27 Dalis

857 46 1
                                    

Zayn P.O.V

Kodėl jis po velnių mane pakėlė tokią valandą...šeštadienį? Aš tą vaiky nudėsiu greitai. Čia ne tai ką aš planavau šeštadieniui, aš tiesiog gulėsiu iki tol kol jis išsinešdins iš mano kambario ir eis daryti tai ką darė prieš tai kai įsiveržė į mano namus. Gailėjausi, kad daviau jam savo namų raktą...
-Kelkis! -sušuko jis, o aš mečiau pagalvę ir ji pataikė į jį. Jis sudejavo ir nukrito ant žemės susirietęs į kamuoliuką. -Mano'kamuoliukai'! -suverkšleno jis aukštu balsu. Sukikenau ir nusisukau į kitą pusę.
-Atsikabink, Lou! -tariau jam ir jis užšoko ant manęs ir uždėjo pagalvę man ant galvos. Sudejavau ir nustūmiau jį šalin, jis nukrito ant žemės ir vėl. Jam tikrai nesisekė, ar ne?
-Pirma, kai tu metei pagalvę pasinaudojęs savo jėga, kaip tu ir padarei, pataikei man į tarpkojį...žinok skauda nežmoniškai! Antra, jums reikia vaikinai pamatyti tai! -tarė jis, šokinėdamas ant lovos. Nušokęs nuo lovos priėjo prie mano drabužių spintos ir ištraukė pirmus pasitaikiusius rūbus kurie net nedera ir numetė juos ant lovos.
-Louis, po galais apie ką tu kalbi? -paklausiau jo atsisėsdamas lovoje. Mano šilta...patogi lova...urrgh.
-Tiesiog atsikelk, apsirenk ir susitiksime Harry po dešimties minučių. -tarė jis ir išbėgo iš kambario taip greitai, jog tai atrodė kaip migla. Aš jį užmušiu jei tai nieko svarbaus. Jis davė man dešimt minučių pasiruošti?! Kas per nesąmonė? Oh, gerai...bent jau galėsiu eiti miegoti kai pamatysiu ką mums visiems 'reikia' pamatyti.

***

Louis P.O.V

***

O, mano švenčiausiasis Viešpatie, vaikinams reikia tai pamatyti! Aš tik įėjau į vidų, paklausti Harry kas tarp jų nutiko aną dieną, kai pamačiau juos. Sara ir Harry...miegojo kartu. Harry lovoje. Net nesistengiau uždaryti durų paskui save kai nubėgau tiesiai į Zayn namus. Aš žinojau, jog jis nebus patenkintas, kad taip anksti jį prikėliau, bet tai buvo svarbu. Atrakinau duris ir atsisėdęs ant sofos išsitraukiau telefoną iš kišenės.
-Alio? -pakėlė Liam ragelį po antrojo signalo, jo balsas skambėjo pavargusiai.
-O, Dieve, Liam! -sušukau į ragelį. -Atsikelk, apsirenk ir būk pas Harry po dešimties minučių, tai svarbu! -tariau prieš nutraukdamas pokalbį. Ėjau per kontaktus ir sustojau ties Niall.
-Ello? -paklausė jis, jo kimus akcentas sklido iš ragelio. Jis net skambėjo pavargusiai. Jis visada būdavo linksmas ir valgydavo tokiu metu ryte. Dabar buvo kažkur apie vienuolikta.
-Sveikas, tai aš. -tariau.
-Aš? -paklausė jis ir aš pavarčiau akis.
-Louis! Klausykis, tiesiog atsikelk...dabar ir apsirenk. Susitiksim visi pas Harry po dešimties minučių. Greitai! Oh, ir pasiimk savo gitarą kartu! Mums jos reikės! -tariau jam ir jis sudejavo atsakydamas. -Puiku! Pasimatysim ten! -tariau jam ir padėjau ragelį. Man įdomu ką jie visi pamanys apie 'Sarry Stole'!

