Saros P.O.V
-Aš manau koncertas buvo nuostabus! - mano draugė Lexi suklykė, kai mes brovėmes prie eilių kur buvo prekės. Tūkstančiai daiktų pradedant marškinėliais buvo išparduoti ir visi su One Direction. Mes ką tik pabaigėm žiūrėti jų koncertą ir man su Lexi labai pasisekė, nes laimėjom bilietus pamatyti juos TV varžybose. Tai buvo fantastiška! Visos jų dainos buvo nepakartojamai atliktos gerai taip pat gerai kaip ir jų albume. Dieve tai buvo nepakartojama ir buvau labai nusiminusi, kad viskas jau pasibaigė...
-Jis buvo tikrai geras! - aš grįžau prie jos ir jinai įsispitrijo į mane. Mes buvome dvi MEGA Directioners, visus vaikinus mylėjome taip pat, Lexi labai patiko Niall, o man - Harry, bet mudvi laimėjom visus vaikinus. Mes visada juos mylėjome pradedant nuo X Factor, ir mums visada jie patiks, nesvarbu kas nutiks.
-Aš privalau juos gauti - Lexi nubėgo prie marškinėlių. Ji juos pasiėmė ant kurių buvo vaikinai ir nugaroje 1D logotipas. Ji laisvai galėjo įtilpti į tą mažą dydį kurį buvo pasiėmusi. Lexi buvo vaikščiojantis šakaliukas. Haha!
-Tai nusipirk juos! Niekur nebegausi jų nebent pirksi per Amazon ar Ebay... Kur jie jau bus panešioti! - pasakiau ir ji atsisuko į mane nustebusi. Jai nepatikdavo kai pamatydavo One Direction daiktus Amazon, nes tai sudaužydavo jos širdį visada. Žinant, kad kažkam nebepatinka One Direction...kurie buvo nuostabus!
-Aš žinau! Aš nusipirksiu dvejus! - ji nusijuokė ir pasiėmė dar vienus maršinėlius su Niall.***
Kai nusipirkome visas gėrybes(hehehe), mes tiesiog laukėme eilėje prie vienintelio išėjimo. Čia vis dar buvo daugybė žmonių nepaisant to, kad šou pasibaigė jau prieš valandą laiko. Mes juokėmes stovėdamos eilėje ir kai apsižvalgydavom ir pamatydavom piktus žmonių veidus juokdavomės dar labiau.
-Tai užtruks amžinai, Sara man NUOBODU. - dėjavo Lexi ir aš nusišypsojau pažvelgusi į ją. Ji buvo tokia nekantri! Nusukau akis į lubas ir tada atsidusau pati.
-Kas? - paklausė Lexi. Ji pažinojo mane taip gerai! Neveltui mudvi geriausios draugės.
-Aš noriu į tualetą. - pasakiau ir ji sukikeno.
-Tualetas yra žemiau salės po kaire. Žinai su daug prašmatnių lempučių kurios sako"tualetas"? - pasakė Lexi sarkastiškai. Padaviau savo rankinę jai, bet piniginę pasilaikiau galinėje kišenėje. Ji pasuko savo akis į mane.
- Jug tu žinai, kad turėsi grįžusi stotis į eilės galą norėdama iš čia išeiti? - pasakė man ir aš pasižiūrėjau į milžinišką eilę. Dieve, tai užtruks amžius...bet man labai reikią į tualetą!
-Uuurgh! Man nerūpi, aš pasirūpinsiu savimi. Tiesiog grįžk viena, o aš namo grįšiu autobusu. - pasakiau ir ji linktelėjo prieš man nusileidus žemyn ir pasukant į kairę. Čia buvo gana vėsu, bet aš vis tiek sekiau ženklu į tualetą. Čia daugiau nieko nebuvo, todėl aš pradėjau bėgti kiek tik kojos nešė ir uždariau kabinos duris. Išėjusi iš kabinos nusiploviau rankas ir žiūrėjau į savo atvaizdą veidrodyje. Dieve, aš atrodau siaubingai! Mano ilgi ir tamsūs plaukai šiek tiek susivėlę, rudos akys atrodė pavargusios, o makiažas sugadintas. Drėgnais pirštais mėginau pataisyti jį, tada perėjau prie plaukų ir rezultatas buvo panašus į Zayn šukuoseną! Aš nusukau akis nuo savo atvaizdo ir išėjau iš tualeto. Buvau netoli durų kai išgirdau kažkokius garsus. Tas garsas priminė murmėjimą, bet man tai nerūpėjo, nes buvau labai išsigandusi. Atrodo lyg kažkas butų prislopinęs rėkimą. Keista... Sekiau paskui garsus kol supratau ką darau ir tada pasileidau bėgti į ta pusę iš kurios sklido garsai, bet sustojau kai susidūriau su kažkuo. Nukritau ant žemės labai nedailiai, pakračiau galvą ir pažvelgiau į mėlynas akis. Mėlynos akys kurių buvo per daug, nuotra
YOU ARE READING
Bad Blood
FanfictionKas jeigu tavo draugai nėra tais kokiais tu manei jie yra? Kas jeigu tavo kaimynas turi tamsią paslaptį? Ir kas jeigu įžimybės, kurias mes visi žinome yra ne žmonės? Kas jeigu jie yra kažkas žmogui nežinoma? Kas jeigu jie monstrai ištroškę kraujo? ...