Harry's P.O.V.
Aš pašokau, taip pat kaip ir Sara, kai Louis ir Niall šaukdami visu savo balsu, įsiveržė pro duris. Jie atbėgo iki svetainės, palikdami pagrindines duris plačiai atvertas, aš tik pavarčiau akimis. Kokia, po velnių, problema dabar ??
-Vaikinai, kas per velnias..-pradėjau.
-Užsičiaupk ir klausyk!-Louis spragtelėjo man, ir aš mirktelėjau jam. Louis paprastai, taip nesusierzindavo, nebent, tai tikrai svarbu.
-Kas blogai, Louis ?!-primygtinai jo paklausiau, ir jie su Niall susižvalgė. Niall linktelėjo Louis, ir jie atsisuko į mane bei Sarą. Abiejų jų veiduose matėsi susirūpinimas.
-Jie sužinojo,-Niall paaiškino, o aš susiraukiau.
- Kas, ką sužinojo ?-paklausiau.
-Kas vyksta ?-taip pat kaip ir aš pasimetusi, bei sutrikusi, paklausė Sara.
-Bandau suprasti, taip pat kaip ir tu,-tariau jai.
-Bičiuliai!-sušuko Louis, ir mes abu atsisukom atgal į jį.
-Jie žino! Spauda žino apie Sarą! Jie turi nuotrauką kur mes su ja! Ir visas Twitter trendina lyg išprotėję.-Louis užrėkė ir mano akys išsprogo. O Dieve, jei kažkas turi Saros nuotrauką, niekas nepatikės, kad ji mirus, ir tada prasidės visi gandai apie mus..
-Oh..Šūdas..-tai viskas ką galėjau pasakyt.
-Oh..Šūdas,-sumurmėjau dar kartą, panerdamas savo rankas į plaukus. Sara tik sėdėjo čia tylėdama ir žiūrėdama į savo batus. Louis stovėjo šalia lango ir žvalgėsi, bandydamas įsitikinti ar nėra paparacių, bandančių gauti dar daugiau nuotraukų. Niall sėdėjo prieš mane kramtydamas savo nykščius. Ką mes turėtume daryti, prieš tai kol viskas nepasklido apie Sarą?
Nerimauti? Taip.
Panikuoti? Taip.
Bandyti viską ištaisyti? Žinoma taip.
Louis pasiūlė, kad aš pa'tweet'inčiau, jog ji mano vaikystės draugė, su kuria susidūriau kelyje į parduotuvę, ir tada pamatėm artėjančią audrą, ir įbėgome vidun. Tai geriausia ir įtikinamiausia idėja iš visų. Viena iš jų, kad mes esame vampyrai ir pagrobėme ją, tai neabejotinai, netinka.
-Tu tai patweetinsi ar ne, Harry ?-Niall paklausė staiga, pastebėjęs jo vis dar neramų žvilgsnį, linktelėjau, ir išsitraukiau telefoną iš kišenės. Atidariau twiter'į, prisijungiau ir perėjau per daugybę savo paminėjimų, daugelis iš jų, nuotrauka su manimi, vaikinais ir Sara. Atidariau langelį naujam tweetui ir pradėjau rašyti.
@Harry_Styles Loved hanging out with my childhood bestie and the boys yesterday! So fun.. (atsiprasau, neversiu tweet'u, nes jie praranda prasme )
Paspaudžiau Tweet mygtuką, ir stebėjau, kaip mano paminėjimų beprotiškai daugėja, ir tai tik klausimai tokie kaip 'koks jos vardas?' ir visi kiti. Žinoma, aš neišduosiu jos tikro vardo. Kas, jei kas nors pamatys tai? Dieve, jie bus visiškai prieš mus, klausinėdami apie ją.
-Padaryta,-tariau ir įsidėjau telefoną atgal į kišenę. Louis ir Niall linktelėjo, o Sara atsiduso. Tai nuskambėjo tikrai piktai.
-Tau viskas gerai, Sara?-paklausiau, ji trumpam žvilgtelėjo į mane ir linktelėjo, prieš atsistodama ir užlipdama laiptais į viršų. Girdėjau, kaip ji murmėjo kažką atsikvėpdama, bet tik kartą...Hm..
-Kas jai nutiko?-Niall paklausė, aš tik trūktelėjau pečiais, mano akys vis dar buvo įsmeigtos į tą vieta kur ji ką tik išėjo. Aš vis dar galiu užuosti jos svaiginantį kvapą, vis dar jaučiu jos lūpas ant manųjų ir urzgimą savo pilve. Kodėl jis skleidžia tuos juokingus garsus, jei aš jau maitinausi dukart?! Tai neturi jokios prasmės. Galbūt tai dėl to, kad giliai galvoje, mažas balsas sako man nužudyti ją? Sako man įkąsti į jos odą ir išgerti iki paskutinio, brangaus lašelio kraujo, kuris teka jos kūnu... Bet žinau, kad negaliu to padaryti. Paskutinius dvejus metus, mes su vaikinais, nužudėme per daug žmonių.. Jaunų, senų, vyrų, moterų.. Mes leidome monstrams esantiems mumyse išsilaisvinti. Mes vis dar mokomės valdyti troškulį. Tai tikrai sunku, bet įmanoma.
-Ji atrodo truputi nutolusi, nemanai ?-Louis paklausė manęs, ir aš pakėliau savo akis, sutikdamas jo keistas akis. Linktelėjau, pritardamas. Jis linktelėjo atgal, patikrino telefoną ir greitai kažkam rašė.
-Turiu eit, laikas pasimaitinti.-tarė ir aš vėl jam linktelėjau, Niall taip pat.
-Nenužudyk Eleanor!-Niall sušuko, po to, kai jis išėjo pro duris. Louis tiesiog nusišaipė, aš sukikenau ir atsisukau į Niall, kuris atsistojo, ir lipo laiptais aukštyn.
-Hey, kur eini?-paklausiau.
-Pamatyti Sarą. Pabandysiu pasinaudoti airišku žavesiu ir išsiaiškinti kas jai nutiko.-sukikeno, o aš stebėjau, kaip jis lėtai lipa laiptais. Dieve, man reikia nusiraminti! Jie mano draugai, o aš juos stebiu, kaip erelis stebi savo grobį! Jie nieko negalėtų padaryti jai. Ar galėtų?
أنت تقرأ
Bad Blood
أدب الهواةKas jeigu tavo draugai nėra tais kokiais tu manei jie yra? Kas jeigu tavo kaimynas turi tamsią paslaptį? Ir kas jeigu įžimybės, kurias mes visi žinome yra ne žmonės? Kas jeigu jie yra kažkas žmogui nežinoma? Kas jeigu jie monstrai ištroškę kraujo? ...