***

Saros P.O.V

***

Pajaučiau kaip jo pirštai paliečia mano skruostą. Jo prisilietimas siunčia šiurpuliukus mano stuburu. Jis atsiduso ir pajaučiau kaip pirštais vedžioja mano lūpų formas. Kodėl jis ir vėl taip daro? Tai tikrai nervino ir šiek tiek baugino. Mes nekentėm vienas kito! Tiksliau...aš jo nekenčiau. Ne, aš ne, kad nekenčiau jo....man tiesiog jis nepatiko. Jis per daug toli nuėjo su manimi, nekreipdamas dėmesio į mano maldavimus ir protestavimus.
-Harry. -tariau savo girgždančiu rytiniu balsu. Jis nustojo vedžioti mano lūpas ir užkišo už ausies pabėgusią plaukų sruogą. Gerai, jis turi keista pomėgi mane liesti ir tai buvo labai, labai keista. Kas buvo tokio nuostabaus? Aš esu tikra, jog jis lietėsi ir prisižaidė su garsiais modeliais, tai kodėl jis taip žavėjosi manęs lietimu?
-Mmm? -atsakė jis, jo pirštai žaidė su mano plaukais. Atmerkiau akis ir patraukiau jo ranką, o jis tik sukikeno iš manęs.
-Baik mane liesti. -tariau ir prakeikiau save, nes žinojau, jog jis pagalvos apie visokias nešvankybes ir atsakys man netinkamais komentarais. Jis buvo užsimerkęs kai pradėjo kalbėti.
-Atsiprašau, Sara. Tiesiog tu tokia...liečiama. -tarė jis ir aš linktelėjau. Aš tai žinojau! Aš, jug sakiau, jog jis pasakys ką nors nešvankaus.
-Miela! -atsakiau trumpai, nes nežinojau ką daugiau bepasakyti.
-Taip, tu tokia esi. -atsakė jis, jo gilus balsas tapo tylesnis. Puiku, jis vėl beveik miega, turint galvoje tai, jog aš galėčiau eiti miegoti ir sapnuoti apie žemę padarytą iš saldainių su cukraus vatos debesimis ir šokolado upėmis...Mmm. pirmą kartą suvokiau, jog beveik gulėjau ant jo krutinės, mano galva buvo jo kaklo išlinkime ir rankomis buvau apsivijusi aplink jo liemenį. O, Dieve...kodėl aš gulėjau ant Harry Styles jei aš turėčiau ant jo pykti? Jis net nesiruošė pasitraukti nuo manęs, iškrypėlis! Patraukiau rankas nuo jo liemens ir jau ruošiausi atsigulti ant nugaros Harry rankos buvo apsivijusios mano liemenį ir prisitraukė mane arčiau savo krūtinės. -Ne, pasilik su manimi. Tu šilta. -sumurmėjo jis ir aš nusišypsojau. Aw, ar mažajam Harold Eddies Styles šalta? Na...jis buvo vampyras...galbūt jis jaučia šalti? Hmmm, reikės jo kada nors paklausti.
-Gerai. -tariau ir užmerkiau akis. Padėjau savo galvą vėl į jo kaklo išlenkimą ir jis sukikeno. Atsidusau ir atsimerkiau, kad galėčiau į jį žvilgtelėti. Jis šypsojosi, bet akys vis tiek buvo užmerktos. Niekada nepagalvojau, jog šis vaikinas gali būti kraują siurbiantis monstras. Niekas apie tai nepagalvojo, bet...jie tokie buvo. Jis buvo. Prieš tai kai aš tai sužinojau, užmigau Harry rankose.

