83 Dalis

612 51 1
                                    

Saros P.O.V.

-Po velnių, išsižiok, Sara!
Aš nusukau galvą, nepaklusdama ir išvengdama Harry žalių akių žvilgsnio. Žinau, kad jis taip paprastai nepasiduos, bet ir aš nežadu nusileisti. Linksma erzinti jį, net jei kartais jis šiek tiek ir supyksta. Taip pat žinau, kad jis suprato jog tai pokštas, kuris man patinka, nes dievinu, kai jis parodo man savo švelniają, vaikišką pusę. Tai ta jo pusė, dėl kurios merginos krenta jam po kojomis. Bet kai yra gera, linksma, mylinti pusė, visada atsiranda ir blogoji. Harry nėra blogas, jis tik labai rūpestingas, gal net ir vadovaujantis kai kuriose situacijose. Taipogi žinau, kad jis padarytų viską, kad tik apsaugotų mane. Kartais, jo rūpestis labai perdėtas. Nusukau galvą į kitą pusę, stipriai suspausdama lūpas, tad jis negalėjo įdėti šokolado man į burną. Mes jau suvalgėme daugiau nei puse šokolado dėžių, kurias vaikinai man atnešė. Ir jei suvalgysiu dar bent gabalėlį, nenustebsiu jei staiga sprogsiu. Neįtikėtina, kad man dar nebloga.
-Sara, dar vieną?-Harry prašė, žvelgdamas į mane šunyčio akytėmis, o aš pavarčiau akimis, papurtydama galvą ir dar kartą nepaklausydama jo. Jis pažvelgė į mane, jo akys pradėjo spindėti, o veide atsirado šypsena. Jo kakta atsirėmė į manąją, o jo šiltas kvėpavimas pasiekė mano veidą, kol jo garbanos kuteno mano nosį. Sukikenau ir jis dar karą išsišiepė.
-Prašau? Mes jau beveik suvalgėme šią dėžutę,-Harry tarė, parodydamas į tuščią šokolado dėže ir tada į šokolado gabaliuką savo rankose. Dar kartelį papurčiau galvą, o jis susiraukė.
-Tu suvalgyk, Harry,-pasiūlau ir jis papurtė galvą. Rankomis apsivijau jo kaklą, taip jį apkabindama. Jis tyliai sudejavo, taip pat mane apkabindamas, o jo didelės rankos švelniai glostė mano nugarą.
-Bet aš noriu, kad tu suvalgytum,-tarė, o aš pavarčiau akimis. Švelniai stumtelėjau jį nuo savęs ir jis su šypsena veide, atsisėdo ant sofos.
-Harry, jei dar bent kiek suvalgysiu, sprogsiu!-pareiškiau, priversdama jį sukikenti, po to jis vėl apsivijo rankomis mane, taip prisitraukdamas mane arčiau, tad atsirėmiau į jo šoną. Jis pirštais perbraukė man per plaukus, pradėdamas niūniuoti, kol mano akys merkėsi. Stebėjau, kaip jis įsideda šokolado plytelę į burną ir išsišiepiau.
-Nesprogsi, Sara. Vargu ar tai įmanoma,-ištarė. Išišiepiau, žaismingai trinktelėdama jam per ranką. Jis tik atsiduso, stipriau mane apkabindamas ir paimdamas pultelį, įjungė televizorių.
-Ačiū,-sumurmėjau, o jis nusišypsojo.
-Nieko nenori pažiūrėti?-Harry pasiteiravo, pasukdamas galvą į televizorių, o aį papurčiau galvą. Man kur kas geriau leisti laiką su savo vaikinu, atsirėmus į jo šoną ir kalbėti apie mėgstamus dalykus. Apsivijau rankomis jo liemenį, padėdama galvą ant jo krūtinės ir pajaučiau, kaip jo krūtinė suvibruoja nuo jo juoko.
-Nah. Aš tik noriu gulėti čia, nieko nedarant,-tariau, išsitiesdama ant sofos. Jei atvirai, ką daugiau galima veikti šeštadieniais? Ši diena skirta atsipalaidavimui ir laisvei. Kaip man... Dar į sąraša galėčiau pridėti 'mylėjimasis su Harry Styles'.
-Tu įsitikinusi, kad daugiau nieko nenori nuveikti?-Harry paklausė, šypsodamasis ir mirktelėdamas. Prikandau lūpą, išrausdama. Kartais jis per daug ištvirkęs.
-Harry, jei atvirai, aš šiek tiek pavargusi. Tu nuvarginai mane!-nusijuokiau, o jis kartu su manimi, po to švelniai pakštelėdamas man į kaktą.
-Oops!-sukikeno, o aš tik pavarčiau akimis. Persėdau, taip, kad galėčiau kojomis apsižergti jį. Jis atrodė nustebęs, kad staiga pakeičiau sėdėjimo pozicija, bet šelmiska šypsena greit pasirodė jo veide ir jis ranka suėmė mano liemenį, taip prisitraukdamas arčiau. Rankomis apsivijau jo kaklą, prispausdama lūpas prie jo. Jis nedvejojo, įkišdamas liežuvį man į burną ir sudejuodamas. Sukikenau, kai jis pirštų galiukais keliavo mano nugara link kaklo, prisitraukdamas mane dar arčiau. Panėriau savo pirštus jam į plaukus, kai jis liežuviu prilietė mano apatinę lūpą.
-Fuck, tu tikrai gerai bučiuojiesi,-ištariau prieš susivokdama ir atsikvėpdama, o jis sukikeno, dar kartą pakštelėdamas man į lūpas.
-Žinau,-tarė, šypsodamasis ir aš pavarčiau akimis, švelniai trenkdama jam per galvą. Pašokau nuo jo, o jis sugavo mano ranką, prisitraukdamas mane atgal.
-Harry,-sudejavau, o jis vėl sukikeno.
-Ir kur gi ruošiesi eiti?-erzino.
-Apsirengti,-atsakiau ir jo akys pradėjo spindėti. Jis laimingas... Kodėl?

Bad BloodWhere stories live. Discover now