcąc się na maksymalnych obrotach.
I'm saying, baby.
Przymknęłam powieki, wstrzymałam zgromadzone w płucach powietrze.
Już za chwilę miało zabrzmieć moje być albo nie być, a ja miałam przejść do skoku, który trenerka Lopez nazwała ,,szansą na wygraną". Zwilżyłam koniuszkiem języka dolną wargę, zaciskając niezauważanie pięści.
Please have mercy on me
Take it easy on my heart
Even though you don't mean to hurt me
You keep tearing me apart
Would you please have mercy, mercy on my heart
Would you please have mercy, mercy on my heartSunęłam przed siebie wsłuchując się w słowa piosenki. Czułam jak wszystkie skumulowane emocje delikatnie odpuszczają. Odchyliłam się do tyłu, unosząc lewą nogę, którą już po chwili przesunęłam po tafli, wykonując po chwili Teo-loopa.
Uchyliłam oczy opadając na lodowisko. Natychmiastowo skuliłam się w przysłowiową kulkę, opierając podbródek o kolana. Słowa piosenki zmieniły się w melodię, w momencie w którym moje serce zamarło.
Spojrzenie przypadkowo padło na sektor na sektor A...
Rząd III zauważyłam od razu, a to wszystko za jego sprawą.
Zmarszczyłam delikatnie nos, wgapiając się w ogromny baner.
Białe płótno pokryte było moimi zdjęciami w najróżniejszych pozach, z różnych konkursów w których dane mi było wystąpić. Przesunęłam wzrokiem dalej natrafiając na niebieski napis ,,Nie spierdol tego, promyczku". Przygryzłam wnętrze policzka, czytając drugi napis znajdujący się tuż pod pierwszym.
,,Trzymam kciuki, twoja pomponiara''.
Zwilżyłam usta, skupiając się na chłopaku, do którego tak bardzo pasowały te słowa wsparcia.
Samotna łza popłynęła po policzku, w momencie w którym dwa niebieskie pompony trzymane przez Blaise'a pofrunęły do góry. Biała koszulka z napisem POMPONIARA, którą miał na sobie sprawiła, że wspomnienia wróciły i w pewnym sensie otuliły moje ciało.
Melodię ponownie zastąpiły słowa piosenki, a mnie z transu wyrwał krzyk Blaise'a.
-Wykończ je, Cassandra. -krzyknął, wywołując we mnie ponownie wolę walki.
I'd drive through the night
Just to be near you, baby
Heart open, testified
Tell me that I'm not crazyUniosłam się, stając pionowo na łyżwach. Pomknęłam przed siebie wykonując dalszą część układu, docierając stopniowo do końcówki.
I'm not asking for a lot
Just that you're honest with me
My pride is all I got
I'm saying, babyUgięłam lekko kolano płynnie wykonując Teo-loopa, po którym natychmiastowo przejechałam na jednej nodze przez znaczną część lodowiska.
Please have mercy on me
Take it easy on my heart
Even though you don't mean to hurt me
You keep tearing me apart
Would you please have mercy on me
I'm a puppet on your strings
And even though you got good intentions
I need you to set me free
Would you please have mercy, mercy on my heart
Would you please have mercy, mercy on my heartOstatni fragment piosenki wybrzmiał w momencie, w którym wykonałam opracowane przez trenerkę dwa obroty w powietrzu.
Muzyka ucichła, moje ciało opadło, a głośne brawa rozbrzmiały echem w całym pomieszczeniu.
Zrobiłam to.
Wystąpiłam w mistrzostwach, dopingowana przez najlepszą pomponiarę pod słońcem.
Wynik w tym momencie, był mi obojętny.
Jedynie czego chciałam, to znaleźć się obok niego.
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Coraz bliżej końca... Dajcie znać, jak wam się podobał rozdział i do następnego! ~Patrycja Kozioł autorka
#złyruchPK
CZYTASZ
Zły ruch
RomantiekDwa różne sporty. Dwie różne osobowości. Łączy ich jedna, a w zasadzie dwie rzeczy... Łyżwy i lodowisko. I to właśnie od tego wszystko się zaczęło. On obiecujący hokeista, który swoimi wyglądem i umiejętnościami na lodzie, podbija serca każdej napot...