***

-It's time to get up, in the morning. -užsidėjau pagalvę ant galvos, kad užgoščiau sklindantį garsą. Nebuvau tuo tikra ar aš sapnuoju, bet tas milžiniškas ledinukas beveik buvo mano burnoje! Ne! Aš prabudau! Net buvau tą dainą girdėjusi prieš tai ir man net nereikėjo klausti kas tai buvo.
-Got McDonald's breakfast for you... -išgirdau dainos pratesimą ir atsiguliau ant pilvo. Tai padaryti buvo šiek tiek sunku, nes Harry rankos vis dar buvo apsivijusios mane, bet man vis tiek pavyko.
-We drove two miles to get it... -išgirdau kai Harry sudejuoja šalia manęs ir sukikenau į pagalvę. Jam visiškai nepatiko būti prikeltas tokiu būdu ir galiu pasakyti, jog man tai irgi ne per labiausiai patiko. Aš sapnavau saldainių karalystę! Prieš man tai sužinant, kažkas užšoko ant manęs ir Harry. Sudejavau kai jo kelis trenkė man į pilvą. Atmerkiau akis ir pamačiau Louis besišypsanti veidą šalia savojo. Pažvelgiau į jį ir pamačiau, jog Liam šokinėja aplink Harry. Niall stovėjo prie lovos ir grojo gitara, o Zayn nesimatė niekur...hmmm.
-Time to get up! -jie trys sušuko/išdainavo man ir Harry. Louis gulėjo ant manęs ir pradėjo velti mano plaukus. Patraukiau jo ranką ir atsiguliau ant šono, veidu į Harry. Jo akys buvo atmerktos ir žiūrėjo į mane susiraukusiu veidu. Nusijuokiau iš jo, o jis tik pavartė akis ir prisitraukė mane arčiau savęs, dabar mūsų nosys lietėsi. Vaikinai nustojo šokinėti ant lovos. Pažvelgiau į juos, o jie visi buvo sustingę kaip paveikti kokių burtų. Jų rankos vis dar buvo iškeltos į viršų ir buvo išsižioję kai žiūrėjo į mane ir į Harry. Nurijau seiles kai Harry sukikeno prieš paleisdamas mane, bet jo rankos vis dar buvo apsivijusios mano liemenį. Išgirdau kaip Niall nuryja seiles.
-It's time to get up. -sudainavo jis ir kiti vaikinai prie jo prisijungė. Wow, jie buvo nuostabus! Atsisukau į Harry ir jis man linktelėjo. Žinojau ką tai reiškia. Mes abu atsisėdome lovoje tuo pačiu momentu ir iškėlę rankas į orą kartu ištarė,
-Time to get up! -visi vaikinai išsigando ir išbėgo iš kambario. Girdėjau kaip jie apie kažką kalba, bet negalėjau suprasti apie ką. Išgirdau kaip Harry šalia manęs nusijuokia. Atsisukau į jį ir pakėliau antakį.
-Jie sugalvojo mums vardą. -tarė jis. Ką? Ką jis turi galvoje sakydamas vardą, ir ką jis po galais turėjo galvoje sakydamas mums?
-Mums? -paklausiau ir jis sukikeno ir vėl.
-Man ir tau. -tarė jis ir paėmė mano ranką. Pažiūrėjau į mūsų susipynusius pirštus. Kodėl jam visada reikia bent truputi mane liesti?
-Oh. -tariau.
-Sarry Stole, man regis Louis sakė. -tarė Harry man ir aš nusijuokiau. Tai skambėjo kaip žuvis!
-Tai skamba keistai. -tariau jam. Jis linktelėjo man. Jis suspaudė mano ranką tvirčiau ir ją paleido. Nusišypsojau jam. Norėjau būti gera ir neprisidirbti nieko taip ilgai kaip tik galėsiu.
-Em...taip. -sumurmėjo jis.
-Taigi, ką šiandiena veiksim? -paklausiau ir Harry patrūkčiojo pečiais.
-Aš nežinau. Galbūt mes galėtumem papasakoti šiek tiek apie savo naująjį albumą? -paklausė jis manęs ir aš sukrykštavau kaip mažas vaikas gavęs saldainį. Damn! Jau du kart! Mėginau suvaldyti save, bet šypsena iš mano veido niekaip nedingo. Linktelėjau.
-Taip! -tariau ir jis sukikeno.
-O, ir taip pat, mums reikia apie kai ką pasikalbėti. -tarė jis žiūrėdamas tiesiai man į akis. Oh, varge. Kas dabar nutiko? Ar aš būsiu įtraukta kažkaip?
-O, kas blogai? -paklausiau.
-Nieko blogo. Tai tiesiog...ar tau patinka vakarėliai? -tarė jis ir aš susiraukiau. To pačio, visai neseniai, manęs klausė ir Louis ir nieko jis man nepaaiškino. Patrūkčiojau pečiais.
-Vakarėlius? Linksma, nes Louis manęs to pačio klausė praeitą naktį. -tariau jam ir Harry šypsena tapo platesnė.
-Gerai, sužinosi kodėl. -tarė jis man prieš pakeldamas mane iš lovos tiesiai sau į rankas.
-Harry! -aiktelėjau, o jis tik nusijuokė. Norėčiau, jog jis liautusi taip daręs!
-Eime! -tarė jis ir pradėjo mane tempti savo kambario durų link.

Bad BloodHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin