87 Dalis

573 56 1
                                    

Saros P.O.V.

Nusijuokiau, kai Niall atsikando jau šeštą picos gabalėlį. Suvalgęs, jis apsilaižė lūpas ir vėl išsidrėbė ant sofos, kur Louis ir Eleanor sėdėjo vienas kito glėbyje. Mes užsakėme tris picas devyniems alkaniems žmonėms iš kurių trys tiesiog alpo dėl maisto. Pažvelgiau į Perrie ir Zayn, kurie sėdėjo prie sienos ir Perrie maitino Zayn. Aw, jie tokie mieli kartu. Iš visų jėgų stengiausi nepradėti fangirlint čia ir dabar. Danielle ir Liam sėdėjo priešais židinį, retkarčiais pasibučiuodami. Harry atsisėdo šalia manęs ir prisitraukė mane arčiau prie savo krūtinės, paremdamas smakrą ant mano galvos. Jo rankos sugavo manąsias ir švelniai suspaudė, o mano veide pasirodė šypsena. Net paprasčiausi dalykai, tokie kaip paėmimas mano rankos ar pakštelėjimas į skruostą sukelia man šypsena. Man patinka, kokie mes su Harry artimi dabar, palyginus kaip buvome. Priešai. Dabar tai atrodo buvo taip seniai. Įsitaisiau jo glėbyje, o jis apsivijo rankomis mane ir aš sukikenau. Visi pažvelgė į mus ir aš išraudusi, nuleidau akis, vengdama kitų žvilgsnių.

-Aw, Sara vėl išraudo!-Louis tarė ir visi sudejavo. Jiems jau bloga nuo jo komentarų. Jis vis dar bando mane sugėdyti ir man taip pat jau bloga. Kaip jam patiktų, jei pričiupčiau jį ir Eleanor darant tai ir replikuočiau, kaip jo dejonės skambėjo lyg mergaitės? Esu įsitikinus, jog jam tikrai nepatiktų!

-Eleanor? Prašau, trenk savo vaikinui už mane?-paprašiau ir ji nusijuokė, po to nestipriai trenkdama jam per skruostą. Jis akimirkai išsižiojo, o jo nustebusios akys stebėjo Eleanor ir mane. Visi tik nusijuokė, o aš prisijungiau prie jų. Pagaliau jis užsičiaupė!

-Palik ją ramybėje, Lou! Kai tik čia atėjai, tik ir erzini juos,-Zayn tarė, po to prisitraukdamas alaus butelį prie lūpų. Perrie taip pat atsigėrė gurkšnelį ir padėjo butelį ant žemės šalia savęs. Jiedu pasibučiavo ir vėl nusišypsojo vienas kitam.

-Tai, dar kas nors nori žiūrėti filmą?-Liam paklausė ir visi sutiko. Mums tikrai reikia gero filmo prie picos ir alaus.

-Dar vienas filmų vakaras?-Harry sušnibždėjo man į ausį, o aš nusišypsojau, dar kartą pakštelėdama jam į lūpas. Jis pirštu patapšnojo man per nosį, o aš tik pavarčiau akimis. Jis pradėjo niūniuoti man, kol Liam ieškojo filmo ir suradęs kelis sudėjo ant stalo.

-Seksas Ir Miestas!-išgirdau, kaip Danielle sušunka ir nusijuokiau. Eleanor pritarė ir pradėjo su Danielle šokinėt aplink. Atrodo joms labai patinka tas filmas?

-Ne! Dieve, jokiu būdu!-Harry sudejavo ir aš klausiamai pakėliau antakį. Atsisukau į jį, o jo veide matėsi kažkokia nesuprantama mimika, bet vis tiek galėjau pastebėti mažą šypsenėlę.

-Gerai tada, pone, Tegyvuoja Meilė,-nusijuokiau, o jis tik piktai pažvelgė, po to vėl pakštelėdamas į lūpas. Jo lūpos keliavo mano kaklu ir aš suvirpėjau nuo jo švelnių prisilietimų.

-Jokiu būdu, nes abu žinome, jog negalėčiau išsilaikyti atitraukęs rankas nuo tavęs,-jis gundančiai sušnibždėjo ir aš išraudau, kai prisiminiau, jog esame kompanijoje, kuri tikriausiai keistai mus nužiūrinėja. Tik ir laukiau, kol Louis pasakys kažką nederamo.

-Kaip dėl Tamsos Riterio Sugrįžimas?-Zayn pasiūlė, o Liam pritarė. Oh, laukia ilga naktis, jei mes taip ir nenuspręsime. Nušokau nuo fotelio, ant kurio sėdėjome su Harry, bet turėjau grįžti atgal į jo rankas.

-Ne! Tu mane sušildai,-jis sudejavo, prisiglausdamas prie mano kaklo. Ranka perbraukiau jo plaukus ir jis tyliai sudejavo. Juokiausi, pavartydama akimis dėl jo vaikiško elgesio ir vėl įsitaisiau šalia jo.

-Manau, Niall turėtų nuspręsti, nes Rionos nėra čia su juo,-pasiūliau, o jis džiūgaudamas pašoko iš vietos. Jis atsikosėjo ir pažvelgęs į DVD, pagaliau išrinko Narnijos kronikos: liūtas, burtininkė ir drabužių spinta. O, Dieve tik ne Narnija! Dievas žino kiek kartu mačiau tą filmą.

-Aw, nagi, bičiuliai, seniai jo nemačiau!-Niall sudejavo ir mums visiems ilgainiui sutikus, Niall perdavė diską Liam, kuris sėdėjo arčiausiai televizoriaus. Jis įdėjo diską į grotuvą ir įjungęs televizorių, su Danielle persėdo ant sofos. Jis nustūmė Louis kojas ir atsisėdo, po to pasisodino Dani ant kelių, o ji nusišypsojusi, pakštelėjo jam į skruostą.

-Kalbant apie Riona... Kiek laiko jūs kartu, Niall?-Zayn pasiteiravo ir Niall nusišypsojo.

-Taigi, vaikinai, jūs visada sakėte, jog blogiausiai sugebu suvaldyti kraujo troškimą prie žmonių, bet aš sugebėjau ir laikiau tai paslaptyje, nes žinojau, jog sakysite palikti ją. Negalėčiau palikti jos, aš myliu ją. Mes susitikinėjame jau mėnesių mėnesius!-Niall nusijuokė. Aw, šis vaikinas aiškiai įsimylėjęs. Esu tikra, jog visoms Directioners duš širdys, kai viskas išaiškės.

-Gerai, nusiramink, įsimylėjėli! Tik paklausiau kiek laiko jūs kartu!-Zayn nusijuokė. Niall linktelėjo ir atsisėdo ant fotelio priešais mane ir Harry. Suvėliau jo plaukus ir jis išsišiepęs trenkė man per ranką.

-Oi! Rankas nuo mano moters!-Harry suriko ir aišku taip pat suvėlė Niall plaukus. Jis tik nusijuokė, žaismingai trenkdamas Harry per koją.

-Rankas nuo mano vyro!-įspėjau Niall ir Harry nusišypsojo man, suveldamas mano plaukus.-Harry!-sudejavau, o jis tik sukikeno. Louis atsigėręs alaus, vėl išsidrėbė ir padėjo butelį atgal ant žemės. Išraudau, kai jis mirktelėjo man ir pakilnojo antakius, o aš piktai pažvelgiau į jį. Jis tik iškišo liežuvį, o aš taip pat, bet Eleanor pričiupo mus ir mes pradėjome juoktis.

-Jis mirktelėjo man!-teisinausi ir Eleanor pašnairavo į Louis, kuris tik nekaltai nusišypsojo. Ji vėl jam švelniai trenkė, o aš nusijuokiau.

-Palik ją ramybėje,-Eleanor įspėjo, nusišypsodama man. Taip pat nusišypsojau jai ir prisiglaudžiau arčiau Harry krūtinės. Jis savo didele ranka sugavo manąją ir švelniai nykščiu patrynė mano krumplius. Nusišypsojau jam, o jis pabučiavo mano smilkinį.

-Harry, vėliau!-sušnibždėjau ir kai tik jis klausiamai pakėlė antakį, išraudau. Velnias, kodėl jis turi viską suprasti tik seksualiniu būdu?! Oh, gi Harry yra Harry.

-Vėliau?-pasiteiravo, o aš mirktelėjau jam. Sukikenęs jis, užkišo mano plaukų sruogą už ausies ir po to vėl pradėjo bučiuoti mano kaklą. Suvirpėjau, kai jis rankomis apsivijo mano liemenį, taip prisitraukdamas arčiau savęs. Užmerkiau akis, nuo malonumo, kurį suteikė jo prisilietimai, bet kažkas atsikosėjo.

-Louis, dėl Dievo meilės!-Harry sudejavo, atsitraukdamas nuo manęs. Išgirdau, kaip Louis nusijuokia, o Eleanor stengiasi nekikenti.

-Dėl ko tu toks piktas?! Garantuoju, jog vėl gausi ko nori šiąnakt!-Louis tarė ir kaip tik tuo metu, El jam trenkė. Louis patempė lūpą, o ji rimtu veidu pagrūmojo pirštu. Po to Louis tuoj pat užsičiaupė.

-Gerai, tada,-Zayn tarė, prisitraukdamas prie Perrie, jog galėtų matyti televizorių. Perrie atsisėdo Zayn ant kelių, o jis apsivijo jos liemenį rankomis, tad jie buvo tokioje pat pozicijoje, kaip ir aš su Harry. Peržvelgiau vaikinus ir jų merginas. Visi jie atrodo tokie laimingi ir esu įsitikinusi, jog Niall ir Riona yra sutverti vienas kitam. Kai važiavome jis visą kelią pasakojo apie ją, tad atrodė jog ji mieliausia mergina pasaulyje, nors dar ir nespėjau su ja susipažinti. Jeigu pamenate, vakarėlyje man sutrukdė nesveika kalė?

Bad BloodTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang